SP was zeer vet. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien, maar ik ga hem niet kopen ivm met het al kennen van de verhaallijn etc.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef pkwarts het volgende:
Far Cry Instincts komt naar de 360, hoe was de SP van de Xbox versie? Dan weet ik of ik hem moet halen of niet.
Ik heb net ook een bestand van 500mb gedownload en ik kwam op een tijd uit van 8 minuten en 50 seconden. Met hoeveel kb komt dat ongeveer overeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het beginnen van de download duurt ook even bij mij. Maar ik heb eens gemeten met stopwatch wat voor download snelheid ik had op een groot bestand (500MB) en dat was toch wel zo'n 700 KB/s, dat haal ik ook op mijn PC.
bij HinT word het MAC-adres geregistreerd, je kan dit gewoon in de Xbox360 of router invoerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef Morthill het volgende:
Op de xbox was het bij mij ook aansluiten en spelen, nu moet ik een router gaan kopen en alles instellen omdat ik maar 1 inkomende verbinding heb die ik niet ff snel kan aansluiten op mijn 360 omdat dan alles bij de provider gereset moet worden. (Wat dus toch al moet als ik achter een router ga zitten als dat uberhaupt al kan)
*ping*quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef Retuobak het volgende:
Ah, die ga ik dan maar eens halen, lijkt me een leuke MP shooter
Ben benieuwd welke engine ze gaan gebruiken voor de X360 versie, ik hoop de gewone CryEngine.
ik hoef em iig niet op de 360, ik heb em op de xbox 1 al gewoon uitgespeeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is Far Cry een potentieel spel maar komt het overal op het verkeerde moment.
Op de XBOX kwam hij te laat, meer mensen hadden hem denk ik wel gekocht als ie half jaar eerder was uitgekomen.
En op de 360 word ie wellicht minder verkocht omdat veel mensen hem toch al op xbox hebben gespeeld
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb net ook een bestand van 500mb gedownload en ik kwam op een tijd uit van 8 minuten en 50 seconden. Met hoeveel kb komt dat ongeveer overeen?
Kutfilmpje is dat he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
lol Xbox nieuwjaars wensen filmpje op je dashboard
Ja heel leuk wijsneus, vertel me ook even hoe ik dat precies moet uitrekenen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef washandje het volgende:
[..]
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06013/bureauaccesoiresrekenmachine..blur2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Uit m'n hoofd iets van 980kB/secquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja heel leuk wijsneus, vertel me ook even hoe ik dat precies moet uitrekenen.
Scroll jij dan gewoon dagelijks die lijst door om te zien of je wat nieuws tegenkomt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
lol Xbox nieuwjaars wensen filmpje op je dashboard
nee er staat een banner die me halve tv vult bij xbox live marketplacequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scroll jij dan gewoon dagelijks die lijst door om te zien of je wat nieuws tegenkomt?
500 mb = 512000 KB.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb net ook een bestand van 500mb gedownload en ik kwam op een tijd uit van 8 minuten en 50 seconden. Met hoeveel kb komt dat ongeveer overeen?
Ik kijk wel elke twee dagen ofzo even bij new trailersquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scroll jij dan gewoon dagelijks die lijst door om te zien of je wat nieuws tegenkomt?
http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.aspquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
500 mb = 512000 KB.
8 min. 50 sec = 530 sec.
512000 gedeeld door 530 = ~966 kb/sec.
Snelle internetverbinding heb je!
Ik vondt het filmpje wel mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Kutfilmpje is dat he?
Ik vind het wel lachen dat GameKings wekelijks een filmpje daar neerzet, hoe slecht GameKings ook is
Het ging zo fout dat nadat ik een reset gedaan had om de wireless adapter samen met de router te krijgen, dat alle 3 de pc's geen internet meer hadden. De Nederlandse stappenplan van http://www.xboxarena.nl/forum/showthread.php?t=5271 geeft ook geen uitkomst. Zodra je het IP-adres laat zoeken komt er Failed en kan je vervolgens niets meer doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Waar gaat het fout dan Pluis? Welke melding krijg je als je 360 connect test doet op je console.
Ik heb ADSL Fast maar dit me wel erg snel. Ik denk dan ook dat de aangeven 500mb van het bestand (Fifa demo) niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
500 mb = 512000 KB.
8 min. 50 sec = 530 sec.
512000 gedeeld door 530 = ~966 kb/sec.
Snelle internetverbinding heb je!
Fast ADSL is gerate op 12mbit downstream, dus het zou zat moeten kunnen.......quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ADSL Fast maar dit me wel erg snel. Ik denk dan ook dat de aangeven 500mb van het bestand (Fifa demo) niet helemaal klopt.
Dus met z'n 2en deelnemen aan een online race/lobby op één X360? Zo ja, dan kan dat volgens mij niet. Je kan toch alleen splitscreen gebruiken als je offline met z'n 2en raced?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Is het mogelijk met PGR3 met z'n 2en online te gaan in splitscreen?
Zo, hopen dat nu iemand mijn reply leest en antwoord kan geven![]()
Ik had al geantwoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Ik heb het nooit met die wireless shit.... verbind de router anders gewoon met een LAN kabel en probeer het dan nog eens ! Trek even 30 meter UTP over je trappen naar je zoons kamer...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Het ging zo fout dat nadat ik een reset gedaan had om de wireless adapter samen met de router te krijgen, dat alle 3 de pc's geen internet meer hadden. De Nederlandse stappenplan van http://www.xboxarena.nl/forum/showthread.php?t=5271 geeft ook geen uitkomst. Zodra je het IP-adres laat zoeken komt er Failed en kan je vervolgens niets meer doen.
Ik heb al een vaste ip adres aangewezen en al een automatisch ip. Het nadeel is gewoon dat ik echt niet weet wat ik nu nog doen moet om me zoon online te krijgen.![]()
Op de Xbox zit een speciale die voor de Xbox gemaakt is. Ik bedoelde met wegtrekken, de wireless verbinding vanaf de router. Op mijn router zit een antenne ipv een kabel. Begrijp je het nog ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef DinoPK het volgende:
Kan je dan gewoon iedere wireless ethernet adapter aan de 360 hangen?... dacht het niet, er zijn niet voor niets speciale xbox wireless gevalletjes. Ik kan het fout hebben hoor, maar het is niet zo dat je zomaar iets bij 1 pc wegtrekt, om er een ander apparaat probleemloos mee aan te sluiten.
Je wireless PC's krijgen automatisch hun gegevens? (IP, DNS, Gateway adressen). Of heb je die handmatig ingevuld?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Op de Xbox zit een speciale die voor de Xbox gemaakt is. Ik bedoelde met wegtrekken, de wireless verbinding vanaf de router. Op mijn router zit een antenne ipv een kabel. Begrijp je het nog ?![]()
Heb de officiële spullen erbij gehaald. Nergens een goedkopere variant van meegenomen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:17 schreef DinoPK het volgende:
Ja ik wel, maar jij niet helemaal denk ik
Wireless is niet exclusief voor 1 client hoor, er zit gewoon een dhcp server in je router die wel meer dan 1 wireless client aankan. Daar ga je qua gedachtengang al fout.
Wat ik mij afvraag is wat je nu precies als wireless adapter bij de xbox hebt liggen? Is het een officiele microsoft wireless bridge, of gewoon 1 of ander 3rd party dingetje dat misschien helemaal niet compatible met de xbox is?
Stel je verbinding in ieder geval eerst eens in op DHCP, en kijk eens hoever je xbox zelf komt qua configuratie. Handmatig is beter, maar het gaat ook sneller fout.
Ook kan je in je router config eens kijken of de xbox wireless adapter in ieder geval wel gevonden wordt of dat die nergens te bekennen is.
tip: ipv xboxworld kan je natuurlijk ook bij de technischer wat begaafdere mensen kijken op GoT.
nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Gat in plafond boren werkt ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het nooit met die wireless shit.... verbind de router anders gewoon met een LAN kabel en probeer het dan nog eens ! Trek even 30 meter UTP over je trappen naar je zoons kamer...
Ik heb er niet naar gekeken maar zou zeggen start het spel en kijk het ff door.. vorige deel kon het ook inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Tuurlijk het kind.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef pluissebol het volgende:
Jaaaa het is gelukt, hij is online.
Zijn teruggegaan naar de fabrieksinstellingen en alles was klip en klaar. Denk met het rondneuzen gisteren toen die aangesloten is op dingen gedrukt en aangevinkt of uitgevinkt wat niet had gemoeten. Nu nog het complete verhaal invullen om een gamertag en zo aan te maken en het kind kan racen.![]()
snachts kom je veel papa's tegen online iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk het kind.
En wie zit er straks achter.
Ben gelukkig een mama en geen papaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
snachts kom je veel papa's tegen online idd
Lijkt me echt super om kinderen te hebben. Ik zou me helemaal suf kopen aan speelgoedquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
snachts kom je veel papa's tegen online idd
Ah dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Ben gelukkig een mama en geen papa
Ik zou meteen zo'n Nerf pistool kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijkt me echt super om kinderen te hebben. Ik zou me helemaal suf kopen aan speelgoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |