Is bijna in elk spel aanwezig, mits die persoon of die server genoeg friends slots heeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:31 schreef wc-eend het volgende:
Is het mogelijk als een friend een potje online speelt die dan te joinen? Of moet ik wachten tot diegene mij een invite stuurt?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
X360 de beste natuurlijk.
Op m'n PC upgrade na dan.
PC rules..
Dát lijkt me ook wel tof, vliegtuigjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef Retuobak het volgende:
Nee arcade-style WO2 flightsim
Lijkt me top op live
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Saint's row lijkt me niks..... flink aftreksel. En wat is blazing angels? Race game zeker![]()
Crimson skies heb ik altijd willen kopen maar kwam er niet vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef pkwarts het volgende:
De vorige keer dat iedereen lyrisch zat 'oooh vliegtuigjes' 'ja lijkt mij tof!' was bij Crimson Skies en niemand heeft die toen gekocht
wees maar blij.. dat was dus echt geen reet aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Crimson skies heb ik altijd willen kopen maar kwam er niet van
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef Emerica het volgende:
Het zal vast niet de goede plek zijn, maar eigenwijs als ik ben doe ik het toch hier.... waar blijft mijn prijs?Ik had die xbox 360 rugtas met goodies gewonnen maar heb nog niks gezien
Hoe moet ik me nu in godsnaam op de faculteit vertonen zonder die rugzak
![]()
![]()
en in maart komen de spellen uit voor de X360 waar je ook bakken met geld voor nodig hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef Morthill het volgende:
Goed, DoA4 gaat in de pre-order, gelukkig is dat voor de 360 voorlopig de enige game die ik wil hebben. Kan ik mijn geld uitgeven aan mijn DS en PSP en verdorie, ga ook nog op wintersport in maart waar ik geld voor moet hebben.
Bahalve ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef pkwarts het volgende:
De vorige keer dat iedereen lyrisch zat 'oooh vliegtuigjes' 'ja lijkt mij tof!' was bij Crimson Skies en niemand heeft die toen gekocht
Yep.. en haal je het niet in de A klasse.. dan probeer je gewoon een andere klasse.. en hee, dat rijdt meteen een stuk beter.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Bahalve ikHeb 'm nog steeds liggen, bij een zwager. En die game was gewoon goed. Online was het gewoon heel cool om te doen, maar het is altijd veel leuker met Friends. Juist, die waren er niet
Gisteren even tot kwart over drie doorgebeten en Platinum gehaald. Heb het me zelf wel makkelijk gemaakt door het niet met de F50 GT te doen, maar wat hebben ze dat spel gemakkelijk gemaakt zegBij PGR2 was het echt een kunst om Platinum te halen, maar nu rij je op de Nurburgring timetrial gewoon 18 seconden (!!!) sneller als de gevraagde tijd.
Om maar niet te spreken over die laatste paar eliminator races. Gewoon gehouden op circuitjes van 1:30, in plaats van echt enorm lange moeilijke circuits zoals bij PGR3. Jammer hoor, hij moest zeker op tijd af....
Ik weet niet wat er niet lukt bij je.. maar op www.xbox.nl staat in het Nederlands wel veel uigelegd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef pluissebol het volgende:
Ik weet niet of de vraag hier goed staat..... maar zit met het volgende.
Ik heb gisteren voor mijn zoontje eindelijk een Xbox360 premium pakket kunnen kopen met alles erop en eraan. Heb daar ook een router voor de online spellen bij en een draadloos netwerk adapter. Nu wil hij dus online PGR3 spelen maar krijg het dus niet voor elkaar.
Nu is mijn engels bagger (spinazieacademie engels is niet veel en ook nog ruim 25 jaar geleden) en vraag me af of er ergens iets te vinden is waar de hele online gaming in het nederlands word uitgelegd wat hij moet invullen of doen. Alvast bedankt
http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef pluissebol het volgende:
Ik weet niet of de vraag hier goed staat..... maar zit met het volgende.
Ik heb gisteren voor mijn zoontje eindelijk een Xbox360 premium pakket kunnen kopen met alles erop en eraan. Heb daar ook een router voor de online spellen bij en een draadloos netwerk adapter. Nu wil hij dus online PGR3 spelen maar krijg het dus niet voor elkaar.
Nu is mijn engels bagger (spinazieacademie engels is niet veel en ook nog ruim 25 jaar geleden) en vraag me af of er ergens iets te vinden is waar de hele online gaming in het nederlands word uitgelegd wat hij moet invullen of doen. Alvast bedankt
Inderdaad. Ik heb dat ding al maanden niet meer aangeraakt. Misschien als ik van de zomer weer ga vissenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
PSP is nog wel de grootste miskoop van allemaal geweest.
Kan volgens mij alleen als het profiel van de andere gebruiker ook op live kan, dus de andere persoon moet ook een live-abbo hebben ofzoquote:
ik had die game gekocht en rodie83 en bartje twiquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef pkwarts het volgende:
Dus een account is aangemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef pluissebol het volgende:
Zodra er contact gemaakt wil worden met de online server, komt er een melding 'can't connect to Xbox Live, For more info, go to www.xbox.com/support.
Nou het ik de IP settings en de DNS settings op automatic gezet. Er is een account met de naam van me zoon aangemaakt en wat ik nu nog moet doen weet ik dus niet.
nee gewoon op automatisch laten staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef pluissebol het volgende:
Bij IP-address krijg ik de melding failed. Nu dacht ik dat ik daar het IP-address in moest zetten die ook toegewezen is aan de draadloze verbinding met de pc die dat ontvangt. Toch ??
Op allebei de manieren krijg ik de failed melding bij IP-addressquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
nee gewoon op automatisch laten staan
gebruik het IP-adres van je PC, maar tel bij het laatste getal 1 cijfer op. Vul dit dan in bij de 360quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:32 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Op allebei de manieren krijg ik de failed melding bij IP-address
Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik nu in de fout gegaan ben en waar ik nu moet beginnen om alles voor elkaar te krijgen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
gebruik het IP-adres van je PC, maar tel bij het laatste getal 1 cijfer op. Vul dit dan in bij de 360
het kan ook zijn dat je router alleen bepaalde mac-adressen accepteert. Dan moet je er eentje toevoegen aan je 360 en aan je router (wel dezelfde)
Neee.. zo werkt het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef pluissebol het volgende:
[..]
ik dacht dat het ff simpel ging. Kopen aansluiten en spelen maar
![]()
Bij mij ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef pkwarts het volgende:
Bij mij was het ook aansluiten en spelen maar....
ik was wel eens online en ik heb dat nog eens samen met pkwarts gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had die game gekocht en rodie83 en bartje twi
nooit iemand online gezien helaas, die game was goed!
Gewoon even de test xbox live connection doen, en zeg even hier wat er bij NAT staat. Daaruit kun je afleiden of je nog enige poorten open moet zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Frasier het volgende:
Ik heb nu m'n Xbox 360 op Live aangesloten via m'n PC die weer verbonden is met een router (via Windows Internet Sharing dus). Ik heb gelezen dat om sneller te downloaden enz. het nodig kan zijn om poorten op je router te forwarden naar je Xbox. Is dat ook zo als je je Xbox via internet sharing hebt verbonden? En hoe doe je dat ongeveer?
Bij NAT staat alleen open. Maar wil dat zeggen dat ook echt alle poorten open staan? Ik vind het downloaden anders nog behoorlijk traag gaat. Een bestand van 1MB heb ik normaal met downloaden op PC namelijk in ongeveer een seconden binnen en op de Xbox duurt dat toch echt veel langer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gewoon even de test xbox live connection doen, en zeg even hier wat er bij NAT staat. Daaruit kun je afleiden of je nog enige poorten open moet zetten.
Het beginnen van de download duurt ook even bij mij. Maar ik heb eens gemeten met stopwatch wat voor download snelheid ik had op een groot bestand (500MB) en dat was toch wel zo'n 700 KB/s, dat haal ik ook op mijn PC.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bij NAT staat alleen open. Maar wil dat zeggen dat ook echt alle poorten open staan? Ik vind het downloaden anders nog behoorlijk traag gaat. Een bestand van 1MB heb ik normaal met downloaden op PC namelijk in ongeveer een seconden binnen en op de Xbox duurt dat toch echt veel langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |