En wat mag dat wel verklaren dan ? Wil je beweren dat papa's wel altijd weten wat ze moeten doen dan ?quote:
Die waren echt cool.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zou meteen zo'n Nerf pistool kopen
[afbeelding]
Het is nou eenmaal zo dat de papa's over het algemeen meer snappen van zulk soort onderwerpen dan de mama's ja. Uiteraard zijn er uitzonderingen, alleen ken ik ze nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef pluissebol het volgende:
[..]
En wat mag dat wel verklaren dan ? Wil je beweren dat papa's wel altijd weten wat ze moeten doen dan ?![]()
Oh nee zeker niet.. mn vrouw weet veel dingen beter als mama... maar papa doet de technische dingen hier welquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef pluissebol het volgende:
[..]
En wat mag dat wel verklaren dan ? Wil je beweren dat papa's wel altijd weten wat ze moeten doen dan ?![]()
Ojee, de arcade games.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Ben gelukkig een mama en geen papa
Had die papa het nou wel goed geweten hier, dan had ik niet vanaf vanmorgen zit stumperen om dat kreng aan de praat te krijgen. Dus helaas ken ik die uitzondering van heel dichtbijquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat de papa's over het algemeen meer snappen van zulk soort onderwerpen dan de mama's ja. Uiteraard zijn er uitzonderingen, alleen ken ik ze niet
Trouw een echte manquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Had die papa het nou wel goed geweten hier, dan had ik niet vanaf vanmorgen zit stumperen om dat kreng aan de praat te krijgen. Dus helaas ken ik die uitzondering van heel dichtbij![]()
Zou ik ook niet doen hoor als ik dan die 360 moest gaan delenquote:
Ik dacht zelf aan een stoere racebaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Lego-tijd al ontgroeid ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een stoere racebaan.
jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
snachts kom je veel papa's tegen online idd
Heb je weer teveel lego gekocht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef peristilius het volgende:
Lego ontgroei je nooit!
Ik denk dat ik de aankoop van mijn 360 weer ga uitstellen.
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:43 schreef pluissebol het volgende:
Dat kind is een puber van 13 jaar die het van ze opgespaarde centjes gekocht heeft. Dus de komende verjaardag hang ik er gewoon weer in hoor. Het schatje is aan het sparen nu voor een groot plasma scherm om mooi op te kunnen gamen.![]()
De tijd van een dinkytoy autootje geven is helaas voorbij![]()
Kheb ook een friend van 50 jaar in mn list staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja
3 weken geleden nog die papa : GO TO BED NOW OR I'LL SMACK YOUR BUM !
op xbox live tegen zijn kind
Moet je nagaan hoe het over 13 jaar gaat met jouw dochterquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig
Wat heb ik dan een kut jeugd gehad .. moest me vermaken met een Atari 1200 op een oude tv toen ik 13 was.
Die gaat elke week met een andere jongen weg terwijl pa games aan het spelen isquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het over 13 jaar gaat met jouw dochter.
Ik ook zoiets... maar dat was vroeger. Ik ben pas 22 en voel me nu vaak al een ouwe lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Ik kreeg vroeger 22 gulden 50 per maand zakgeld op die leeftijdDat is bijna 40 maanden sparen voor alleen de X360 zonder spel
Toevallig werken kinderen van 13 ook.. Ik verdiende toen 30 euro per zaterdag (3 euro per uur, 10 uur) en nu ben ik 14quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Ik kreeg vroeger 22 gulden 50 per maand zakgeld op die leeftijdDat is bijna 40 maanden sparen voor alleen de X360 zonder spel
Nou dat denk ik niet.. papa heeft een goeie rechtsequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Die gaat elke week met een andere jongen weg terwijl pa games aan het spelen is![]()
Zo veel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Dat kwam je een jaar of 10-12 nauwelijks tegen. Kinderarbeid enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:14 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Toevallig werken kinderen van 13 ook.. Ik verdiende toen 30 euro per zaterdag (3 euro per uur, 10 uur) en nu ben ik 14en verdien ik meer als 2 x zoveel
5 gulden per weekquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef EvilWasp het volgende:
Zo veel!
Kijk maar uit dat hij Condemned niet in handen krijgtquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef pluissebol het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik het vroeger net zo had als dat me zoon het nu heeft. Ben blij dat we het hem kunnen geven. Beter thuis achter de spelcomputer of pc dan al rovend en stelend op straat met ander tuig. Toch ???
Je kind is er 1 van uiterste dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef pluissebol het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik het vroeger net zo had als dat me zoon het nu heeft. Ben blij dat we het hem kunnen geven. Beter thuis achter de spelcomputer of pc dan al rovend en stelend op straat met ander tuig. Toch ???
Hij moet niet helemaal als watje opgroeien toch. Kijken ernaar en doen alsof kan ik nog mee leven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hij Condemned niet in handen krijgt
Mja ik ben 15 en heb ook gewoon zelf de 360 gekocht. Gewoon een beetje folders lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:14 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Toevallig werken kinderen van 13 ook.. Ik verdiende toen 30 euro per zaterdag (3 euro per uur, 10 uur) en nu ben ik 14en verdien ik meer als 2 x zoveel
Dat was best wel een goeie tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig
Wat heb ik dan een kut jeugd gehad .. moest me vermaken met een Atari 1200 op een oude tv toen ik 13 was.
Damn, nostalgie, heb echt uren zitten spelen met dat ene spel, space invaders, zo'n vliegtuigje onderin, en moest je allemaal dingen in de lucht knallen, je had daarna best wel goeie aftreksels daarvan als auriga en nog een paar meen ik.quote:
die is gaaaaf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best gaaf trouwensquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:21 schreef Frasier het volgende:
Er staat trouwens sinds net weer een nieuwe demo op de marketplace. Fight Night 3, een of ander box-spel. Net even gespeeld best grappig voor even lekker rammen maar niet meer denk ik. Zag er wel best aardig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |