Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !quote:
die patch met het sharen van films wordt pas na een half jaar verwacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !
Films afspelen? Ja oke, hoogstwaarschijnlijk gedownloade films.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !
Geen idee,... of homevideos of whatever... heb dat ding om te gamen,... net om als PC geleider te gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Films afspelen? Ja oke, hoogstwaarschijnlijk gedownloade films.
Geeft niks.. kon er een mooie TVP op maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... topic nummer vergeten voor de OP....
Ik haat topics openen
Cams, brrr.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ahum
Maak er wat vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... topic nummer vergeten voor de OP....
Ik haat topics openen
nee: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8272quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik gebruik hem om TV-programma's die ik met mijn PC opgenomen heb af te spelen op mijn TV.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
nee: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8272
Neej helemaal niks iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games komen er nu de komende tijd uit? Volgens mij helemaal niets he
Was meer sarcastisch bedoeld vriendquote:
Maart pas weer voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik vermaak me ook voorlopig wel met Civ IV, maar een leuke actiegame op de 360 was aardig geweest voor erbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !
Heiligschennis! GoW is de afkorting van God of War. Verzin iets anders voor Gears of Warquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !
Hij zal ook wel God of War bedoelen he, aangezien hij het over de ps2 heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heiligschennis! GoW is de afkorting van God of War. Verzin iets anders voor Gears of War.
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zal ook wel God of War bedoelen he, aangezien hij het over de ps2 heeft..
Oooh, hihi.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.
Begrijpend lezen is ook een vak. Blijkbaar zijn de Duitsers beter geïntegreerd dan de Griekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oooh, hihi.
Ik las op ipv tot.
Ik dacht al, welke game is Oblivion nou weer op de ps2.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Blijkbaar zijn de Duitsers beter geïntegreerd dan de Grieken.
Volgende week Dead or alive 4quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
nee dead or alive ultimate was geweldig op xbox live, doa 4 word dat ook zeker wetenquote:
Werkte helaas nietquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb de hele Windows-firewall uit moeten schakelen, oldenzaaltjuh, voordat het fatsoenlijk werkte. Ik kreeg wel een connectie, maar als ik dan wilde streamen kreeg ik een disk error. Toen ik de firewall volledig uitschakelde was het probleem als sneeuw voor de zon verholpen.
True, het zal ook vast erg leuk zijn voor liefhebbers van het genre. Maar laat ik er nou net niet een zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/928260.asp
Hij scoort wel erg okay..
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, het zal ook vast erg leuk zijn voor liefhebbers van het genre. Maar laat ik er nou net niet een zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Gold uitgespeeld dat PGR3.. zit eigenlijk maar 1 tricky baan bij, die ene op hoge snelheid one on one met chicanes.
Ben nog steeds rank 3
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Online is wat kutter inderdaad, zitten altijd van die trieste figuren bij die je omtikken. Maar over het algemeen valt het wel mee. We moeten maar een keer met een stuk of 8 FOK!kers een non-ranking Live game opzetten
Alleen als H.Flick en pkwarts ook meedoen doe ik iig mee, dan ist achterin nog spannendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Online is wat kutter inderdaad, zitten altijd van die trieste figuren bij die je omtikken. Maar over het algemeen valt het wel mee. We moeten maar een keer met een stuk of 8 FOK!kers een non-ranking Live game opzetten
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alleen als H.Flick en pkwarts ook meedoen doe ik iig mee, dan ist achterin nog spannend
En daarvoor zijn dus al die verschillende auto's zo leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alleen als H.Flick en pkwarts ook meedoen doe ik iig mee, dan ist achterin nog spannend
Dan doe ik ook wel meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kan nog veel beter, niet vergeten dat het een ongelofelijk kleine omgeving is dat weergegeven en ingeladen moet worden.......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Morthill het volgende:
Vandaag ff wat filmpjes bekeken van DoA4. De gezichten zien er niet veel beter uit dan in DoA3, of DoAX, maar voor de rest, mijn god wat is dat spel mooi. Ik zat bij het jungle level echt even meer op de omgeving dan op het gevecht te laten. Deze game laat absoluut zien waar de 360 toe in staat is.
De gezichten hadden mooier gekund dat zeker, maar echt alles voor de rest, tot de bewegingen van de kleding aan toe. Tis echt alleen de characters zelf. Ik denk dat dit zeker is wat een Next Generation game moet bieden aan graphics op dit moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kan nog veel beter, niet vergeten dat het een ongelofelijk kleine omgeving is dat weergegeven en ingeladen moet worden.......
Jij verdient echt de PC-award meer dan ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef H.Flick het volgende:
Hou op, dalijk ga ik hem nog kopen alleen voor de graphics
Weet ik tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij verdient echt de PC-award meer dan ik
Toch vind ik het er wel vet uitzien en het idee achter het spel ligt me wel. Als dit nog een beetje redelijk te spelen wordt, komt ie wel in mn collectiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef Fillipe het volgende:
Kom ik weer met m'n Grand Raid Offroad plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ik:quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon waar. Je wilt niet weten wat ik allemaal koop. Ik heb in 2005 de volgende grote dingen gekocht die met games te maken hebben.
1x PSP (import)
1x DS
1x NTSC PS2 (zodat ik het nieuwste kan kopen)
1x Xbox360
tientallen games op de launchdag
En ook op andere gebieden koop ik me suf aan nieuwe gadgets en dingen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef Retuobak het volgende:
Dus je bent een koopverslaafde werkloze?
Welkom in de schuldbijstand![]()
Reserves raken ooit op..........tenzij je Microsoft heet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Ik teer in op mijn reserves en heb binnenkort een sollicitatiegesprek. Komt wel goed
Ik zit nog binnen het gemiddelde van werkloos zijn na het afstuderen, dus tot die tijd maak ik me geen zorgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Reserves raken ooit op..........tenzij je Microsoft heet.
Maar succes met het zoeken van een baan
Alle centrale topics zijn SCquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zit nog binnen het gemiddelde van werkloos zijn na het afstuderen, dus tot die tijd maak ik me geen zorgen
En nu hou je op, het is hier GVD geen slowchat forum.
Valt wel op, sinds jij meer in GAM bent gaan posten eigenlijkquote:
retuobak houd van jequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
X360 de beste natuurlijk.
Op m'n PC upgrade na dan.
PC rules..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Lampie_ het volgende:
Vraagje: Hoe kun je met PGR3 splitscreen op xbox live gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |