Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !quote:
die patch met het sharen van films wordt pas na een half jaar verwacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !
Films afspelen? Ja oke, hoogstwaarschijnlijk gedownloade films.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !
Geen idee,... of homevideos of whatever... heb dat ding om te gamen,... net om als PC geleider te gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Films afspelen? Ja oke, hoogstwaarschijnlijk gedownloade films.
Geeft niks.. kon er een mooie TVP op maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... topic nummer vergeten voor de OP....
Ik haat topics openen
Cams, brrr.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ahum
Maak er wat vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... topic nummer vergeten voor de OP....
Ik haat topics openen
nee: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8272quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik gebruik hem om TV-programma's die ik met mijn PC opgenomen heb af te spelen op mijn TV.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
nee: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8272
Neej helemaal niks iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games komen er nu de komende tijd uit? Volgens mij helemaal niets he
Was meer sarcastisch bedoeld vriendquote:
Maart pas weer voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik vermaak me ook voorlopig wel met Civ IV, maar een leuke actiegame op de 360 was aardig geweest voor erbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !
Heiligschennis! GoW is de afkorting van God of War. Verzin iets anders voor Gears of Warquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !
Hij zal ook wel God of War bedoelen he, aangezien hij het over de ps2 heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heiligschennis! GoW is de afkorting van God of War. Verzin iets anders voor Gears of War.
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zal ook wel God of War bedoelen he, aangezien hij het over de ps2 heeft..
Oooh, hihi.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.
Begrijpend lezen is ook een vak. Blijkbaar zijn de Duitsers beter geïntegreerd dan de Griekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oooh, hihi.
Ik las op ipv tot.
Ik dacht al, welke game is Oblivion nou weer op de ps2.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Blijkbaar zijn de Duitsers beter geïntegreerd dan de Grieken.
Volgende week Dead or alive 4quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
nee dead or alive ultimate was geweldig op xbox live, doa 4 word dat ook zeker wetenquote:
Werkte helaas nietquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb de hele Windows-firewall uit moeten schakelen, oldenzaaltjuh, voordat het fatsoenlijk werkte. Ik kreeg wel een connectie, maar als ik dan wilde streamen kreeg ik een disk error. Toen ik de firewall volledig uitschakelde was het probleem als sneeuw voor de zon verholpen.
True, het zal ook vast erg leuk zijn voor liefhebbers van het genre. Maar laat ik er nou net niet een zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/928260.asp
Hij scoort wel erg okay..
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, het zal ook vast erg leuk zijn voor liefhebbers van het genre. Maar laat ik er nou net niet een zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |