quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Geen flauw idee...quote:
ik kan wel zeggen dat mn update niets was, maar dat boeit toch niet. Alsof iemand die updates wel eens leestquote:
Idd, wie interesseert het nu dat mijn briljant spitsje opeens -2 in vorm heeft, weer een vleugelverdediger gezakt is in vorm en ik 1 pm stijgertje heb? Niemand toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kan wel zeggen dat mn update niets was, maar dat boeit toch niet. Alsof iemand die updates wel eens leest
quote:Op vrijdag 18 november 2005 07:45 schreef DaMadKow het volgende:
Scoren +2
Filip Decheiver naar briljant en speciaal voor JD: Selwyn van Baarschot naar goed scoren
kopen?
quote:In de 31e minuut werd Sys-speler Jean Duflos, die er na een botsing bij lag als een dooie mus tussen de dominostenen, op een stretcher van het veld gedragen.
Het eerste, je betaald dan alleen de transacties kosten....het mag dus wel, maar je loopt het risico van veel geld voor niets te verliezen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef macondo het volgende:
edit: een klein vraagje, ik heb een speler voor een iets te laag bedrag op de transferlijst gezet.. ik kan er ook zelf op bieden, wat zijn de consequenties daarvan? Dat ik alleen transactiekosten betaal, of mag je je eigen speler niet kopen?
Zoek eens in deze pagina op "Oude topics". Gaat tot topic 91, de overige 7 erbij zoeken moet niet al te moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:04 schreef Lortnoc het volgende:
Kan iemand die lijsten met topicnummers trouwens snel opdiepen ergens? Lijkt me leuk om in deel honderd een leuk lijstje van arcee te plaatsen.
Whehe, ik heb daar ook bijgezeten... Op een database na voegt die federatie niet zo heel veel toe... Dus maak je niet druk...quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:10 schreef macondo het volgende:
Ik heb me een tijdje terug ergens aangemeld bij een federatie (iets met verdedigen waarschijnlijk). Deze briljante toptekst vond ik vandaag in mijn postbus, fantastisch!Ik laat mijn advocaat beroep aantekenen tegen deze beslissing van die mooie gek, de Founder NLVF...
----
Sorry, volgens de eisen voor toelating kom je niet in aanmerking voor toelating in de NLVF. Ons excuses hiervoor.
NLVF-Mikefeith
Founder NLVF
---
edit: een klein vraagje, ik heb een speler voor een iets te laag bedrag op de transferlijst gezet.. ik kan er ook zelf op bieden, wat zijn de consequenties daarvan? Dat ik alleen transactiekosten betaal, of mag je je eigen speler niet kopen?
Je valt in herhalingquote:
Die ivf federatie zal me aan mijn reet roesten, maar zo'n serieuze founder werkt op mijn lachspieren.. Ik bleek al lid te zijn van een andere federatie, en dat kan natuurlijk niet...quote:Op zondag 20 november 2005 11:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehe, ik heb daar ook bijgezeten... Op een database na voegt die federatie niet zo heel veel toe... Dus maak je niet druk...
Ik doe niet meer aan YP tot mijn jeugdopleiding minstens goed is.quote:Op zondag 20 november 2005 14:36 schreef ASSpirine het volgende:
wederom niks hier, was te verwachten eigenlijk...
Das niet slim, je hebt namelijk altijd kans op een fantastische YP, hoe slecht je opleiding ook is...quote:Op zondag 20 november 2005 14:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan YP tot mijn jeugdopleiding minstens goed is.
OK, maar de kans op iets goeds verbeterd toch wel met een betere opleiding, anders heeft investeren totaal geen zin.quote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Das niet slim, je hebt namelijk altijd kans op een fantastische YP, hoe slecht je opleiding ook is...
IK stop geen geld in mn jeugdopleiding. Ik sta nu 100.000 in de min, en ik loop over 2 weken gezien ongeveer gelijk normaal gesproken. Ik ga nu mijn beste mid verkopen, en ik hoop dat ik dan uit de schulden benquote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook teams die niet aan jeugdtraining doen, en niet aan yp's om aan kosten te besparen (in divisie X hakt dat er best in namelijk). Ik koop die trainees wel voor een prikkie op woensdag als ze de markt overspoelen...
die 2 k in een week maken echt niet veel uitquote:Op zondag 20 november 2005 15:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
OK, maar de kans op iets goeds verbeterd toch wel met een betere opleiding, anders heeft investeren totaal geen zin.
Het kost me nu teveel naar m'n zin, om elke ker te pullen dan weer te verkopen /ontslaan....
Misschien is het niet slim.
quote:Speler met ID 82429883 is voor het laatst gezien als presentator van een infantiel belspelletje op een commerciële tv-zender. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef DionysuZ het volgende:
hey AOW he, telt daar de totale spelerervaring voor mee of alleen van degenen die je op hebt gesteld? In mn friendly haalde ik nl. uitstekend vaardigheid.
je weet maar nooit hequote:Op zondag 20 november 2005 19:35 schreef Lortnoc het volgende:
Alleen van je spelers in het veld natuurlijk.
Mijn verdediger dus, heeft vandaag 5,5 ster gehaald, haalt waarschijnlijk 6 sterren als hij uitstekend in vorm isquote:Johan Wolfgang Wildenrother (47393746)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 8 100
Loon: 7 320 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik doe niets aan jeugdtraining, omdat de verwachte opbrengsten de kosten toch niet dekken.quote:Op zondag 20 november 2005 12:30 schreef macondo het volgende:
Zijn er eigenlijk ook teams die niet aan jeugdtraining doen, en niet aan yp's om aan kosten te besparen (in divisie X hakt dat er best in namelijk). Ik koop die trainees wel voor een prikkie op woensdag als ze de markt overspoelen...
Ach de redenatie van een positieve gedachte, waarbij de wens hoeder is van de gedachtegang en groter is dan de realiteit. Net als lid zijn van de staatsloterij...quote:Op zondag 20 november 2005 14:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Das niet slim, je hebt namelijk altijd kans op een fantastische YP, hoe slecht je opleiding ook is...
Doet een beetje denken aan mijn 6 weken blessure in laatste minuut voor mijn beste speler van het veld, 4 weken geleden....komende woensdag trapt ie voor het eerst weer eens balletje in de fokcupquote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
deeltje 99(beetje late tvp...weekendje weg geweest)
gvd in de 90e minuut een 5-weken blessure gekregen voor mn beste trainee![]()
![]()
Fiery/infamous zonder ervaring doet het dan het beste volgens de Rules. Ik heb voor de Fok!Cup ook ooit eens een hoop fiery/infamous aangeschaft, zonder al teveel succes overigens.quote:
Lijkt Fortes Rodriguez welquote:
damn, ik ben in ongeveer juli 2004 begonnen en toen ging het nog maar tot IX, ik was zelfs een van de eerste die in de IX mocht beginnen, aangezien een vriend van me 1,5 week eerder nog in VIII begon. Is hattrick toch flink gegroeid in de tussentijd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daar bevindt deze deftrainer zich.
Dat idee heb ik ook, want een paar vrienden van me zijn na mij (1 oktober 2005) begonnen en die moesten 3 weken wachten op een team terwijl ik slechts 10 dagen gewacht hebquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
damn, ik ben in ongeveer juli 2004 begonnen en toen ging het nog maar tot IX, ik was zelfs een van de eerste die in de IX mocht beginnen, aangezien een vriend van me 1,5 week eerder nog in VIII begon. Is hattrick toch flink gegroeid in de tussentijd.
Ach dat valt best mee, heb toen 2 maanden gewacht.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, want een paar vrienden van me zijn na mij (1 oktober 2005) begonnen en die moesten 3 weken wachten op een team terwijl ik slechts 10 dagen gewacht heb
quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Verbal_Kint het volgende:lennox, mede deftrainer
gemiddelde hatstats van 127 is vrij aardig voor de X, toch?
En deze positiespel trainerquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daar bevindt deze deftrainer zich.
ik waarschijnlijk nog langer...quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ach dat valt best mee, heb toen 2 maanden gewacht.
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik kon het toch niet laten.
Keepertje gekocht:
[afbeelding]
Nu maar hopen dat hij zijn geld waard isHet is iig een Nederlander dus zijn salaris valt best mee
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:25 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat heeft dat gekost?
Dat was dus een goed keeper. Dan denk ik dat je voor een uitstekend toch wel zeker 300.000 kan krijgen. Wat geeft te TPE aan?quote:
Das een vergelijkbare speler. 300k, idd dusquote:72235928 21-11-2005 3 220
303 000 ¤ 20 slecht
Ik moet even iets rechtzetten, het waren er 121...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]In VI halen Uddel en ik gemiddeld 150
Ik heb er max 125 in de 8e, dus je kunt nog wel ff meequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik moet even iets rechtzetten, het waren er 121...![]()
Maarja, net begonnen dus zo interessant is het nog niet. Maar wel leuk dat je die verdedigers flink ziet groeien.
Paar maatjes van me spelen ook in VI (huidige keeper van Ned U20 komt bijvoorbeeld uit een van hen jeugdopleidingen)
Ik ben trouwens ook ingestroomd toen die XI volgemaakt moest worden. Duurde inderdaad maar een paar dagen voor ik mijn team had. Alleen waren er al wel een stuk of 3 rondes gespeeld toen. Nu is er al weer een aardige wachtlijst.
Ook wel beter dat je volgend jaar van die WO's af ben (worden BOT teams ofzo)
Toen ik eind februari 2004 begon, bestond VIII pas netquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
damn, ik ben in ongeveer juli 2004 begonnen en toen ging het nog maar tot IX, ik was zelfs een van de eerste die in de IX mocht beginnen, aangezien een vriend van me 1,5 week eerder nog in VIII begon. Is hattrick toch flink gegroeid in de tussentijd.
Ik heb wat getest met een goed scoren, goed vleugel en matig passen en eentje met redelijk vleugel en goed passen.... werkt nog niet helemaal naar behoren, maar misschien komend weekendquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:55 schreef ExCibular het volgende:
Ik had afgelopen weekend een WO. Morgen moet ik thuis tegen een Noorse VI (laagste divisie).
In het vorige topic heb ik het in een aantal post gehad over FTW en een uitstekende/formidabele aanval. In mijn friendly van morgen speel ik 3-4-3 met een linker aanval die volgens mij uitstekend of hoger moet kunnen halen. Dit is eigenlijk een beetje het experiment wat volgt op mijn afgelopen posts.
Voor de geinteresseerden( 57813369) Dit is het match id.
Ik kan die enquete niet doen. Dus ik weet niet of hij voor iedereen is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:34 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een enquete ingevuld voor hattrick, ik geloof dat iedereen dat nu kan doen. Schijnbaar willen ze de abbonementsvormen veranderen en dan meer geld voor gaan vragen.... ik zag net staan dat ze verschillende wilden doen en ik dacht dat de huidige dan evenveel of zelfs iets meer ging kiezen...Ik vind dat ze het gewoon zo moeten houden!
Ja echt... Ik heb hem voorgesteld mijn pc te ruilen tegen zijn pc, zodat dit soort problemen in de toekomst voorkomen kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:25 schreef komrad het volgende:
echt waar, hoe lang, meer dan 2 regels????
* SuperWeber heeft een PIII 550 Mhz 768 mb ram en een 32mb geforce II videokaart (goede oude Nvidiaquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:42 schreef komrad het volgende:
hoe brak is die van jou??
Die van mij kan ook is ook al 5 jaar oud namelijk
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wedden dat SD zo een herstelpunt te pakken heeft waar nog wel WoW op staat?
verrader!quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:10 schreef sir_dalord het volgende:
na 5 maanden zeer intensief geleefd te hebben in de wereld van Azeroth, ben ik weer terug in de werkelijkheid (teminste, zover we weten)
Heb vandaag world of warcraft van mijn pc gehaald en besloten weer eens mijn leven op te pakken. Dat betekent dus dat ik wss weer meer actief ga worden.
degene die me niet kennen:
ola, sirdalord, manager van lycky bullballs
wist je de url nog?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Heb zelfs mijn stadion gemaakt vandaag
nou nog spelers kopen
quote:
Stil maar, 10 dokters inhuren en hij is voor vrijdag +1, dus trainingquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef maniack28 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee....... mn spits +2
Pelagiusz Sojka (79407569) 2
17 jaar, zwak in vorm, geblesseerd (2 weken)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 2 470
Loon: 973 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Fysiek: 2 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
http://www.hottrick.orgquote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Heb zelfs mijn stadion gemaakt vandaag
nou nog spelers kopen
Mijn beste spits is al het gehele seizoen in slecht(3) vorm, en deze speelt elke weekquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
weet iemand trouwens of een speler langer in een vormdip kan blijven hangen als hij een lange tijd niet gespeeld heeft? ik heb een supernatural SP trainee nu een paar weken in mn team en hij blijft maar op wretched vorm staanik heb t idee dat ie bij zn vorige werkgever nauwelijks (misschien nooit) gespeeld heeft. heb ik enige garantie dat zn vorm ooit weer omhoog gaat....?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
http://www.hottrick.org
Hier staan nogal wat tips voor je SD, voor het geval je spelers wilt gaan trainen
dat heb ik met mijn twee beste middenvelders en nu begint een in vorm te raken, raakte ie afgelopen zondag geblesseerdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Mijn beste spits is al het gehele seizoen in slecht(3) vorm, en deze speelt elke week
iedere week weer die desillusie nadat ik weer de hoop had dat hij in vorm zou stijgen
vroegah? toen je poep nog met een lange oe schreef zeker?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef ASSpirine het volgende:
Als je bang bent voor het verwarren met SocialDisorder, wie is dat eiglijk?
dan kan je SirDalord ook gewoon Sirda noemen, werd vroegâh toch ook gedaan
Dat heet 'totaalvoetbal'.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:09 schreef ExCibular het volgende:
Mijn friendly is inmiddels begonnen. Ik speel vanavond dus erg aanvallend om een uitstekende linkeraanval te halen. We zijn 20 minuten ver het is inmiddels 3-0, 2 keer mijn CD en 1 keer een verdedigende IM![]()
Wat is dit voor logica?
ik heb m nu een week of 5 geloof ik... ik blijf iig hopen, zal vroeg of laat wel goedkomenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Jonks het volgende:
Hoe lang heb je deze speler al?
Ik heb zelf ooit ook een 18 jarige in waardeloze vorm gekocht van een SP trainer maar die was gelukkig in 2 trainingen al weer op redelijk vorm![]()
Dat zie ik dan maar als complmentquote:
In het vorige deel zei ik dat je een uitstekende aanval zou moeten kunnen halen met 2x 3*goed en een uitmuntend goed spits. En jij zei dat ik dat nooit ging halen, jij haalde het eens met een uitmuntend en een briljant spits (oid).quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef komrad het volgende:
sorry excalibar waar heb je het over, ik weet niets van FTW, ik speel immers 532 en dan met FTW spelen is kansloos
nou studeren is ook niet altijd allesquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef komrad het volgende:
Hives, je hebt gelijk, ik wil ook weer studeren
tis nog een jonkie, die helen snelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef MyImmortal het volgende:
Henrique Moura (71247604) 4
19 jaar, goed in vorm, geblesseerd (4 weken)
damned!gelijk maar 10 dokters in totaal genomen
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef Robar het volgende:
Gewoon geen wedstrijd geregeld
Balen!
potje doen woensdag?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:01 schreef Robar het volgende:
De vrije tijd was heerlijk in het studentenleven, maar de scholen zelfvoor het weekend iets van 10 ploegen uitgedaagd.
Maandag voor het laatst gekeken en toen had er nog niemand geaccepteerd, maar ook niemand geweigerd. Ik kon dinsdag en woensdag niet meer inloggen, maar ik dacht dat komt vast wel goed voor woensdag, even een standaardopstelling gemaakt . . . . .
Gewoon geen wedstrijd geregeld
Balen!
hij is 34quote:Op donderdag 24 november 2005 00:02 schreef ASSpirine het volgende:
komrad, hoe oud ben jij
heb van jou het gedachte dat je een leeftijdsgenoot bent, rond de 20?
geniaal 523quote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
prutser
zondag ga ik aan t '5-2-3-experiment'ik ga toch verliezen, moet tegen torenhoge (lees 215 hatstats) favoriet voor kampioenschap
3 miljoen, aan de dure kant natuurlijkquote:Per Ingelborg (8069518)
26 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 14 340
Loon: 5 520 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: lycky bullballs
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Ik begrijp je grap niet.....is dat erg?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef sir_dalord het volgende:
woei, ff mijn ham weer geupdatewas al weer een paar maanden geleden
2 spelers gekocht: trainee en een of andere vage speler met positiespel.
[..]
3 miljoen, aan de dure kant natuurlijk
maar ach, ik wilde hem graag hebben
Ook mijn kamer opgeruimd, kwam ik erachter dat dankzij wow, ik hives zijn moeder geen eten heb gegeven de laatste maanden
[afbeelding]
sorry man![]()
nee hoor, zolang je maar weet dat je je geld niet terugkrijgtquote:Op donderdag 24 november 2005 23:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik begrijp je grap niet.....is dat erg?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee hoor, zolang je maar weet dat je je geld niet terugkrijgt
in welk land train jij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:32 schreef foetre het volgende:
TU:
TSI:+690/-150=540
VORM:+4/-1=3
VERDEDIGEN:+1
wohoo me 2e 18jarige uitstekende verdediger![]()
![]()
![]()
Gekocht voor 2k toen hij nog redelijk was. Gaat nu op de lijst voor 650k. Is dat een beetje een redelijk bedrag? Transfervergelijking zit nogal ver uit elkaar.quote:Boycho Vasilev (65437408)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 2 530
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jij hebt zeker nooit je rekendiploma gehaaldquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef Uddel het volgende:
Ik had één stijger verwacht, heb er drie
1 trainee gestegen (19 jaar, uitmuntend positiespel, matig passen), een vleugleverdediger gestegen en een vleugelspeler (geen trainee) gestegen, twee stijgers waar ik wat aan heb dus
Daarnaast eindelijk van m'n vormdip bij m'n vleugelverdedigers af volgens mij
PM: +3
Vorm: +2 (+4/-6)
TSI: +620 (+1800/-1180)
Niet zo'n lekkere week qua vorm dus, na een tijd alleen maar goed en uitstekend vorm in de basis gehad te hebben
Ik wil er net eentje te koop zetten, die van mijn lijkt erop, maar alleen een paar jaar jongerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ook mijn kamer opgeruimd, kwam ik erachter dat dankzij wow, ik hives zijn moeder geen eten heb gegeven de laatste maanden
[afbeelding]
sorry man![]()
Zeer scherpquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef SuperWeber het volgende:
Hey Pekol...
Verander je sig eens fag... Eerst zeg je dat Emmen met 2-1 van Veendorp gaat winnen op 19-11-2006. Daarna zeg je dat Emmen kampioen wordt aand de langeleegte zo'n 3 maanden eerder op 21-03-2006.... Daar klopt ergens iets niet...
en bedanktquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry man![]()
Mag het ook vier minder zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit je rekendiploma gehaald?
welkom!quote:Op zondag 27 november 2005 01:03 schreef Daemon19 het volgende:
Daemon19 met Red Daemons (506731) ---- positiespel
Bedankt voor alle antwoorden. Alle 0 reacties waren werkelijk overweldigend. Ik weet niet hoe ik het allemaal moet verwerken. De ons kent ons cultuur was weer duidelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 07:12 schreef Oldbie het volgende:
Speler gestegen naar formidabel:
[..]
Gekocht voor 2k toen hij nog redelijk was. Gaat nu op de lijst voor 650k. Is dat een beetje een redelijk bedrag? Transfervergelijking zit nogal ver uit elkaar.
quote:Jorg Löw (82948639) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 595 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ja, we gaan er wakker van liggenquote:Op zondag 27 november 2005 02:26 schreef Oldbie het volgende:
Ohja, ik ben fokfed lid af dus mijn naam kan van de lijst verwijderd worden.
En bedankt
en dat is??quote:Op zondag 27 november 2005 01:05 schreef Grumpey het volgende:
zaterdag is altijd de rustigste dag van de week.
Ik ga de strategie weer volledig omgooien trouwens...
Al weten de meesten wel al wat ik ga doen
gaat voor 0 op de lijst. Wie weet krijg ik er in de toekomst nog geld voorquote:Titus Kruize (82979788) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 595 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
ik denk rond 900 tsiquote:Op zondag 27 november 2005 04:04 schreef Uddel het volgende:
Hm ik heb een trainee gepulled die volgens mij nog wel redelijk hoog is (lastig te zien met twee keer matig en waardeloos conditie).
[..]
7.37quote:Op zondag 27 november 2005 07:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, we gaan er wakker van liggen![]()
je bent toegevoegd an de lijst van managersquote:Op zondag 27 november 2005 01:03 schreef Daemon19 het volgende:
Daemon19 met Red Daemons (506731) ---- positiespel
Ah joh, mag mijn logo ook inde banner? (2e reactie in dit topic)quote:Op zondag 27 november 2005 12:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je bent toegevoegd an de lijst van managers
K thxquote:
ja, tuurlijk mag dat. Maar ik kan niet bij de bannerquote:Op zondag 27 november 2005 12:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ah joh, mag mijn logo ook inde banner? (2e reactie in dit topic)
Of zit tie er al in
Mis je niets aan als ze zo reageren. Zulke dingen doe je stilletjes, die kondig je niet aan. Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 27 november 2005 02:26 schreef Oldbie het volgende:
En bedankt
Nee hij lag wakker van het vertrek van Oldbiequote:
Ah ik dacht dat jij erover ging,quote:Op zondag 27 november 2005 12:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, tuurlijk mag dat. Maar ik kan niet bij de banner. Robar heeft die gemaakt en kan hem aanpassen.
Wereldspelerquote:Oscar Castelijns (83000117)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 516 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
ik kan wel de OP en lijst van managers enzo aanpassen. Maar de banner heb ik geen kaas van gegetenquote:Op zondag 27 november 2005 13:45 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat jij erover ging,
nou Robar Thnx alvast
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....quote:Op zondag 27 november 2005 02:26 schreef Oldbie het volgende:
En bedankt
belangrijke wedstrijden winnen/ veel woordvoerders --> verhoogde sponsormood --> meer sponsorgeldquote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef Yankee_One het volgende:
Hebben woordvoerders ook invloed op de verhoging van het sponsorgeld elke week?
quote:Op zondag 27 november 2005 01:18 schreef Daemon19 het volgende:
Danke schön..
Ik ben niet de meesten, dus welke strategie ga je doen? 5-5-0?
Ik doe mijn plannen alleen uit de doeken op irc, kom eens gezellig langs dusquote:Op zondag 27 november 2005 schreef Komrad het volgende:
En dat is??
transfervgl geeft 1k weerquote:Corne Weurink (82990275)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 280
Loon: 535 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Forum Opties | |
---|---|