Gekocht voor 2k toen hij nog redelijk was. Gaat nu op de lijst voor 650k. Is dat een beetje een redelijk bedrag? Transfervergelijking zit nogal ver uit elkaar.quote:Boycho Vasilev (65437408)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 2 530
Loon: 1 008 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Flevo Rangers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Jij hebt zeker nooit je rekendiploma gehaaldquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:36 schreef Uddel het volgende:
Ik had één stijger verwacht, heb er drie
1 trainee gestegen (19 jaar, uitmuntend positiespel, matig passen), een vleugleverdediger gestegen en een vleugelspeler (geen trainee) gestegen, twee stijgers waar ik wat aan heb dus
Daarnaast eindelijk van m'n vormdip bij m'n vleugelverdedigers af volgens mij
PM: +3
Vorm: +2 (+4/-6)
TSI: +620 (+1800/-1180)
Niet zo'n lekkere week qua vorm dus, na een tijd alleen maar goed en uitstekend vorm in de basis gehad te hebben
Ik wil er net eentje te koop zetten, die van mijn lijkt erop, maar alleen een paar jaar jongerquote:Op donderdag 24 november 2005 23:26 schreef sir_dalord het volgende:
woei, ff mijn ham weer geupdatewas al weer een paar maanden geleden
2 spelers gekocht: trainee en een of andere vage speler met positiespel.
[..]
3 miljoen, aan de dure kant natuurlijk
maar ach, ik wilde hem graag hebben
Ook mijn kamer opgeruimd, kwam ik erachter dat dankzij wow, ik hives zijn moeder geen eten heb gegeven de laatste maanden
[afbeelding]
sorry man![]()
Zeer scherpquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:04 schreef SuperWeber het volgende:
Hey Pekol...
Verander je sig eens fag... Eerst zeg je dat Emmen met 2-1 van Veendorp gaat winnen op 19-11-2006. Daarna zeg je dat Emmen kampioen wordt aand de langeleegte zo'n 3 maanden eerder op 21-03-2006.... Daar klopt ergens iets niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |