Ik zat ook enorm te twijfelen maar ik moet mijn verdediging gewoon wat beter hebben. Dan is een keeper natuurlijk vaal handiger dan een aantal verdedigers. Meneer is nog maar 22 jaar dus hij kan wel even mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Dan neem ik toch genoegen met mijn redelijk keeper van 18k
Valt best mee als je transfervergelijking bekijkt.quote:
En heel veel ervaringquote:Op donderdag 3 november 2005 09:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omgerekend ongeveer 1,2 miljoen
Daarnaast heb ik ongeveer 4 ton aan extra kosten gemaakt erdoor... 8 ton winst dus
jammer van de ervaringquote:Op donderdag 3 november 2005 12:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zat ook enorm te twijfelen maar ik moet mijn verdediging gewoon wat beter hebben. Dan is een keeper natuurlijk vaal handiger dan een aantal verdedigers. Meneer is nog maar 22 jaar dus hij kan wel even mee.
Ik moest er gewoon wat geld tegenaan gooien.
Kapitaal: 459 381 ¤ (1 102 684) ¤quote:Op donderdag 3 november 2005 17:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
jammer van de ervaring
rampzalig is wel erg laag voor 22 jaar
ik ga nog wel even verder met mijn 22 jarig redelijk keep (slecht ervaring) hij zit overigens wel hoog in zn skill, haalt 3 sterren in redelijk vorm. alleen jammer dat hij 4 weken gebleseerd is![]()
nog een vraagje: ik zie bij jullie dat de sponsors dolgelukkig, in de wolken zijn. hoe krijg je dat voor elkaar. ik ben nu 7 wedstrijden ongeslagen met 6 overwinningen op rij. verder heb ik 1 woordvoerder in dienst.
gelukkig heb ik een goed keeperquote:Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef ASSpirine het volgende:
redelijk keep in de VI
DAT is pas zielig
Ik heb hem destijds voor 3k verkochtquote:02-11-2005 Je ontvangt voor deze speler: 26 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
en ik een uitstekendquote:Op donderdag 3 november 2005 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een goed keeper![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:54 schreef ASSpirine het volgende:
redelijk keep in de VI
DAT is pas zielig
Ach, heb in de V 2 wedstrijden met redelijk keep in weak form gespeeld waarvan eentje gewonnen en die andere had ik sowieso verloren.quote:
Het zit hem in de naam "Haarlem"quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:12 schreef qyn het volgende:
Vorm: +10 / -3
Positiespel: +1
TSI: +13.010 / -1.930
Hugo van Haarlem naar supernatural positiespel
Wat is er mis met 17 jarigen?quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:17 schreef Jonks het volgende:
[..Twee 17 jarigen..]
Volgende week nog 2 van deze snotneuzen
*o* !
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:20 schreef Lortnoc het volgende:
Scoren +8, helaas geen tijd gehad om mijn spelers weer tot 49 aan te vullen dus dat had hoger kunnen zijn
Correctie: positiespel +2 .. speler over het hoofd gezien (trainee die verkocht mag wordenquote:Op vrijdag 4 november 2005 08:12 schreef qyn het volgende:
Vorm: +10 / -3
Positiespel: +1
TSI: +13.010 / -1.930
Hugo van Haarlem naar supernatural positiespel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |