Doet een beetje denken aan mijn 6 weken blessure in laatste minuut voor mijn beste speler van het veld, 4 weken geleden....komende woensdag trapt ie voor het eerst weer eens balletje in de fokcupquote:Op maandag 21 november 2005 16:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
deeltje 99(beetje late tvp...weekendje weg geweest)
gvd in de 90e minuut een 5-weken blessure gekregen voor mn beste trainee![]()
![]()

Fiery/infamous zonder ervaring doet het dan het beste volgens de Rules. Ik heb voor de Fok!Cup ook ooit eens een hoop fiery/infamous aangeschaft, zonder al teveel succes overigens.quote:

Lijkt Fortes Rodriguez welquote:

damn, ik ben in ongeveer juli 2004 begonnen en toen ging het nog maar tot IX, ik was zelfs een van de eerste die in de IX mocht beginnen, aangezien een vriend van me 1,5 week eerder nog in VIII begon. Is hattrick toch flink gegroeid in de tussentijd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja daar bevindt deze deftrainer zich.

Dat idee heb ik ook, want een paar vrienden van me zijn na mij (1 oktober 2005) begonnen en die moesten 3 weken wachten op een team terwijl ik slechts 10 dagen gewacht hebquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
damn, ik ben in ongeveer juli 2004 begonnen en toen ging het nog maar tot IX, ik was zelfs een van de eerste die in de IX mocht beginnen, aangezien een vriend van me 1,5 week eerder nog in VIII begon. Is hattrick toch flink gegroeid in de tussentijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |