Vergeet de Bnever in Covent Garden nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:51 schreef bibi het volgende:
![]()
Ik ga in December mijn eigen spulletjes wel halen in een lush winkel in Londen
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in![]()
![]()
![]()
Leuk he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:51 schreef bibi het volgende:
![]()
Ik ga in December mijn eigen spulletjes wel halen in een lush winkel in Londen
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in![]()
![]()
![]()
Staat ook op de the do listquote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vergeet de Bnever in Covent Garden niet
of Canterburyquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:01 schreef Anitra het volgende:
Heel Engeland rond kerst is
Heeel, heel ,heel misschien gaan we naar Newcastle. Dat is ook zo leuk rond de kerst
Jaaaaaa!!! Yammequote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef heaven7 het volgende:
Bestaat er geen 500 grams versie van Snow fairy?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:43 schreef heaven7 het volgende:
Bestaat er geen 500 grams versie van Snow fairy?
Wow, die prijs valt mee! Ik had op 18 euro gerekend.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef Maerycke het volgende:
[..]
14,95 was hij toen bij Lush Amsterdam toen ik 'm daar kocht
Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen gaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:42 schreef Anitra het volgende:
Als ik ga, ga ik zeker wat voor de kleine kopenAssisi heeft het al en Baby Ickle Baff ook dus op Lush gebied mag het niet klagen
oeh zit me ineens te bedenken Disney store is ook zo vreselijk verkeerd
Marks & Spencer, daar had Vava het vroeger altijd overquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen ga![]()
Alleen weet ik niet waar ik de starbucks kan vinden, maar ik wil er wel koffie gaan drinken nadat ik zoveel geshopt heb bij Lush
Ohja ik moet ook nog even Marks en Spencer in voor hun geweldige food afdeling![]()
Ze hebben hem op dit moment toch niet meer in Amsterdam? Ik hoorde dat die uitverkocht was.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:44 schreef heaven7 het volgende:
GelukkigIk schrok al
Morgen gaan wij naar A'dam! Eigenlijk wilde ik vandaag al heel graag maar vriendje heeft tot 6:00 vanochtend voor school zitten werken![]()
Laatste keer dat ik in Londen geweest ben was in 2003 en toen struikelde we echt over de Starbucksquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Grappig jij noemt bijna allemaal winkels waar ik ook speciaal voor naar Londen ga![]()
Alleen weet ik niet waar ik de starbucks kan vinden, maar ik wil er wel koffie gaan drinken nadat ik zoveel geshopt heb bij Lush
Ohja ik moet ook nog even Marks en Spencer in voor hun geweldige food afdeling![]()
Bubblegum.. I looooove Bubblegumquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:59 schreef heaven7 het volgende:
Leuk dat vriendje em ook lekker vindt SS16De mijne vindt em ook lekker! Ik stopte em onder zn neus en had echt verwacht dat ie zou gaan stuiteren om de gore snoepjeslucht, maar nee dus!
Oeh, klinkt lekker!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag heb ik me lekker gedoucht met het volgende.
Eerst Catastrphe Cosmetic maskertje. Hij werd al wat hard op sommige plaatsen, zodat ik het niet eens aan kon brengen op mijn gezicht, ik heb er wat water bij gefrut.
Daarna onder de douche met Bathos? en I love Juicye. Gezicht met AOBS en Babyface.
Lekker hoor.
Daarna skin sin, candy fluff, enchanted eyecream, mirror mirror smitten en fair trade foot lotion opgesmeerd
Hmm op zich logisch ook, hij staat tussen de bruisballenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef Maerycke het volgende:
De bruisbal hè? Niet de zeep volgens mij...
Nee hahaha in de winkel leek het me wel lekker, maar toen ik thuis kwam had ik zoiets van hmmmmmmmmmmmmmmmmm..... En toen heb ik een stuk er van af gesneden en daarmee geprobeerd en de rest heeft Anitra gekregen. Maar ik vind het toch echt niets.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
vind je m niet lekker peri?
ik moet m nog uitproberen
zo door t papiertje ruikt 'ie wel lekker
Helaas, alle Snow Fairy is uitverkocht. Maar as dinsdag ligt komen de kerstproducten in heel Nederland binnen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:21 schreef Lotjeb het volgende:
Over Snow Fairy: voor zover ik weet zijn alleen de kleine flesjes uitverkocht
Inmiddels is ie openquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:36 schreef PeRi het volgende:
Hoe kan je het in godsnaam nog niet geopend hebben?
Veel plezier ermee! Heerlijke Happy For Sad gaat eruit, hoop dat je je er niet teveel aan hecht nog
Hotelkamer met bad huren! Of gewoon een lekker voetenbadje nemenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
Inmiddels is ie open![]()
Het ruikt lekker, ik baal echt dat ik geen bad heb!!
Happy is geweldig!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:25 schreef Aarti het volgende:
Er staat geen plaatjes op de site van de nieuwe producten
Ik heb vandaag mn prijsje opgehaald!!
Dat meisje stelde me voor aan haar collega: Kijk zij heeft de prijs gewonnen, en ze is vaste klant bij ons. COllega: "hey wat leuk dat een vaste klant heeft gewonnen!"
Ik heb maar niet verteld dat mijn collectie mini mini is (ik heb maar 4 Lushjes!!), en heb vriendelijk doorgelachen
Het pakket heet Happy, en er zit in:
Irresistible Bliss Shampoo Bar 55 gr
Bon Bomb 95 gr
Miranda Soap 100 gr
Happy for sad shower gel 100g
Therapy Massage Bar 65 gr
The Sicilian Bath Ballistic 200gr
Leuk he! Ik ben benieuwd hoe alles ruikt, het pakketje zit nu nog dicht!
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef PeRi het volgende:
Sanne, FF zei dat ie alleen wilde komen als je hem weer gaat betuttelen
*markeert dinsdag in agenda, moet toch nog wat cadeautjes kopen voor anderen... en nu dus ook mezelfquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
Helaas, alle Snow Fairy is uitverkocht. Maar as dinsdag ligt komen de kerstproducten in heel Nederland binnen!
Hier ook! Toen ik net keek zag ik volgens mij geen stukjes meer erin drijven. Zodra ik schud is het schuim wel terug. Ik ga het ook snel proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is m'n Sweetie Pie douchegel-experiment geslaagd! Het schuim is weg en ik heb iets wat lijkt op douchegel! Niet te dun, niet te dik.
Binnenkort maar eens proberen!
Weten ze eigenlijk van het bestaan van dit forum af? Want eigenlijk zijn jullie de beste PR die je maar kan bedenken, want jullie maken mensen zoals ik ook verslaafd!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ze hadden best een kerstpakket kunnen verloten eigenlijk.
Hahaha dat je dat nog weet, dat is echt al lang geleden! Toen zat die winkel nog in Antwerpen en gingen we er idd voor de food-afdeling heenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Marks & Spencer, daar had Vava het vroeger altijd over
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:36 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha dat je dat nog weet, dat is echt al lang geleden! Toen zat die winkel nog in Antwerpen en gingen we er idd voor de food-afdeling heen![]()
da's ook waar mijn moeder en ik ooit eens wat gekocht hadden, o.a. een paar flessen wijn en mijn moeder toen over aan paaltje viel en die flessen wijn dus ook kapot waren, inclusief alcohollucht aan mijn moeder![]()
Ja ze weten hier vanaf, en ook van het andere lush forum, ze hebben zelfs klanten naar het andere forum toegestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Weten ze eigenlijk van het bestaan van dit forum af? Want eigenlijk zijn jullie de beste PR die je maar kan bedenken, want jullie maken mensen zoals ik ook verslaafd!
quote:Alleen dat lijkt me al een verloting voor de FOkLushers waard, toch?![]()
Is dat de regel die ze gebruiken? Ik dacht dat het meer lag aan het humeur van de verkoopsterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vroeg aan de verkoopster een monstertje, maar gratis geven ze volgens mij niks weg he?![]()
Ik moest minimaal 400 gram kopen sowieso, zei ze, best jammer, ik had liever voor bv. 2 euro een stukje zeep en dan voor de rest een ander stukje om uit te proberen... maar ja, mijn stukje Honey, iwtk zeep was 5 euro zoveelHebben jullie dat ook?
Veel plezier Heaven!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga vandaag! Maar snow fairy is dus helemaal op?
De Esprit aan het einde van de Kalverstraat (er zitten er twee) hebben ze ook schoenen. Anders ook een grote kans dat ze ze bij de Bijenkorf of de V&D hebben!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:23 schreef heaven7 het volgende:
Oeh, he Lotje, hebben ze bij die Esprit winkel laarzen?
Ik ben hard op zoek naar bepaalde laarzen![]()
Of naar Haarlem! Als ik echt wil winkelen dat wijk ik uit naar een andere stad, Amsterdam is niet mijn winkelstad...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Volgende keer maar es naar de P.C. Hooft
Ze hebben een Lushwinkel en het is met de trein maar tien minuten van Amsterdamquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
kheb 1 keer audities gedaan in Haarlem en ik was door, dus Haarlem vind ik kewl
Verder nog nooit in de stad geweest, hebben ze daar ook een Lushwinkel, is het ver van Amsterdam verwijderd?
Met de IC 14 minuten en met de sneltrein 16quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:36 schreef Lotjeb het volgende:
Ze hebben een Lushwinkel en het is met de trein maar tien minuten van Amsterdam
Ik ga altijd vanaf sloterdijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef imago het volgende:
[..]
Met de IC 14 minuten en met de sneltrein 16
Ja? Ga je naar Haarlem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow kewl, daar ga ik volgend jaar dus ook heen
Lang leve Zeelandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Nugget het volgende:
* Nugget is terug van vakantie en heeft de tijd van haar leven gehad met de bruisballen en BBS!
Nu even de oude pagina's van het vorige topic teruglezen en ik ben weer bij. Wat is badderen toch leukOja, en de vakantie in het algemeen was ook leuk.
![]()
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:01 schreef PeRi het volgende:
Niemand die iets voor een It was the night before christmas wil ruilen?
Sorry hoor, maar als aankomend vertaalster kan ik het toch niet laten om te reageren: dat het altijd zo is, en ook in het krantje, maakt het des te gekker. Ik heb na het verschijnen van de eerste Nederlandstalige Lush Times al gemaild naar Lush om mijn diensten aan te bieden, en kreeg toen een mailtje terug dat dat niet nodig was (hoewel ik daar toch anders over denk) en met de mededeling dat het gewoon wat slordig gedaan was omdat het de eerste keer was en met haast was samengesteld. Maar dat vind ik dus voor een bedrijf best wel slecht. Haast is al een slecht excuus, maar zeker als je het iedere keer als excuus gebruikt. Huur er dan iemand voor in die ervoor is opgeleid, in plaats van het door iemand van het bedrijf zelf te laten doen terwijl die het blijkbaar niet zo goed kan, of in ieder geval niet snel genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef imago het volgende:
Dat de teksten op de site letterlijk vertaald zijn is trouwens niet zo gek, dat is altijd al zo, ook met het krantje. Net in dit ene geval kan ik me het gedoe met de vraagtekens en niet werkende plaatjes nog wel een beetje voorstellen, omdat dit natuurlijk een haastklus was. Erg professioneel is het allemaal niet, maar what else is new...
Nee dacht al dat het aan mij lag. Ik gooi m'n e-mail-adres wel even in m'n profiel, roep maar als je em hebt dan haal ik het weer wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:13 schreef PeRi het volgende:
Mn PM is zeker niet aangekomen Imago? Dat ding bleef op de een of andere manier ook in de browser hangen en moest ik je naam gewoon intikken.
Waar kan ik je mailen?
Nee, ik heb gewoon los besteld omdat ik ook nog andere dingen wilde hebben die niet in de giftbox zaten zoals 4 ma bars enzo. Dan zou het me te gek worden dus maar los gedaan. Ook zaten er in twelve days produkten die waarschijnlijk toch niks voor mij zijn zoals snowfairy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Yammie wat lekker!
Het zat allemaal in die cadeauverpakking?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon los besteld omdat ik ook nog andere dingen wilde hebben die niet in de giftbox zaten zoals 4 ma bars enzo. Dan zou het me te gek worden dus maar los gedaan. Ook zaten er in twelve days produkten die waarschijnlijk toch niks voor mij zijn zoals snowfairy.
Wat ik wel heb is:
2x snowfestival
2x ruby red slippers
4x ma bar
soft coeur
Cristmas Hugs
teddy bear ballistic
Candy cane
Two timing tart
Gruituitous violets
+ Sinterklaascadeautjes die er natuurlijk niet opstaan.
Ja he, heb jij die nou ook besteld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Anitra het volgende:
Wat een leuke foto Noekje!!!
Die Ruby Red Slippers glittert wel mooi
Je had mij de I should coco gestuurd, en die is aangekomen. Maar dat had ik je al gemaild.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef ymme het volgende:
wie had ik nou de rockstar gestuurd:? En is deze al aangekomen:?
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:30 schreef debby1973 het volgende:
Heb kettingen geruild met Sanshine. Zij kreeg mijn kettingen en ik een super mooi lush pakket!!!!
Wat een scheetje! Waar ruikt ie naar? Leuk als kerstcadeautje voor een vriend van me die John heetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.
Als er trouwens iemand dit jaar nog naar Londen gaat en langs B never komt, dan zou zij mij een heel groot plezier doen om deze voor mij mee te nemen. Ik ben weer eens verliefd op een zeepje.
[afbeelding]
(Deer John Soap)
Nee ik durfde niet omdat de 1 riep dat het een ouwe wijven geur was en de ander riep dat hij naar Potion rook. daarom durfde ik het niet en ben heel benieuw hoe jij hem vind!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja he, heb jij die nou ook besteld?
Ik ga binnenkort naar London en ik wil best wel voor je kijken of ze hem hebben en dan meenemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.
Als er trouwens iemand dit jaar nog naar Londen gaat en langs B never komt, dan zou zij mij een heel groot plezier doen om deze voor mij mee te nemen. Ik ben weer eens verliefd op een zeepje.
[afbeelding]
(Deer John Soap)
Wanneer ga je? Ik heb inmiddels de tip gekregen dat er eind november ook een inkoopactie is op het Engelse forum, maar dat duurt nog zolang. Als jij toevallig eerder gaat, graag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar London en ik wil best wel voor je kijken of ze hem hebben en dan meenemen.
Ik ga pas in december, dus dan kun je beter met die actie mee doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik heb inmiddels de tip gekregen dat er eind november ook een inkoopactie is op het Engelse forum, maar dat duurt nog zolang. Als jij toevallig eerder gaat, graag.
Hij kost overigens 4 pond 50.
Oh geen probleem hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Lief van je Bibi! Als ie namelijk echt mooi is durf ik hem niet te gebruiken vrees ik. Dan wil ik er wel twee inderdaad. Je zou er zo een hapje van nemen he, ik vind het net een chocolaatje.
heeft niks met oprakelen te maken.. ik geef mijn mening... discussie forum enzoquote:
Ik heb ook wel een vette huid en ik gebruik nu vooral Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy. En ongeveer 1 keer per week was ik met Coalface. AOBS en FF zijn wel fijn voor mijn gezicht (beetje gevoelige huid) Coalface is te sterk dus vandaar maar 1 keer per weekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer allemaal onderhuidse puisten enzo, dus m'n Dove scrubje helpt blijkbaar niet, want het is niet eens de tijd van de maandIk heb een best vettige huid, maar op andere plekken (rond m'n mond, tussen de ogen) weer behoorlijk droog, dus welk Lushspullie is het beste? Ik zat zelf te denken aan Angels on Bare Skin, Aquamarina of Fresh Farmacy, maar heeft iemand ervaring met deze?
heb je mijn envelop al gehad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef ymme het volgende:
wie had ik nou de rockstar gestuurd:? En is deze al aangekomen:?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:51 schreef Vava het volgende:
vandaag een verrassing in de brievenbus
![]()
Een stuk Gratuitous VioletsoapXcuz_ME bedankt!!!!
![]()
En nu mijn mening over deze zeep!! Om er zo aan te ruiken vind ik hem erg lekker, vanavond mee wassen! Ik ben benieuwd!
Ja dat dacht ik welquote:
Van Coalface gaat mijn huid ook helemaal trekken lijkt het, en wordt het droog, dus ik denk dat ik dan voor Fresh farmacy of AOBS ga, tnxquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een vette huid en ik gebruik nu vooral Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy. En ongeveer 1 keer per week was ik met Coalface. AOBS en FF zijn wel fijn voor mijn gezicht (beetje gevoelige huid) Coalface is te sterk dus vandaar maar 1 keer per week
Ik gebruik AOBS elke dagquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:42 schreef Sanne het volgende:
Ik zweer bij AOBS voor eens in de paar dagen en Aquamarina voor iedere dag.
Ik ben net bezig met een lijstje van Lushspulletjes die ik mee ga nemen naar Berlijn maandag, daar zet ik Aquamarina ook bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef Sanne het volgende:
De geur van Aquamarina is idd niet prettig, maar het werkt zo geweldig dat ik dat, en het door zeewier verstopte doucheputje, voor lief neem.
Echt niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef imago het volgende:
Oh en volgens mij ben ik werkelijk de enige die HIWTK nog nooit geprobeerd heeft...
Nee, ik verzin het, nou goedquote:
Leuk verpakte hint Imagoquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef imago het volgende:
ik ben er gewoon nog nooit aan toegekomen om een stukje van die stomme zeep te proberen![]()
Dat mag je helemaal niet zeggen... *spankt Sanne*quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sanne het volgende:
Toch jammer dat ik je lootje niet heb dan.
Nee, ik mag niet verklappen dat ik jou heb. Dat is heel wat andersquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet zeggen... *spankt Sanne*![]()
Nee ok, dan is het goed. Koop je wel wat leuks voor me, schat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet verklappen dat ik jou heb. Dat is heel wat anders
Het is al vaker gezegd: Iedereen mág mee doen met de Sinterklaas actie, het is een openbaar forum. Dat ze zich niet aanmelden, is hun probleem en niet de onze.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Van mij mag men in principe zeggen wat men wilt peri over swaps e.d. .. maar als er dingen worden ondernomen waarvan niet iedereen mee MAG doen vind ik dat dat soort dingen gewoon ondelring geregeld moet worden..![]()
En mocht dan iedereen zeggen wat die wil zeggen meldt het ff dan trek ik me mondje even open en dan ben ik niet meer zo lief![]()
geloof dat jij dan niet zo goed op de hoogte bent lieverdquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd: Iedereen mág mee doen met de Sinterklaas actie, het is een openbaar forum. Dat ze zich niet aanmelden, is hun probleem en niet de onze.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer gaan we weer op zeephunting?
Ik denk het welquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
geloof dat jij dan niet zo goed op de hoogte bent lieverd![]()
Meningen of niet, er zijn feiten die een paar keer hebben gezorgd dat een aantal keer dingen verkeerd zijn gelopen. Je neemt gewoon het risico niet meer, omdat er meer dan twee personen zijn die meedoen. Precies hetzelfde dat er iemand mee wilde doen, maar niemand kent haar hoe ze is met swaps en alles en zij snapte zelf ook heel goed dat we wat bangig waren. Daarom doet ze de volgende keer mee. Zo kan het ook, mensen kunnen ook inzien dat er fouten gemaakt worden en niet telkens alles op anderen schuiven.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat is de een zijn woord tegen de ander Peri, maar goed ieder zijn mening
Ga je ze mengen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:24 schreef PeRi het volgende:
En nu ga ik Lushen met Snow Fairy en Freeze en nog verder kiezen wat ik wil. Tabee.![]()
Ik ook nog niet hoorquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef imago het volgende:
Oh en volgens mij ben ik werkelijk de enige die HIWTK nog nooit geprobeerd heeft...
hallelujah praise the lord. Wat is dit een lekkere combi zegquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ga je ze mengen?
Die tip kreeg ik van de week van Maerycke, maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Hmm ik zit even te denken, ik krijg van Sanne nl wat H4S en Maerycke kon het ook al meebestellen eind vd maand. Als ik het bij haar bestel, moet ik het met paypal overmaken neem ik aan? Dat heb ik dus niet meer. Ik weet even niet meer wat ik moet doenquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:25 schreef debby1973 het volgende:
Peri!!!! Ik heb een reactie! Er is een duits meisje dat binnenkort gaat bestellen in de online shop. Als je door geeft hoeveel je wilt hebben kan zij het voor je bestellen. Je kunt dan het aankoopbedrag + verzendkosten op haar rekening overmaken.
Ik weet, ik heb een simpele geest, maar dankzij deze opmerking zit mn toetsenbord en scherm onder de ranjaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:14 schreef FlyingFox het volgende:
Lush-medewerkster: ''Goedemiddag.''
Ik: ''Kan u mij om zeep helpen?''
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:14 schreef FlyingFox het volgende:
Lush-medewerkster: ''Goedemiddag.''
Ik: ''Kan u mij om zeep helpen?''
Whehehe!![]()
![]()
!
quote:mits mvdlubbe meegaat, uiteraard. En Sanne. Die is lief. Maar die gaat sowieso.
Honey I Washed The Kidsquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:19 schreef Aarti het volgende:
ik vraag het even snel, en ren dan gauw weg om jullie bestraffende blikken te kunnen ontwijken, maar wat is HIWTK?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wil je alles in Berlijn kopen? Ze zijn niet echt goedkoper daar? Je kan ook gewoon dingetjes hier kopen, de helft daar en dan hier ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:49 schreef Vava het volgende:
Ik heb net een lijstje gemaakt voor Berlijn, kom zo boven 100 euro uitMaargoed, ik ga niet alles kopen
zeg ik nu
. Als de kerstproducten er zijn dan koop ik iig de kerstdingen uit mijn lijst en minder van de andere dingen.
MR. BUTTERBALL SNOWMAN BALLISTIC
SNOWCAKE SOAP
BLACK PEARL BALLISTIC
CHAMPAGNE SNOW SHOWER JELLY
RANDY BUTTER
RUBY RED SLIPPERS
JINGLE SPELLS BALLISTIC
CERIDWEN`S CAULDRON
YOU SNAP THE WHIP BODY BUTTER
SLEEPY HEAD
CELESTIAL
NEW (HAIR) SOLID SHAMPOO BAR
ARABIAN BRIGHT
SPANK ME WITH SAPLINGS SHOWER JELLY
THE OLIVE BRANCH
DEO AROMACO
Nouja, ik hoef niet per se alles in Berlijn te kopen maar lijstjes maken is leukquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom wil je alles in Berlijn kopen? Ze zijn niet echt goedkoper daar? Je kan ook gewoon dingetjes hier kopen, de helft daar en dan hier ofzo.
Nee, hier laden ze goed!quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
de plaatjes op de lush site laden nauwelijks of niet
is dat bij jul;lie ook zo?
Ik zie mezelf er nog voor aan om in de winkel idd te strepen en dan bij een volgende Lushwinkel (er zijn er 4 in Berlijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:45 schreef Anitra het volgende:
De plaatjes gaan goed hier MM.
Vava lijstjes maken is leuk, moeten strepen is minder
Er komt eerder meer bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:34 schreef Anitra het volgende:
Strepen in de winkel gaat niet lukken Vava
Ik heb een idee. Ik weet niet wat voor kleur haar je dochter heeft maar blond is het beste denk ik. Dan koop je zo'n caca in een donkerbruine kleur en dan uitproberen op je dochter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:48 schreef Anitra het volgende:
Noekje
Ik probeer nooit wat uit op mijn dochter
Heavenly Bodies!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb van iemand 2 proefjes gekregen van Buttercreams, volgens mij. Het ruikt naar chocolade. Maar wat is het nou precies. ? er staat ook geen afzender bij. En ben zelf helaas vergeten van wie ik deze zou krijgen
Die heb je van mij gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb van iemand 2 proefjes gekregen van Buttercreams, volgens mij. Het ruikt naar chocolade. Maar wat is het nou precies. ? er staat ook geen afzender bij. En ben zelf helaas vergeten van wie ik deze zou krijgen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Ik wacht op 2 Gold Glitterbugs en een stuk Tiptoe through the Tulips, een Bohemian balsa box, Jumping Juniper, en een Gold Moon Soap. =)
Veel plezier er mee! Ik heb jouw Fever al uitgeprobeerd en hij is goed bevallen! Staat op verlanglijstje dus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:26 schreef Anitra het volgende:
Nugget thanks!!!
Ik ga zo snuffelen aan de proefjes.
Ik heb mijn 'voorraad' tussen mijn kleding liggen (aangezien ik niet in de buurt van een Lush woon heb ik een aantal zeepjes op voorraad). Die liggen er gewoon in hun oorspronkelijke papiertje. Ruikt lekker als je de kast opent maar het hecht niet aan kleding helaas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Vraagje; zou je van Lush zeepjes oid ook zakjes kunnen maken die je in de kast kan leggen zodat je kleren een beetje lekker blijven ruiken? Iemand die dit geprobeerd heeft?
Glitterbug gold is de gene die ik nog mis, maar heb vandaag de blauwe binnen gekregen en die krijg ik van de week ook weer binnen maar dan met een roze erbij en 1 roze is kwijt geraakt bij de tpg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Ik wacht op 2 Gold Glitterbugs en een stuk Tiptoe through the Tulips, een Bohemian balsa box, Jumping Juniper, en een Gold Moon Soap. =)
Die is lekker he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
Veel plezier er mee! Ik heb jouw Fever al uitgeprobeerd en hij is goed bevallen! Staat op verlanglijstje dus!![]()
Zelfde winkelinrichting, maketingformule en assortiment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Dan ga ik morgen maar eens ruiken in Den Bosch. Ik ben benieuwd...
Ik vind Godiva erg lekker ruiken, maar heb niet het idee dat het echt werkt voor mijn haar. Enkel een lekker luchtje, en verder niks. Net zoals Hybrid. Terwijl Ultimate Shine samen met American Cream of Retread voor mij dé combinatie is waarin m'n haar echt super aanvoelt en eruitziet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Zijn er hier ook Fokkers die Godiva hebben geprobeerd? Is 't goed spul?
Ik ben te lui om terug te lezen, dus.
Dialect meetenquote:
Wat goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gedouched met 't Was the Night Before Christmas en ik vind 'm érg lekker!! Hij blijft ook goed hangen.
Vanochtend had ik m'n douchejelly-projectje geprobeerd, maar ik vind 't nog steeds niks.
Ohja: de kapper! Ik ben weer gekortwiekt en ze zei dat ze geen abnormale haaruitval meer bij me zag"Niet meer dan bij andere mensen".
Ik ben echt blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |