Honey I Washed The Kidsquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:19 schreef Aarti het volgende:
ik vraag het even snel, en ren dan gauw weg om jullie bestraffende blikken te kunnen ontwijken, maar wat is HIWTK?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wil je alles in Berlijn kopen? Ze zijn niet echt goedkoper daar? Je kan ook gewoon dingetjes hier kopen, de helft daar en dan hier ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:49 schreef Vava het volgende:
Ik heb net een lijstje gemaakt voor Berlijn, kom zo boven 100 euro uitMaargoed, ik ga niet alles kopen
zeg ik nu
. Als de kerstproducten er zijn dan koop ik iig de kerstdingen uit mijn lijst en minder van de andere dingen.
MR. BUTTERBALL SNOWMAN BALLISTIC
SNOWCAKE SOAP
BLACK PEARL BALLISTIC
CHAMPAGNE SNOW SHOWER JELLY
RANDY BUTTER
RUBY RED SLIPPERS
JINGLE SPELLS BALLISTIC
CERIDWEN`S CAULDRON
YOU SNAP THE WHIP BODY BUTTER
SLEEPY HEAD
CELESTIAL
NEW (HAIR) SOLID SHAMPOO BAR
ARABIAN BRIGHT
SPANK ME WITH SAPLINGS SHOWER JELLY
THE OLIVE BRANCH
DEO AROMACO
Nouja, ik hoef niet per se alles in Berlijn te kopen maar lijstjes maken is leukquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom wil je alles in Berlijn kopen? Ze zijn niet echt goedkoper daar? Je kan ook gewoon dingetjes hier kopen, de helft daar en dan hier ofzo.
Nee, hier laden ze goed!quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
de plaatjes op de lush site laden nauwelijks of niet
is dat bij jul;lie ook zo?
Ik zie mezelf er nog voor aan om in de winkel idd te strepen en dan bij een volgende Lushwinkel (er zijn er 4 in Berlijnquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:45 schreef Anitra het volgende:
De plaatjes gaan goed hier MM.
Vava lijstjes maken is leuk, moeten strepen is minder
Er komt eerder meer bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:34 schreef Anitra het volgende:
Strepen in de winkel gaat niet lukken Vava
Ik heb een idee. Ik weet niet wat voor kleur haar je dochter heeft maar blond is het beste denk ik. Dan koop je zo'n caca in een donkerbruine kleur en dan uitproberen op je dochter.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:48 schreef Anitra het volgende:
Noekje
Ik probeer nooit wat uit op mijn dochter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |