Heavenly Bodies!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb van iemand 2 proefjes gekregen van Buttercreams, volgens mij. Het ruikt naar chocolade. Maar wat is het nou precies. ? er staat ook geen afzender bij. En ben zelf helaas vergeten van wie ik deze zou krijgen
Die heb je van mij gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb van iemand 2 proefjes gekregen van Buttercreams, volgens mij. Het ruikt naar chocolade. Maar wat is het nou precies. ? er staat ook geen afzender bij. En ben zelf helaas vergeten van wie ik deze zou krijgen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Ik wacht op 2 Gold Glitterbugs en een stuk Tiptoe through the Tulips, een Bohemian balsa box, Jumping Juniper, en een Gold Moon Soap. =)
Veel plezier er mee! Ik heb jouw Fever al uitgeprobeerd en hij is goed bevallen! Staat op verlanglijstje dus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:26 schreef Anitra het volgende:
Nugget thanks!!!
Ik ga zo snuffelen aan de proefjes.
Ik heb mijn 'voorraad' tussen mijn kleding liggen (aangezien ik niet in de buurt van een Lush woon heb ik een aantal zeepjes op voorraad). Die liggen er gewoon in hun oorspronkelijke papiertje. Ruikt lekker als je de kast opent maar het hecht niet aan kleding helaas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Vraagje; zou je van Lush zeepjes oid ook zakjes kunnen maken die je in de kast kan leggen zodat je kleren een beetje lekker blijven ruiken? Iemand die dit geprobeerd heeft?
Glitterbug gold is de gene die ik nog mis, maar heb vandaag de blauwe binnen gekregen en die krijg ik van de week ook weer binnen maar dan met een roze erbij en 1 roze is kwijt geraakt bij de tpg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Ik wacht op 2 Gold Glitterbugs en een stuk Tiptoe through the Tulips, een Bohemian balsa box, Jumping Juniper, en een Gold Moon Soap. =)
Die is lekker he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
Veel plezier er mee! Ik heb jouw Fever al uitgeprobeerd en hij is goed bevallen! Staat op verlanglijstje dus!![]()
Zelfde winkelinrichting, maketingformule en assortiment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Dan ga ik morgen maar eens ruiken in Den Bosch. Ik ben benieuwd...
Ik vind Godiva erg lekker ruiken, maar heb niet het idee dat het echt werkt voor mijn haar. Enkel een lekker luchtje, en verder niks. Net zoals Hybrid. Terwijl Ultimate Shine samen met American Cream of Retread voor mij dé combinatie is waarin m'n haar echt super aanvoelt en eruitziet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Zijn er hier ook Fokkers die Godiva hebben geprobeerd? Is 't goed spul?
Ik ben te lui om terug te lezen, dus.
Dialect meetenquote:
Wat goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net gedouched met 't Was the Night Before Christmas en ik vind 'm érg lekker!! Hij blijft ook goed hangen.
Vanochtend had ik m'n douchejelly-projectje geprobeerd, maar ik vind 't nog steeds niks.
Ohja: de kapper! Ik ben weer gekortwiekt en ze zei dat ze geen abnormale haaruitval meer bij me zag"Niet meer dan bij andere mensen".
Ik ben echt blij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |