Ik ga altijd vanaf sloterdijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:38 schreef imago het volgende:
[..]
Met de IC 14 minuten en met de sneltrein 16
Ja? Ga je naar Haarlem?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow kewl, daar ga ik volgend jaar dus ook heen
Lang leve Zeelandquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:19 schreef Nugget het volgende:
* Nugget is terug van vakantie en heeft de tijd van haar leven gehad met de bruisballen en BBS!
Nu even de oude pagina's van het vorige topic teruglezen en ik ben weer bij. Wat is badderen toch leukOja, en de vakantie in het algemeen was ook leuk.
![]()
Wat moet je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:01 schreef PeRi het volgende:
Niemand die iets voor een It was the night before christmas wil ruilen?
Sorry hoor, maar als aankomend vertaalster kan ik het toch niet laten om te reageren: dat het altijd zo is, en ook in het krantje, maakt het des te gekker. Ik heb na het verschijnen van de eerste Nederlandstalige Lush Times al gemaild naar Lush om mijn diensten aan te bieden, en kreeg toen een mailtje terug dat dat niet nodig was (hoewel ik daar toch anders over denk) en met de mededeling dat het gewoon wat slordig gedaan was omdat het de eerste keer was en met haast was samengesteld. Maar dat vind ik dus voor een bedrijf best wel slecht. Haast is al een slecht excuus, maar zeker als je het iedere keer als excuus gebruikt. Huur er dan iemand voor in die ervoor is opgeleid, in plaats van het door iemand van het bedrijf zelf te laten doen terwijl die het blijkbaar niet zo goed kan, of in ieder geval niet snel genoeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:51 schreef imago het volgende:
Dat de teksten op de site letterlijk vertaald zijn is trouwens niet zo gek, dat is altijd al zo, ook met het krantje. Net in dit ene geval kan ik me het gedoe met de vraagtekens en niet werkende plaatjes nog wel een beetje voorstellen, omdat dit natuurlijk een haastklus was. Erg professioneel is het allemaal niet, maar what else is new...
Nee dacht al dat het aan mij lag. Ik gooi m'n e-mail-adres wel even in m'n profiel, roep maar als je em hebt dan haal ik het weer wegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:13 schreef PeRi het volgende:
Mn PM is zeker niet aangekomen Imago? Dat ding bleef op de een of andere manier ook in de browser hangen en moest ik je naam gewoon intikken.
Waar kan ik je mailen?
Nee, ik heb gewoon los besteld omdat ik ook nog andere dingen wilde hebben die niet in de giftbox zaten zoals 4 ma bars enzo. Dan zou het me te gek worden dus maar los gedaan. Ook zaten er in twelve days produkten die waarschijnlijk toch niks voor mij zijn zoals snowfairy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Yammie wat lekker!
Het zat allemaal in die cadeauverpakking?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon los besteld omdat ik ook nog andere dingen wilde hebben die niet in de giftbox zaten zoals 4 ma bars enzo. Dan zou het me te gek worden dus maar los gedaan. Ook zaten er in twelve days produkten die waarschijnlijk toch niks voor mij zijn zoals snowfairy.
Wat ik wel heb is:
2x snowfestival
2x ruby red slippers
4x ma bar
soft coeur
Cristmas Hugs
teddy bear ballistic
Candy cane
Two timing tart
Gruituitous violets
+ Sinterklaascadeautjes die er natuurlijk niet opstaan.
Ja he, heb jij die nou ook besteld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Anitra het volgende:
Wat een leuke foto Noekje!!!
Die Ruby Red Slippers glittert wel mooi
Je had mij de I should coco gestuurd, en die is aangekomen. Maar dat had ik je al gemaild.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef ymme het volgende:
wie had ik nou de rockstar gestuurd:? En is deze al aangekomen:?
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:30 schreef debby1973 het volgende:
Heb kettingen geruild met Sanshine. Zij kreeg mijn kettingen en ik een super mooi lush pakket!!!!
Wat een scheetje! Waar ruikt ie naar? Leuk als kerstcadeautje voor een vriend van me die John heetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.
Als er trouwens iemand dit jaar nog naar Londen gaat en langs B never komt, dan zou zij mij een heel groot plezier doen om deze voor mij mee te nemen. Ik ben weer eens verliefd op een zeepje.
[afbeelding]
(Deer John Soap)
Nee ik durfde niet omdat de 1 riep dat het een ouwe wijven geur was en de ander riep dat hij naar Potion rook. daarom durfde ik het niet en ben heel benieuw hoe jij hem vind!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja he, heb jij die nou ook besteld?
Ik ga binnenkort naar London en ik wil best wel voor je kijken of ze hem hebben en dan meenemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.
Als er trouwens iemand dit jaar nog naar Londen gaat en langs B never komt, dan zou zij mij een heel groot plezier doen om deze voor mij mee te nemen. Ik ben weer eens verliefd op een zeepje.
[afbeelding]
(Deer John Soap)
Wanneer ga je? Ik heb inmiddels de tip gekregen dat er eind november ook een inkoopactie is op het Engelse forum, maar dat duurt nog zolang. Als jij toevallig eerder gaat, graag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar London en ik wil best wel voor je kijken of ze hem hebben en dan meenemen.
Ik ga pas in december, dus dan kun je beter met die actie mee doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Ik heb inmiddels de tip gekregen dat er eind november ook een inkoopactie is op het Engelse forum, maar dat duurt nog zolang. Als jij toevallig eerder gaat, graag.
Hij kost overigens 4 pond 50.
Oh geen probleem hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef Sanne het volgende:
Lief van je Bibi! Als ie namelijk echt mooi is durf ik hem niet te gebruiken vrees ik. Dan wil ik er wel twee inderdaad. Je zou er zo een hapje van nemen he, ik vind het net een chocolaatje.
heeft niks met oprakelen te maken.. ik geef mijn mening... discussie forum enzoquote:
Ik heb ook wel een vette huid en ik gebruik nu vooral Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy. En ongeveer 1 keer per week was ik met Coalface. AOBS en FF zijn wel fijn voor mijn gezicht (beetje gevoelige huid) Coalface is te sterk dus vandaar maar 1 keer per weekquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer allemaal onderhuidse puisten enzo, dus m'n Dove scrubje helpt blijkbaar niet, want het is niet eens de tijd van de maandIk heb een best vettige huid, maar op andere plekken (rond m'n mond, tussen de ogen) weer behoorlijk droog, dus welk Lushspullie is het beste? Ik zat zelf te denken aan Angels on Bare Skin, Aquamarina of Fresh Farmacy, maar heeft iemand ervaring met deze?
heb je mijn envelop al gehad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef ymme het volgende:
wie had ik nou de rockstar gestuurd:? En is deze al aangekomen:?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:51 schreef Vava het volgende:
vandaag een verrassing in de brievenbus
![]()
Een stuk Gratuitous VioletsoapXcuz_ME bedankt!!!!
![]()
En nu mijn mening over deze zeep!! Om er zo aan te ruiken vind ik hem erg lekker, vanavond mee wassen! Ik ben benieuwd!
Ja dat dacht ik welquote:
Van Coalface gaat mijn huid ook helemaal trekken lijkt het, en wordt het droog, dus ik denk dat ik dan voor Fresh farmacy of AOBS ga, tnxquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een vette huid en ik gebruik nu vooral Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy. En ongeveer 1 keer per week was ik met Coalface. AOBS en FF zijn wel fijn voor mijn gezicht (beetje gevoelige huid) Coalface is te sterk dus vandaar maar 1 keer per week
Ik gebruik AOBS elke dagquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:42 schreef Sanne het volgende:
Ik zweer bij AOBS voor eens in de paar dagen en Aquamarina voor iedere dag.
Ik ben net bezig met een lijstje van Lushspulletjes die ik mee ga nemen naar Berlijn maandag, daar zet ik Aquamarina ook bijquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:52 schreef Sanne het volgende:
De geur van Aquamarina is idd niet prettig, maar het werkt zo geweldig dat ik dat, en het door zeewier verstopte doucheputje, voor lief neem.
Echt niet?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef imago het volgende:
Oh en volgens mij ben ik werkelijk de enige die HIWTK nog nooit geprobeerd heeft...
Nee, ik verzin het, nou goedquote:
Leuk verpakte hint Imagoquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:50 schreef imago het volgende:
ik ben er gewoon nog nooit aan toegekomen om een stukje van die stomme zeep te proberen![]()
Dat mag je helemaal niet zeggen... *spankt Sanne*quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:59 schreef Sanne het volgende:
Toch jammer dat ik je lootje niet heb dan.
Nee, ik mag niet verklappen dat ik jou heb. Dat is heel wat andersquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal niet zeggen... *spankt Sanne*![]()
Nee ok, dan is het goed. Koop je wel wat leuks voor me, schat?quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet verklappen dat ik jou heb. Dat is heel wat anders
Het is al vaker gezegd: Iedereen mág mee doen met de Sinterklaas actie, het is een openbaar forum. Dat ze zich niet aanmelden, is hun probleem en niet de onze.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Van mij mag men in principe zeggen wat men wilt peri over swaps e.d. .. maar als er dingen worden ondernomen waarvan niet iedereen mee MAG doen vind ik dat dat soort dingen gewoon ondelring geregeld moet worden..![]()
En mocht dan iedereen zeggen wat die wil zeggen meldt het ff dan trek ik me mondje even open en dan ben ik niet meer zo lief![]()
geloof dat jij dan niet zo goed op de hoogte bent lieverdquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is al vaker gezegd: Iedereen mág mee doen met de Sinterklaas actie, het is een openbaar forum. Dat ze zich niet aanmelden, is hun probleem en niet de onze.
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:06 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer gaan we weer op zeephunting?
Ik denk het welquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
geloof dat jij dan niet zo goed op de hoogte bent lieverd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |