Nee, ik heb gewoon los besteld omdat ik ook nog andere dingen wilde hebben die niet in de giftbox zaten zoals 4 ma bars enzo. Dan zou het me te gek worden dus maar los gedaan. Ook zaten er in twelve days produkten die waarschijnlijk toch niks voor mij zijn zoals snowfairy.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Yammie wat lekker!
Het zat allemaal in die cadeauverpakking?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon los besteld omdat ik ook nog andere dingen wilde hebben die niet in de giftbox zaten zoals 4 ma bars enzo. Dan zou het me te gek worden dus maar los gedaan. Ook zaten er in twelve days produkten die waarschijnlijk toch niks voor mij zijn zoals snowfairy.
Wat ik wel heb is:
2x snowfestival
2x ruby red slippers
4x ma bar
soft coeur
Cristmas Hugs
teddy bear ballistic
Candy cane
Two timing tart
Gruituitous violets
+ Sinterklaascadeautjes die er natuurlijk niet opstaan.
Ja he, heb jij die nou ook besteld?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Anitra het volgende:
Wat een leuke foto Noekje!!!
Die Ruby Red Slippers glittert wel mooi
Je had mij de I should coco gestuurd, en die is aangekomen. Maar dat had ik je al gemaild.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:00 schreef ymme het volgende:
wie had ik nou de rockstar gestuurd:? En is deze al aangekomen:?
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:30 schreef debby1973 het volgende:
Heb kettingen geruild met Sanshine. Zij kreeg mijn kettingen en ik een super mooi lush pakket!!!!
Wat een scheetje! Waar ruikt ie naar? Leuk als kerstcadeautje voor een vriend van me die John heetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het waren ook super kettingen, die waren wel zo'n doos waard.
Als er trouwens iemand dit jaar nog naar Londen gaat en langs B never komt, dan zou zij mij een heel groot plezier doen om deze voor mij mee te nemen. Ik ben weer eens verliefd op een zeepje.
[afbeelding]
(Deer John Soap)
Nee ik durfde niet omdat de 1 riep dat het een ouwe wijven geur was en de ander riep dat hij naar Potion rook. daarom durfde ik het niet en ben heel benieuw hoe jij hem vind!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja he, heb jij die nou ook besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |