quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik lig trouwens uit de beker. Terecht met 2-0 verloren.
Is er btw nog ruimte in de cup voor een bekerheld?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
tvp.
Als er nog plek was, wilde die ik graag innemen. Nu moet ik 7 weken wachten en zelf dingen zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee. Hoezo?
Nee, totaal niet. Is wel leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef The_Hives het volgende:
ach oefenwedstrijden boeien toch niet of je wint of verliest
damn wat zijn die spitsen duurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef Lortnoc het volgende:
Mijn wolfje
Wolf Körber
TSI = 670 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: disastrous Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set pieces: poor
Maar 900k voor betaald en had al gespeeld. Even later ging dezelfde eruit voor 1300k zonder te spelen. Dat doet een mens nou goed
dat met zo'n lage tsi nog... dan is der ook niet goed gezochtquote:
voor 1,2 milquote:Daniel Cruz
TSI = 1 400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Nick Cordier
TSI = 2 060, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat met zo'n lage tsi nog... dan is der ook niet goed gezocht
Leuk ja.. zoek je op VI.568, krijg je dit:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.ht-league.com/
leuke site, kun je alle teams uit jou league met elkaar vergelijken. Eerst je league inladen en dan kun je de stats allemaal wat bekijken
Sorry, maar ik zit toch echt in Nederlandquote:Zoekresultaten
League: VI.568 In: Portugal
League: VI.568 In: Sverige
Ook allebei mn keepers waren geblesseerd trouwensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:10 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb met 7-0 verloren, maar had alleen maar jonge spelers staan en speelde uit tegen iemand van een veel hogere divisie.
Alleen jammer dat niet alles werkt. Ken alleen de stand, uitslagen en ratings bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.ht-league.com/
leuke site, kun je alle teams uit jou league met elkaar vergelijken. Eerst je league inladen en dan kun je de stats allemaal wat bekijken
Je moet je eigen league ook even aanmeldenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:52 schreef Uddel het volgende:
[..]
Leuk ja.. zoek je op VI.568, krijg je dit:
[..]
Sorry, maar ik zit toch echt in Nederland
daar heeft lortnoc wel goed op gezochtquote:
Mijn centrale verdediging was in de eerste wedstrijd van dit seizoen zelfs zwak, daarna aldoor slechtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:44 schreef Wolfje het volgende:
Bah, een trainee waarvan ik dacht dat ie snel naar uitstekend positiespel zou gaan is voor 3 weken van het veld geschopt. Positief is dan wel dat mijn b-team een heel laag waardeloos middenveld behaalde. Ik hoop daarom dat mijn a-team spoedig hoog waardeloos zal halen. Met de verwachte stijgende vorm zal 'slecht' ook wel haalbaar zijn
.
Niks gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je moet je eigen league ook even aanmelden
quote:Burçin Koyak [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 750, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
06-10-2005 Real Madriu %DzBaN KLaN% 1 403 000 ¤ 900quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar heeft lortnoc wel goed op gezochtdisastrous stamina, dat houdt je tsi wel laag
ik probeer toch nog een SP trainee te krijgen, met solid def en een beetje passing, zodat ie mee kan counteren. is nog verdomde lastig, sowieso begint t bij 18jaar, en een beetje passing erbij is lastig. heb nu eentje met weak passing gezien, 18 en supernatural SP, aardige kandidaat
ja, maniack, hoest met je andoreesje gegaan?
Sorry komrad, had 2 weken terug toch maar besloten je SP niet te kopen. Om de simpele reden dat ik hem niet nodig heb om niet te degraderen en ook niet om te promoveren. Dus is het eigenlijk een beetje onzin.... ik aas nu op een u-20 speler of een trainee met SPquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:41 schreef komrad het volgende:
3 stijgers:
20 jaar naar wonderbaarlijk met goed wing -> wordt verkocht
20 jaar naar excellent met mytish SP -> iemand interesse??
19 jaar formidabel met goed passen
kzit nu in de 6de klasse en doe het nog altijd met mijn redelijke keeper die ik in het begin kreegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben aan het rondkijken naar een goede keeper. De transferprijzen vallen enigzins mee maar wat hebben die gasten een hoog loon![]()
Niet echt op te brengen voor IXde klasser.
Een goed keeper is al snel 4000. Mijn redelijk keeper vangt nu 1880 per week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Jonks het volgende:
Loon is om te beginnen best duur ja, een goed keepertje vraagt al snel 4000 toch?
Ik heb een uitmuntend / briliant 5.5* keeper die 7000 loon vraagt, dat valt dan weer heel erg mee toch? Moet wel toegeven dat ie nederlander is anders had het 10k gekost :p
tjemig, tsi 3650, 17jr, wat is dat voor speler ?!?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
pfoei, net een trainee aangeschaft, heeft me gewoon 1,8 miljoen gekost, maar dan heb je wel watDaarvoor nog een trainee voor 7 ton aangeschaft en de week daarvoor nog 1 voor 6 ton en dan is het geld op
TSI zegt niet alles hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tjemig, tsi 3650, 17jr, wat is dat voor speler ?!?!![]()
lezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:21 schreef Lortnoc het volgende:
Beetje jammer dat hij voor dat geld geen bijstats in verdedigen en passen heeftWat heb je aan scoren? Winger is nog enigszins nuttig maar valt ook wel tegen.
Je mist een beetje scherpte vandaag hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef Lortnoc het volgende:
Ah, had daar overheen gelezen omdat ik op die plaats natuurlijk de PM skil verwachtte.
zou je niet wat spelers de deur uit doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een goed keeper is al snel 4000. Mijn redelijk keeper vangt nu 1880 per week.
Mijn totale salariskosten is 19776 voor 26 spelers. Dat is dus gemiddeld 761 per speler. Dan vind ik 4000 voor één enkele speler eigenlijk iets te gekIk vind die 1880 voor mijn huidige keeper eigenlijk al veel. Wat een rotzak. Vuile hebberd
def trainersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:49 schreef The_Hives het volgende:
wat is een kale uitmuntend def zo'n beetje waard?
Vorige week wel jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:30 schreef komrad het volgende:
heeft ie al gespeeld maniackje?
ik zal de eerste in de gaten houden (als ik niet eerder iets anders tegen komquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef Jonks het volgende:
spelers
ik wil hem eigenlijk zondag hebben, dus zal deze te laat zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef pvrens het volgende:
dan kun je beter mijn briljante verdediger kopen. Die kun je voor hetzelfde bedrag krijgen en haalt ook meer dan 5 sterren. Morgen ga ik hem weer online zetten. Kijk dan dus maar even bij ivar hobsonEn als je echt geinteresseerd bent kun je me altijd nog vragen
ik hoop het idd. Afgelopen dagen zag ik ze voor duurder gaan, maar ik had ook zo'n beetje dat bedrag in mn hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hives: 1.3?
eindelijk mod-af, nu kan ik weer tegen je pratenquote:
Mn 5e 17jarige op rij. 3 verkocht en 1 ontslagen, en deze zal niet heel veel opbrengen, maar ja.quote:Elkan Kampstra (78871352)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 240
Loon: 530 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Alweer een 19 jarige en das de derde pull dit seizoen die op scoren getraind moet wordenquote:Joseph Duinker (78873418)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 440
Loon: 562 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
1) Ik haat de engelse teksten in Hattrick; mijn browser blokkeert ze niet maar ik lees ze nooit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:15 schreef komrad het volgende:
waarom doet ie dat
TSI 240, 17 jaar
zwak conditie, redelijk pos en matig wing
tja, net niks. Zet hem er voor 0k op.quote:Ian Wansink (78878635) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 542 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Die speler is van mij en loopt morgen af.quote:Burçin Koyak
TSI = 3 750, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
denk dat jij neit mag klagen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:51 schreef truSteh het volgende:
Me YP is voor 957.000 verkocht, valt me beetje tegen maarja, tis beter dan niets.
Me YP van vandaag is weer dikke bagger
Wie wil hem hebbenquote:Wilhelm van Ieperen
TSI = 740, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Technisch]
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Als je en betere opleiding hebt krijg je volgens mij alleen betere spelers, geen jongere. Althans, uit mijn onderzoek is gebleken dat de kans op 17,19 en 19 jaar even groot is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:59 schreef Goldboy het volgende:
Hoewel m'n jeugdopleiding nu al geruime tijd uitstekend is krijg ik nog steeds van die 19-jarige prutsers.
Even een koopje ingeslagen.quote:Vicente España (48709146)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 9 320
Loon: 4 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 27
Hattricks in carrière: 3
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
nog steedsquote:
quote:Kapitaal: 369 021 ¤ (299 770) ¤
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 1448 leden
Supporters: dolgelukkig
Viel mee, 14 minuten wachten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik denk dat het verslag vandaag lang op zich laat wachten.
Hij heeft 52% balbezit, ik dus 48%, en hij krijgt alle kansen en ik de kaarten?quote:
Gimme a P, gimme an R! Gimme an U, gimme a T, gimme an S! Gimme an E, gimme an R!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:51 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik trap zn 11170 tsi keeper eruit... tsi 170 keep ervoor terug.
Toch nog 0-0
Je mist een pingel en je hebt rood... en je staat achter...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef Uddel het volgende:
[..]
Gimme a P, gimme an R! Gimme an U, gimme a T, gimme an S! Gimme an E, gimme an R!
And what does that spell??
PRUTSER!
Naar: Neophyte - D.R.U.G.S.
Zeg ik dat ik tevreden ben dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je mist een pingel en je hebt rood... en je staat achter...
Dus....
Hij had:quote:HatStats 120
Verdediging 40
Middenveld 48
Aanval 32
Verdomme, ik had moeten winnenquote:HatStats 116
Verdediging 42
Middenveld 33
Aanval 41
Feyenoord-fans worden niet toegelatenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Heb trouwens net ook lidmaatschap van FOk!federatie aangevraagd
Das wel lekkerquote:09-10-2005
Je team heeft 57 000 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Peter Eriksson (46396905) onlangs is verkocht voor 1 900 000 ¤.
Waardeloos (hoog) is anders te slecht voor VI hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
iedereen gefeliciteerd die gewonnen heeft
enniewee, zelf 5-2 verloren, wel nog 2-2 in de rust. maarja, wat wil je met een gast met solid (very low) middenveld (in de fucking VI'e divisie, oprotten naar V met dat elftal), kom ik aan met wretched (high)...
![]()
Als het goed is haal ik zondag een uitstekend laag middenveldquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
enniewee, zelf 5-2 verloren, wel nog 2-2 in de rust. maarja, wat wil je met een gast met solid (very low) middenveld (in de fucking VI'e divisie, oprotten naar V met dat elftal), kom ik aan met wretched (high)...
![]()
Ik haal in de 9de divisie een Zwak (zeer hoog) middenveld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
![]()
ach hoe groot is de kans nou dat een speler geblesseerd raakt. ik heb hetzelfde trucje nu al een paar keer uitgehaald en het werkt prima. opa kopen die niet meer dan 10k kost en 3 sterren haalt. raakt ie onverhoopt toch geblesseerd dan kieper je hem eruit en haal je een nieuwe.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:54 schreef Oldbie het volgende:
Erg riskant. Een tikje tegen zijn scheenbeen en hij komt nooit weer terug.
ja die van 2006 of zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:17 schreef pvrens het volgende:
hives: anders haal je wat van die nutteloze jaren uit je sig!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Waardeloos (hoog) is anders te slecht voor VI hoor
Of speel je CA?
best netjes, aangezien ik een matig (laag) middenveld haalquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik haal in de 9de divisie een Zwak (zeer hoog) middenveld.
Niet slecht vind ik zelf
Nuance: Ik wil DOLGRAAG dat je komtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:42 schreef komrad het volgende:
ik mag niet meer in dat topic komen van JD
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:17 schreef pvrens het volgende:
hives: anders haal je wat van die nutteloze jaren uit je sig!
Als je wil, kan heel veel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:17 schreef komrad het volgende:
Sorry JD, maar ik zit in het weekend altijd met ellelange reistijden van en naar mijn werk dus dat is niet haalbaar
idd, schijnbaar heb ik in het weekend andere prioriteiten, sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Als je wil, kan heel veel...
damn zoiets tikt lekker aan.. zo wil ik ze ook wel hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
jammer komrad, je moet begrijpen dat we gewoon allemaal te trappelen staan een van de actiefste fokht'ers te ontmoetenleuke spelert trouwes, die trainee, beetje jammer van zn matig positiespel, maar 200k is een leuk prijsje
![]()
ht is n leuk spelletje![]()
11-10-2005 KSC Grubbenvorst FC Antikaterwate 832 000 ¤ 1 060
04-10-2005 Canalla KSC Grubbenvorst 599 000 ¤ 970
hihiquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef pekel het volgende:
GODVER DE GODVER! Mijn oefenpot is al begonne, en ik heb m'n trainees niet opgesteld omdat ik zelf dacht dat ik om 17.00 speelde...![]()
![]()
Nee, serieus...ik heb 2 hele leuke trainees, die ik aan het eind voor het seizoen wil verkopen voor flink wat euri's...maar zo schiet het dus echt niet opquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:54 schreef pvrens het volgende:
heh dit kun je geen jaar volhoudenvolgens mij probeer je gewoon zo telkens toch je A-team op te kunnen stellen
welke divisie zit je?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef anoukforza het volgende:
Verdomme, ben ik totaal onverwacht uit de beker geknikkerd met 5-2![]()
Tevens een hallo allemaal ik ben nieuw in deze reeks![]()
hehequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:39 schreef komrad het volgende:
hoi anoukforza, ik lag er 'een beetje onverwacht' al 4 weken geleden uit hoor
maareh ik sluit me aan bij asspirine, welke div speel je??
de fok cup is net deze week begonnen dus instroom zal denk ik niet meer gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:02 schreef anoukforza het volgende:
[..]
hehe
Mijn team heet Forza SCH en ik speel in V.143. Ik zie ook dat er een FOK cup bezig is? Daar kan ik tzt (of zsm) ook aan meedoen?
Ik ben wel door, met 4-1, maar de volgende week gaat het lastig worden tegen een IVe klasser. Ach, ik schat mijn kansen niet helemaal 0% in dus ik ga er gewoon voor waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef anoukforza het volgende:
Verdomme, ben ik totaal onverwacht uit de beker geknikkerd met 5-2![]()
Tevens een hallo allemaal ik ben nieuw in deze reeks![]()
Dat is schrikken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey een vrouw.
was niet zo heel lief.....mijn 4-5 de middenvelder in rangorde...maargoed proficiat met je overwinningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Uddel het volgende:
Bij FC__Paniek er trouwens iemand 4 weken uitgeschopt
Ach.. hij had toch maar een TSI van 590, 21 jaar, houdt hij helemaal geen TSI meer over..
Wat heb ik toch graag dat zulke dingen op zondag gebeuren.. Vinnie Jones award
Tsja, krijg je als je het niet gewend bentquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef pekel het volgende:
GODVER DE GODVER! Mijn oefenpot is al begonne, en ik heb m'n trainees niet opgesteld omdat ik zelf dacht dat ik om 17.00 speelde...![]()
![]()
Sinds 24.01.2003quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
[..]
de fok cup is net deze week begonnen dus instroom zal denk ik niet meer gaan.
V is netjes, speel je al lang?
Dan moet je FootballManager 2005 gaan spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:28 schreef Oldbie het volgende:
Ik baal bij HT eigenlijk van het feit dat je team zomaar na 3-0 of 4-0 (blijkt nogal willekeurig te zijn) besluit zich terug te trekken. Ik wil dat niet!!! Het kan er bij mij in de competitie weleens op doelsaldo aankomen en mijn jongens moeten blijven jagen. Doelpunten wil ik zien!!!
Ik zou eigenlijk veel liever willen zien dat ze met een vorm van vermoeidheid gaan werken. Een speler veel wedstrijden achter elkaar opstellen geeft een grote vermoeidheid wat mindere prestaties betekend en ook een grotere kans op een blessure. Even een of twee wedstrijden rust verhelpt dit probleem dan weer.
Ook zou het leuk zijn als je per wedstrijd op kan geven hoe aanvallend of verdedigend je team moet spelen. Na de 1-0 al een blok zetten of dat ze door moeten gaan tot ze met 3 doelpunten voor staan. Dit heeft dan natuurlijk weer consequenties mbt de vermoeidheid.
Bij wie moet ik zijn met al mijn briljante ideeen? Wie gaat dit bij HT inbouwen? Wie gaat mij betalen voor mijn suggesties?
Vorm is in een keer gestegen naar zwak (3 niveaus)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:34 schreef Oldbie het volgende:
Net een speler gekocht met rampzalige vorm
Hij heeft wel uitstekend pos en uitstekend conditie. Nu maar hopen dat zijn vorm wat beter wordt moet wel; slechter kan niet .....ff één of twee niveaus laten stijgen en dan weer lekker de deur uit schoppen
Ik heb je uitgedaagdquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef anoukforza het volgende:
Iemand een oefenduel spelen? Mijn maatje gaat toch liever tegen een buitenlands team
Forza SCH is mijn team.
je weet dat spitsen trainen financieel het minst opbrengt? was laatst een goed artikel over op[ het global forum en hier: http://www.barthon.comquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:33 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vorm: +veel
Verdedigen: +2 (waaronder een briljantje)
Misschien dus deze week al overstappen naar spitsen trainen... Eens even over nadenken.
Ik denk ook wel dat ik zal winnen jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:42 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Ik heb je uitgedaagd. Je zult wel winnen, maar ik vind de centjes die ik dan krijg ook heel leuk.
Ik train conditie, omdat ik m'n team nu voor de tweede week heb en hun conditie waardeloos was. Nu is tie redelijk/goed en ga ik denk ik def trainen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:13 schreef Robar het volgende:
En zo te zien train je ook conditie en dat heeft een negatieve invloed op je vorm . . !
Maar waarom train je op dit moment conditie?????
Deze jongen gaat eruit. Hij gaat voor +3 mil op de lijst en wordt hopelijk verkocht aan een vriend die zijn bovennatuurlijke Pos verkoopt.quote:Klement Yuriev (26372798)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 20 290
Loon: 6 696 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Bij deze jongen ben ik er nog niet helemaal uit. Is het nog rendabel om em verder te trainen?quote:Micha Kusters (56152172)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 14 250
Loon: 5 000 ¤/week
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Deze jongen heb ik 17 dagen geleden gekocht voor 1,2 mil en gaat op de lijst voor 1,8. Kijken of iemand ook geld te veel heeft, anders train ik em nog wel even door. Ben de beroerdste ook nietquote:Nick Cordier (66775457)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 2 220
Loon: 1 392 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
Voor 40.000 te koop, deadline 15-10 19.32quote:Co Zwaneveld (79071357)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 430
Loon: 719 ¤/week
Eigenaar: Forza SCH
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
wie ben jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:08 schreef qyn het volgende:
Trainingsupdate:
Positiespel: +3
Vorm: +7 / -5
TSI: +7.920 / -1.570
Salvador Amachantoux naar wereldklasse PM nu
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:11 schreef JJHelder het volgende:
[..]
je weet dat spitsen trainen financieel het minst opbrengt? was laatst een goed artikel over op[ het global forum en hier: http://www.barthon.com
TU:
TSI: 4030 (+4810/-780)
Vorm: 4 (+7/-3) A team +4/-3
Vleugelspel: 1 (+1/-)
quote:http://www.barthon.com
ja ok, dat is zeker waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal van af hoe je het aanpakt... misschien als je "gewoon" spitsen traint wel, maar als je een beetje ervaring hebt en weet wat je in moet kopen, kan je zomaar tussen de 100-200k winst per week gaan maken.
Ik ga ook overstappen! Ik denk na de volgende update, dus volgend weekend. Dan verwacht ik nog 2 stijgers. Als het tegenzit pas een week later.. Dan kan ik fijn de overstap maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:11 schreef komrad het volgende:
yep, trouwens ik mis nogal wat trainingsvormen, met name passen en SP training
ik denk trouwens nog steeds na over een overstap na dit of volgende seizoen
kunnen wij eindelijk ook eens advies over spelers en tsi's gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:21 schreef DaMadKow het volgende:
Stelletje meelopers!!
Als iedereen scoren gaat trainen ga ik wel iets anders trainen hoor
Gratis training deze weekquote:Reto Tiefenauer (76746084)
17 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 700
Loon: 709 ¤/week
Eigenaar: Bunsillo
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
dat werd een aparte trainingsvorm voor gemaakt tog? in mijn weten heb je maar 6 plekke voor wingers per week, 4 hele en 4 50% plekke van de wingbacks, d8 dat daar niks aan veranderde, maar kan et fout hebbequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:37 schreef maniack28 het volgende:
gebeurt toch na week 7? Wingers telt dan meer mee voor de aanval ofzo toch? Dan kan je toch een aanvaller gaan trainen op winger skill![]()
Set pieces trainen hoeven de spelers niet voor te spelen?? Of wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:48 schreef Jonks het volgende:
Overigens moet je gewoon setpieces trainen, 20k per trainee per trainingsplek is goed te doen met een redelijk startkapitaal.
De monsters (Optimi bjusterbaarlik dbunited) trainen met materiaal dat in 1 seizoen 400-600k meer waard wordt (netto).
Op 50 spelers loopt je winst per seizoen al redelijk rap 10-25mln!
Teams zoals optimi hebben dan ook in amper 6 seizoenen sp training (koendb doet het overigens beter) een teamwaarde gecreeerd van 100mln!
@assprine, het valt dus ook allemaal wel weer mee wat ik verdien met 12 stijgers. Denk dat een sp trainer sowieso het dubbele zou verdienen en een spitsen trainer zou met 6 -7 stijgers net zo veel verdienen als ik met 12.
BTW over money gesproken..
stamina training doet ook een duit in het zakje!
zoek een stuk of 50 uitstekend / formi positiespelers met zwak - matig stamina en verhandel ze vanaf goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |