quote:Burçin Koyak [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 750, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
06-10-2005 Real Madriu %DzBaN KLaN% 1 403 000 ¤ 900quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar heeft lortnoc wel goed op gezochtdisastrous stamina, dat houdt je tsi wel laag
ik probeer toch nog een SP trainee te krijgen, met solid def en een beetje passing, zodat ie mee kan counteren. is nog verdomde lastig, sowieso begint t bij 18jaar, en een beetje passing erbij is lastig. heb nu eentje met weak passing gezien, 18 en supernatural SP, aardige kandidaat
ja, maniack, hoest met je andoreesje gegaan?
Sorry komrad, had 2 weken terug toch maar besloten je SP niet te kopen. Om de simpele reden dat ik hem niet nodig heb om niet te degraderen en ook niet om te promoveren. Dus is het eigenlijk een beetje onzin.... ik aas nu op een u-20 speler of een trainee met SPquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:41 schreef komrad het volgende:
3 stijgers:
20 jaar naar wonderbaarlijk met goed wing -> wordt verkocht
20 jaar naar excellent met mytish SP -> iemand interesse??
19 jaar formidabel met goed passen
kzit nu in de 6de klasse en doe het nog altijd met mijn redelijke keeper die ik in het begin kreegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben aan het rondkijken naar een goede keeper. De transferprijzen vallen enigzins mee maar wat hebben die gasten een hoog loon![]()
Niet echt op te brengen voor IXde klasser.
Een goed keeper is al snel 4000. Mijn redelijk keeper vangt nu 1880 per week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Jonks het volgende:
Loon is om te beginnen best duur ja, een goed keepertje vraagt al snel 4000 toch?
Ik heb een uitmuntend / briliant 5.5* keeper die 7000 loon vraagt, dat valt dan weer heel erg mee toch? Moet wel toegeven dat ie nederlander is anders had het 10k gekost :p
tjemig, tsi 3650, 17jr, wat is dat voor speler ?!?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
pfoei, net een trainee aangeschaft, heeft me gewoon 1,8 miljoen gekost, maar dan heb je wel watDaarvoor nog een trainee voor 7 ton aangeschaft en de week daarvoor nog 1 voor 6 ton en dan is het geld op
TSI zegt niet alles hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tjemig, tsi 3650, 17jr, wat is dat voor speler ?!?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |