quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik lig trouwens uit de beker. Terecht met 2-0 verloren.
Is er btw nog ruimte in de cup voor een bekerheld?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
tvp.
Als er nog plek was, wilde die ik graag innemen. Nu moet ik 7 weken wachten en zelf dingen zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee. Hoezo?
Nee, totaal niet. Is wel leuk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef The_Hives het volgende:
ach oefenwedstrijden boeien toch niet of je wint of verliest
damn wat zijn die spitsen duurquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:02 schreef Lortnoc het volgende:
Mijn wolfje
Wolf Körber
TSI = 670 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Quick]
Stamina: disastrous Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: passable Set pieces: poor
Maar 900k voor betaald en had al gespeeld. Even later ging dezelfde eruit voor 1300k zonder te spelen. Dat doet een mens nou goed
dat met zo'n lage tsi nog... dan is der ook niet goed gezochtquote:
voor 1,2 milquote:Daniel Cruz
TSI = 1 400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
quote:Nick Cordier
TSI = 2 060, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat met zo'n lage tsi nog... dan is der ook niet goed gezocht
Leuk ja.. zoek je op VI.568, krijg je dit:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.ht-league.com/
leuke site, kun je alle teams uit jou league met elkaar vergelijken. Eerst je league inladen en dan kun je de stats allemaal wat bekijken
Sorry, maar ik zit toch echt in Nederlandquote:Zoekresultaten
League: VI.568 In: Portugal
League: VI.568 In: Sverige
Ook allebei mn keepers waren geblesseerd trouwensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:10 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb met 7-0 verloren, maar had alleen maar jonge spelers staan en speelde uit tegen iemand van een veel hogere divisie.
Alleen jammer dat niet alles werkt. Ken alleen de stand, uitslagen en ratings bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:00 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.ht-league.com/
leuke site, kun je alle teams uit jou league met elkaar vergelijken. Eerst je league inladen en dan kun je de stats allemaal wat bekijken
Je moet je eigen league ook even aanmeldenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:52 schreef Uddel het volgende:
[..]
Leuk ja.. zoek je op VI.568, krijg je dit:
[..]
Sorry, maar ik zit toch echt in Nederland
daar heeft lortnoc wel goed op gezochtquote:
Mijn centrale verdediging was in de eerste wedstrijd van dit seizoen zelfs zwak, daarna aldoor slechtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:44 schreef Wolfje het volgende:
Bah, een trainee waarvan ik dacht dat ie snel naar uitstekend positiespel zou gaan is voor 3 weken van het veld geschopt. Positief is dan wel dat mijn b-team een heel laag waardeloos middenveld behaalde. Ik hoop daarom dat mijn a-team spoedig hoog waardeloos zal halen. Met de verwachte stijgende vorm zal 'slecht' ook wel haalbaar zijn
.
Niks gezegdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:21 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Je moet je eigen league ook even aanmelden
quote:Burçin Koyak [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 750, 21 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
06-10-2005 Real Madriu %DzBaN KLaN% 1 403 000 ¤ 900quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daar heeft lortnoc wel goed op gezochtdisastrous stamina, dat houdt je tsi wel laag
ik probeer toch nog een SP trainee te krijgen, met solid def en een beetje passing, zodat ie mee kan counteren. is nog verdomde lastig, sowieso begint t bij 18jaar, en een beetje passing erbij is lastig. heb nu eentje met weak passing gezien, 18 en supernatural SP, aardige kandidaat
ja, maniack, hoest met je andoreesje gegaan?
Sorry komrad, had 2 weken terug toch maar besloten je SP niet te kopen. Om de simpele reden dat ik hem niet nodig heb om niet te degraderen en ook niet om te promoveren. Dus is het eigenlijk een beetje onzin.... ik aas nu op een u-20 speler of een trainee met SPquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 06:41 schreef komrad het volgende:
3 stijgers:
20 jaar naar wonderbaarlijk met goed wing -> wordt verkocht
20 jaar naar excellent met mytish SP -> iemand interesse??
19 jaar formidabel met goed passen
kzit nu in de 6de klasse en doe het nog altijd met mijn redelijke keeper die ik in het begin kreegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:30 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben aan het rondkijken naar een goede keeper. De transferprijzen vallen enigzins mee maar wat hebben die gasten een hoog loon![]()
Niet echt op te brengen voor IXde klasser.
Een goed keeper is al snel 4000. Mijn redelijk keeper vangt nu 1880 per week.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:32 schreef Jonks het volgende:
Loon is om te beginnen best duur ja, een goed keepertje vraagt al snel 4000 toch?
Ik heb een uitmuntend / briliant 5.5* keeper die 7000 loon vraagt, dat valt dan weer heel erg mee toch? Moet wel toegeven dat ie nederlander is anders had het 10k gekost :p
tjemig, tsi 3650, 17jr, wat is dat voor speler ?!?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:44 schreef Robar het volgende:
pfoei, net een trainee aangeschaft, heeft me gewoon 1,8 miljoen gekost, maar dan heb je wel watDaarvoor nog een trainee voor 7 ton aangeschaft en de week daarvoor nog 1 voor 6 ton en dan is het geld op
TSI zegt niet alles hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
tjemig, tsi 3650, 17jr, wat is dat voor speler ?!?!![]()
lezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:21 schreef Lortnoc het volgende:
Beetje jammer dat hij voor dat geld geen bijstats in verdedigen en passen heeftWat heb je aan scoren? Winger is nog enigszins nuttig maar valt ook wel tegen.
Je mist een beetje scherpte vandaag hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:40 schreef Lortnoc het volgende:
Ah, had daar overheen gelezen omdat ik op die plaats natuurlijk de PM skil verwachtte.
zou je niet wat spelers de deur uit doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:39 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een goed keeper is al snel 4000. Mijn redelijk keeper vangt nu 1880 per week.
Mijn totale salariskosten is 19776 voor 26 spelers. Dat is dus gemiddeld 761 per speler. Dan vind ik 4000 voor één enkele speler eigenlijk iets te gekIk vind die 1880 voor mijn huidige keeper eigenlijk al veel. Wat een rotzak. Vuile hebberd
def trainersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:49 schreef The_Hives het volgende:
wat is een kale uitmuntend def zo'n beetje waard?
Vorige week wel jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:30 schreef komrad het volgende:
heeft ie al gespeeld maniackje?
ik zal de eerste in de gaten houden (als ik niet eerder iets anders tegen komquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef Jonks het volgende:
spelers
ik wil hem eigenlijk zondag hebben, dus zal deze te laat zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef pvrens het volgende:
dan kun je beter mijn briljante verdediger kopen. Die kun je voor hetzelfde bedrag krijgen en haalt ook meer dan 5 sterren. Morgen ga ik hem weer online zetten. Kijk dan dus maar even bij ivar hobsonEn als je echt geinteresseerd bent kun je me altijd nog vragen
ik hoop het idd. Afgelopen dagen zag ik ze voor duurder gaan, maar ik had ook zo'n beetje dat bedrag in mn hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hives: 1.3?
eindelijk mod-af, nu kan ik weer tegen je pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |