hehequote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:39 schreef komrad het volgende:
hoi anoukforza, ik lag er 'een beetje onverwacht' al 4 weken geleden uit hoor
maareh ik sluit me aan bij asspirine, welke div speel je??
de fok cup is net deze week begonnen dus instroom zal denk ik niet meer gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:02 schreef anoukforza het volgende:
[..]
hehe
Mijn team heet Forza SCH en ik speel in V.143. Ik zie ook dat er een FOK cup bezig is? Daar kan ik tzt (of zsm) ook aan meedoen?
Ik ben wel door, met 4-1, maar de volgende week gaat het lastig worden tegen een IVe klasser. Ach, ik schat mijn kansen niet helemaal 0% in dus ik ga er gewoon voor waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:34 schreef anoukforza het volgende:
Verdomme, ben ik totaal onverwacht uit de beker geknikkerd met 5-2![]()
Tevens een hallo allemaal ik ben nieuw in deze reeks![]()
Dat is schrikken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey een vrouw.
was niet zo heel lief.....mijn 4-5 de middenvelder in rangorde...maargoed proficiat met je overwinningquote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:09 schreef Uddel het volgende:
Bij FC__Paniek er trouwens iemand 4 weken uitgeschopt
Ach.. hij had toch maar een TSI van 590, 21 jaar, houdt hij helemaal geen TSI meer over..
Wat heb ik toch graag dat zulke dingen op zondag gebeuren.. Vinnie Jones award
Tsja, krijg je als je het niet gewend bentquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:41 schreef pekel het volgende:
GODVER DE GODVER! Mijn oefenpot is al begonne, en ik heb m'n trainees niet opgesteld omdat ik zelf dacht dat ik om 17.00 speelde...![]()
![]()
Sinds 24.01.2003quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:15 schreef komrad het volgende:
[..]
de fok cup is net deze week begonnen dus instroom zal denk ik niet meer gaan.
V is netjes, speel je al lang?
Dan moet je FootballManager 2005 gaan spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:28 schreef Oldbie het volgende:
Ik baal bij HT eigenlijk van het feit dat je team zomaar na 3-0 of 4-0 (blijkt nogal willekeurig te zijn) besluit zich terug te trekken. Ik wil dat niet!!! Het kan er bij mij in de competitie weleens op doelsaldo aankomen en mijn jongens moeten blijven jagen. Doelpunten wil ik zien!!!
Ik zou eigenlijk veel liever willen zien dat ze met een vorm van vermoeidheid gaan werken. Een speler veel wedstrijden achter elkaar opstellen geeft een grote vermoeidheid wat mindere prestaties betekend en ook een grotere kans op een blessure. Even een of twee wedstrijden rust verhelpt dit probleem dan weer.
Ook zou het leuk zijn als je per wedstrijd op kan geven hoe aanvallend of verdedigend je team moet spelen. Na de 1-0 al een blok zetten of dat ze door moeten gaan tot ze met 3 doelpunten voor staan. Dit heeft dan natuurlijk weer consequenties mbt de vermoeidheid.
Bij wie moet ik zijn met al mijn briljante ideeen? Wie gaat dit bij HT inbouwen? Wie gaat mij betalen voor mijn suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |