Feyenoord-fans worden niet toegelatenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Heb trouwens net ook lidmaatschap van FOk!federatie aangevraagd
Das wel lekkerquote:09-10-2005
Je team heeft 57 000 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Peter Eriksson (46396905) onlangs is verkocht voor 1 900 000 ¤.
Waardeloos (hoog) is anders te slecht voor VI hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
iedereen gefeliciteerd die gewonnen heeft
enniewee, zelf 5-2 verloren, wel nog 2-2 in de rust. maarja, wat wil je met een gast met solid (very low) middenveld (in de fucking VI'e divisie, oprotten naar V met dat elftal), kom ik aan met wretched (high)...
![]()
Als het goed is haal ik zondag een uitstekend laag middenveldquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
enniewee, zelf 5-2 verloren, wel nog 2-2 in de rust. maarja, wat wil je met een gast met solid (very low) middenveld (in de fucking VI'e divisie, oprotten naar V met dat elftal), kom ik aan met wretched (high)...
![]()
Ik haal in de 9de divisie een Zwak (zeer hoog) middenveld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
![]()
ach hoe groot is de kans nou dat een speler geblesseerd raakt. ik heb hetzelfde trucje nu al een paar keer uitgehaald en het werkt prima. opa kopen die niet meer dan 10k kost en 3 sterren haalt. raakt ie onverhoopt toch geblesseerd dan kieper je hem eruit en haal je een nieuwe.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:54 schreef Oldbie het volgende:
Erg riskant. Een tikje tegen zijn scheenbeen en hij komt nooit weer terug.
ja die van 2006 of zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:17 schreef pvrens het volgende:
hives: anders haal je wat van die nutteloze jaren uit je sig!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Waardeloos (hoog) is anders te slecht voor VI hoor
Of speel je CA?
best netjes, aangezien ik een matig (laag) middenveld haalquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik haal in de 9de divisie een Zwak (zeer hoog) middenveld.
Niet slecht vind ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |