Ik had hem er vast bijgezetquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:35 schreef meXXmo het volgende:
Ik wilde even het vorige lush-topic doorlezen dus ik klik bovenaan op de laatste link. Blijkt ie naar dit topic te linken, omdat dit topic nr 58 is![]()
Ikke moe en dacht dat ik misgeklikt had en nog in zelfde schermpje was![]()
![]()
Het zal vermoeiend worden, maar ook heel leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou, Ymme, veel succes met je bezigheden
Waar ruikt deze naar ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef Sanne het volgende:
Dit is hem dan. Ze hadden hem wat mij betreft ook Grey Pearl mogen noemen:
[afbeelding]
Dat gok je fout!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar ruikt deze naar ?
Ik gok een beetje naar de You Snap The Whip .
Heb jij hem al geprobeerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:52 schreef Kyara het volgende:
Ik vind de black pearl trouwens ook erg lekker ruiken!
Doe jij het ook dan?quote:
Ff control C / control V moment.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
*wacht*
Nee dank je, ik ben er inmiddels wat op uitgekeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, Sanne, wat een heerlijke lijst!
Ik zie dat je er al 2 hebt, maar kan ik misschien mijn stuk van ongeveer 80 gram Miranda aan jou kwijt?
Dit is overigens een complete lijst van wat ik ooit gekocht/gekregen heb. Het zegt dus niets of ik het nog heb.quote:
Who caresquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is overigens een complete lijst van wat ik ooit gekocht/gekregen heb. Het zegt dus niets of ik het nog heb.
Jaquote:
Nee moet nog even wachten tot mijn schoonouders op vakantie gaan. Maar ik zit nu wel vaak aan het ding te snuffelenquote:
Speciaal voor jouquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
< impressive list >
Bij mij dus wel, anders had ik nu niet die grote pot gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef jessie het volgende:
En zorgt hij ook voor lekker zacht doorkambaar goedvallend herstellend haar? (ok, of een beetje daarvan)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef lotje11 het volgende:
Trouwens, in Maastricht liggen de jellies en butter creams al!!!
Ik vind H'suan enorm naar kaneel ruiken, soms lekker en soms nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef jessie het volgende:
Feestje? Ehh nee. Maar thx. Anitta wilde al een proefje van the strokes sturen. Maar ik moet voor dinsdag bestellen want een vriendin besteld mee en die moet het in huis hebben voor ze op vakantie gaat. Jaja allemaal luxeproblemen
Ik twijfel nu dus tussen the strokes Marilyn en die H'suan
Die ene die naar Rockstar ruikt? Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef morgaine21 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de leidstraat waar de kerstartikelen al te koop zullen zijn?
Is er iemand die zo lief zou willen zijn om voor mij alvast zo'n klein flesje rose douchegel mee te nemen?![]()
Ik betaal uiteraard alles.
Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Sanne het volgende:
Realiseren jullie je dat die kleine flesjes niet door de brievenbus kunnen, dus dat de verzendkosten even duur zijn als het flesje?
Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.
Ik ben wel bereid het risico te lopen, dan zet je er gewoon geen afzender op en komt de boete toch bij mij terecht![]()
Hoiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vandaag in de lush=-winkel in maastricht geweest en heb daat 1 en ander gekocht waaronder een klein doos temple-balm .. heeft iemand dit al eens gebruikt/ een werkt het?
Belazeren vind ik toch wel een groot woord, t was de man van het postkantoor zelf die me zei dat het als brievenbus post kon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Sanne het volgende:
Ik doe er dus niet aan mee, flesjes versturen met te weinig porto.
Sorry jongens, jullie moeten iemand anders zoeken die de TPG wil belazeren.
ehm ja dat zal dan wel de Ymme methode zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?
Als ze op dieren waren getest had ik 't niet gebruikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef imago het volgende:
Zeg in hoeverre gebruiken jullie deze producten eigenlijk omdat ze "natuurlijk' en dierproefvrij zijn? Of is dat gewoon een prettige bijkomstigheid en had je het anders net zo goed gebruikt?
Jou envelope is op de bus hoor (genoeg portoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Who caresHet is en blijf een hele fijne lijst!
Ik ken hem niet, sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo... kan iemand me nog even iets vertellen over die temple-balm.. aub?
![]()
Ik heb 'm wel, maar ik slaap sowieso als een os... dus ik heb 'm één keer gebruikt en sindsdien ligt hij uhm.. ergens... Met andere woorden, aan mij heb je ook niets wat dit betreft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo... kan iemand me nog even iets vertellen over die temple-balm.. aub?
![]()
Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef imago het volgende:
Ik heb nog nooit een temple balm gebruikt, zou het niet weten. Kan me wel herinneren dat sommigen echt goed konden slapen van die Dream Time, anderen kregen gekke dromen ervan, en volgens mij kreeg een ander iemand weer pukkeltjes op de plek waar het gesmeerd was. Maargoed, je hebt het toch gekocht, probeer het vannacht uit zou ik zeggen
welk stuk, hoe ziet ie eruit en waar ruikt ie naar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.
ik heb vandaag ook voor het eerst "een stuk shampoo"gebruikt... ipv gewone shampoo uit een fles..
Mijn haar voelt wel erk lekker zacht aan.
Nee fijn. Dat zal ik onthouden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:06 schreef Sanne het volgende:
Flying Fox vond ik niks.
Het is een rose stuk.. en het heet volgens mij "hard"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
welk stuk, hoe ziet ie eruit en waar ruikt ie naar?
Dan probeer ik die de volgende keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Haha, klopt inderdaad... maar in principe geschikt voor overal, zei de winkel dame nog tegen mij
Volgens mij vond ik Soft lekkerder
Jou vind ik daarentegen wel een lekkertjequote:
Oops sorry.quote:
Ik ben teleurgesteld Sanne, dit achter mijn rug om!!! Dit kan je alleen maar goed maken door me heel veel Lush te geven.quote:
Okequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef PeRi het volgende:
Ik heb geen bad. Doe eens gek en probeer het!
Vertaling: Het maakt me niet uit als je met mijn vent vreemd gaat, zolang je me maar tevreden houdt met genoeg Lush...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld Sanne, dit achter mijn rug om!!! Dit kan je alleen maar goed maken door me heel veel Lush te geven.
Heb je Veganese al?quote:
Die vind ik zo vies klinken dat ik hem nog nooit heb willen proberen.quote:
Hmm... nouja, dan kan ik donderdag andere dingen kopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Anitra het volgende:
Vava ik heb Black Pearl uit Engeland, want hier is hij nog niet volgens mij.
Ruikt naar citroen en lemon, valt best mee dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die vind ik zo vies klinken dat ik hem nog nooit heb willen proberen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:47 schreef ymme het volgende:
Waar ruikt deze naar ?
Ik gok een beetje naar de You Snap The Whip .
Nee hoor Sanne, Ymme heeft helemaal gelijk. =)quote:
van Lush.co.uk:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:04 schreef Sanne het volgende:
Moeilijk te omschrijven, ga hem later vandaag IRL proberen.
Dit zegt de site erover:
Ingredients: Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Black Sugar (Sucrose), Perfume, Lavender Absolute (Lavandula hybrida), Chamomile Oil (Anthemis nobilis), Olibanum Oil (Boswellia carterii), Myrrh Resinoid (Commiphora myrrha), Silver Lustre Sparkle, Silver Glitter (Polyethylene terephthalate), *Limonene, *Linalool, Paper Motto.
The Black Pearl is a dark, mysterious Ballistic named in honour of Captain Jack Sparrow's ship in Pirates of the Caribbean. (We like Johnny Depp and we reckon Orlando Bloom's not bad either.) It is studded with crystals of sea salt and scented with lavender and blackcurrant. Inside each one there's a wise saying, a "pearl of wisdom" to enlighten you in your search for treasure.
quote:You Snap the Whip Body Butter
2169 95g £3.95
Ingredients: Cocoa Butter (Theobroma cacao), Macadamia Nut Oil (Macadamia ternifolia), Laureth 4, Powdered Charcoal, Pumice, Perfume, Bergamot Oil (Citrus bergamia), Cassis Absolute (Ribes nigrum), Cypress Oil (Cupressus sempervirens).
When Helen Ambrosen invented the Soft Coeur massage bar it was called Soft Centre but it got renamed the Soft Coeur by the creative team. At the same time is was suggested that we should have Hard Core bar with exfoliating, ground pumice stone inside for people who like to treat themselves severely. Little did we think that Helen would actually come back with the actual article. You Snap the Whip is her hard core, coal black body butter for soft, strokeable, blackcurrant scented skin. It smells of blackcurrants because one of the creative team was constantly piping up about having her favourite massage bar brought back; those of you who remember Cherie Ripe’s dark, smooth, sensual, fruity fragrance will want to have a weekly You Snap the Whip scrub. (At least.) Those of you who are too young to remember it but who like the idea of scrubbing with a moisturising, macadamia nut oil, seriously exfoliating, cleansing charcoal bar which smells like Ribena will have to race us to the shops.
To use it stroke the bar over your skin when it’s wet and rinse off thoroughly in the bath or shower.
Semivuoi? Is vast nog niet op, toch? =Pquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:52 schreef Maerycke het volgende:
Dit is alles (denk ik.. ik heb nog steeds het gevoel dat ik een aantal dingen mis) wat ik op dit moment heb staan. De rest is op, weggegeven, geruild, etc.
Het klinkt geweldigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Anitra het volgende:
Het duurt iig niet lang meer dat hij hier komt iig. En hij ruikt idd erg naar lavendelEn je ziet glitters zitten.
Hmm... een rijke vriend in combinatie met een Lushverslaving is erg handigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij gaat mijn date morgen niets worden hoor. Hij is niet rijk, en ik wil steeds meer Lush. =(
Heeft ook geen staatslot zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij gaat mijn date morgen niets worden hoor. Hij is niet rijk, en ik wil steeds meer Lush. =(
Hoiquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:15 schreef jessie het volgende:
Ik ga vanavond een bestelling plaatsen, maar wil het ook via de engelse lush doen. Weten jullie nog hoeveel de verzendkosten zijn? Was dat nou 18 pond ofzo?
En besteld je het dan via de mail of gewoon via de onlineshop?
Nounou, wat een ramp, geen Lush gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb vandaag geen Lush gebruikt![]()
Echt heel erg... om het goed te maken ga ik vanavond nogmaals onder de douche!
Yep!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef imago het volgende:
Is trouwens B Never hetzelfde als Sexy? Wat ruikt dat lekker zeg, alsof je je met honing doucht!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef imago het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker wel heel erg verschrikkelijk dat ik nog dagelijks Aapri Scrub en Betadine Shampoo gebruik, of niet?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef imago het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker wel heel erg verschrikkelijk dat ik nog dagelijks Aapri Scrub en Betadine Shampoo gebruik, of niet?![]()
Haha, vet grappig, bijna op hetzelfde moment gepost.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef Vava het volgende:
@Sweet16 de Miranda zeep viel erg in de smaak als verjaardagscadeautje. Ik had ook nog een ander cadeautje maar dus ook die zeep. Iedereen onder de indruk van mijn Lush verhaal
Almaar ruikt in de winkel idd nergens naar maar had er laatst toch een stukje van gekocht omdat het volgens de website zou ruiken als Silky Underwear en de Fairy Jasmine bruisbal.... en het is waar! Hier thuis ruikt ie echt heerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Alkmaar ga ik donderdag ook maar es aan snuffelen, ik vind hem over het algemeen vrij geurloos, maar misschien is ie toch best lekker, verder give ik het ook es a try aan 17cherry tree lane...
de 6e s'avonds op de leidsestraat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef Klare het volgende:
Is het zeker dat er deze week al kerstprodukten bij de Lush zijn? Ik moet woensdag even naar Den Haag en maak dan even een ommetje via Amsterdam, qua terugreistijd maakt het voor mij helemaal niet uit. En dan heeft het nog nut ook![]()
Is het dan alleen die avond of kan ik vrijdag ook kerstinkopen gaan doen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de 6e s'avonds op de leidsestraat.
nergens anders
Wat zij zegtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Almaar ruikt in de winkel idd nergens naar maar had er laatst toch een stukje van gekocht omdat het volgens de website zou ruiken als Silky Underwear en de Fairy Jasmine bruisbal.... en het is waar! Hier thuis ruikt ie echt heerlijk![]()
ik hoor net dat ze daar al eerder zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Is het dan alleen die avond of kan ik vrijdag ook kerstinkopen gaan doen?![]()
Ik dacht dat dat alleen zo was met de jelly's en de buttercreamsquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik hoor net dat ze daar al eerder zijn
Ja? Mooi dat ie bevaltquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley: Ik heb de Alkmaar binnen en ik vind 'm lekker! Heb er gelijk mee gedouched vanochtend! Heb je de Herbalism al geprobeerd?!
Ymme: Van jou nog altijd niks binnen helaas
Die Herbalism werkt bij mij ook heel goed, echt fijn spulquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Mooi dat ie bevalt
Ik heb de Herbalism vanmorgen en net geprobeerd, en het lijkt werkelijk of het nu al werkt!
Ik heb ook al 2 dagen geen Aquamarina gebruikt en bijna puistjesloos nu, dus volgens mij kreeg ik echt daar de puistjes van. Over een aantal dagen laat ik hier wel weten of het écht werkt.
Ha geweldig! Leuk dat jij en Vava er zo enthousiast over zijn! Ik heb bemerkt dat de Herbalism helaas niet zo goed op kan tegen piekeren en daarbij de maandelijkse blues. Ik zie er niet uit nuquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Mooi dat ie bevalt
Ik heb de Herbalism vanmorgen en net geprobeerd, en het lijkt werkelijk of het nu al werkt!
Ik heb ook al 2 dagen geen Aquamarina gebruikt en bijna puistjesloos nu, dus volgens mij kreeg ik echt daar de puistjes van. Over een aantal dagen laat ik hier wel weten of het écht werkt.
Maar voor de maandelijkse blues hebben ze dan weer Flying Fox uitgevondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha geweldig! Leuk dat jij en Vava er zo enthousiast over zijn! Ik heb bemerkt dat de Herbalism helaas niet zo goed op kan tegen piekeren en daarbij de maandelijkse blues. Ik zie er niet uit nu.
Wel ff melden als je gebeld/gemaild hebtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef Anitra het volgende:
zit nks anders op dan ff bel;len dan morgenof mailen.
Maar ik stuur liever Rick dinsdag (hj zei net dat dinsdag goed uit komt) naar Lush dan vrijdag met al dat haasten. En Rick denkt dat hij goedkoper uit is als hij alleen gaat
Maar die helpt niet tegen pukkeltjes vrees ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef Nugget het volgende:
[..]
Maar voor de maandelijkse blues hebben ze dan weer Flying Fox uitgevonden![]()
Ik heb voorlopig geen tijd om te bellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wel ff melden als je gebeld/gemaild hebt
Ja he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef Croupouque het volgende:
Snifsnif.
Wat ruikt het hier toch altijd fijn.
*is al de hele ochtend wild aan het f5-en*quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben zo benieuwd wie de prijsvraag heeft gewonnen, schiet eens op
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
*is al de hele ochtend wild aan het f5-en*
Athans ik neem aan dat er ooit 'F5' op de toets heeft gestaan![]()
die heb je van mij gekregenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef Marloes het volgende:
Er zat een beetje schimmel in m'n aquamarina, vandaag mee teruggegaan en heb een nieuw bakje gekregen + een stukje coalface!!!
heyquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef BeingCreative het volgende:
[..]
die heb je van mij gekregenhehe
ik hoop dat we kunnen achterhalen of er misschien een recall was van deze batch...
o ja.. komt allen feesten as. donderdag!!! vanaf 17 uur tot 21 uur.
ik heb vrij, maar ga mijn mama een rondleiding geven in de winkel
Ik heb helaas nog niets van je mogen ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Heb je mijn vlop al gehad en is de mijne ook op de bus gegaan?
Ik lees net dat jij de pirjs gewonnen hebt. Gefeliciteerd. Veel plezier ermeequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik kan gelijk wat van m'n lijstje voor donderdag afschrappen
Ik ben echt blij!
Ik had er al niet eens meer aan gedachtquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Aventura het volgende:
Anitra; ik heb het zooo onwijs druk en ik weet dat ik je heb beloofd iets op te sturen, maar ik heb van die gare werktijden waardoor ik de afgeloopen weken niet eens in de buurt van een postkantoor heb kunnen komen, maar geduld is een schone zaak zegt men
@: XcUZ_Me & Shirley. Zijn mijn enveloppe binnen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Jou envelope is op de bus hoor (genoeg porto)
En die van shirley ook.
En wie ik een hele the soft touch, beloofd had, ook.
Ja, vandaag binnengekregen! Flying Fox, Candy Fluff en You snap the whip. Heyt ruikt alledrie erg lekker, dus je leest binnenkort hier wel een verslagje. Bedankt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef ymme het volgende:
[..]
@: XcUZ_Me & Shirley. Zijn mijn enveloppe binnen ?
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Marloes het volgende:
Hey Ymme, ik heb je vlop... Bedankt!!
Uh, niets van jou ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, vandaag binnengekregen! Flying Fox, Candy Fluff en You snap the whip. Heyt ruikt alledrie erg lekker, dus je leest binnenkort hier wel een verslagje. Bedankt!
Heb jij mijn envelop nou al gehad?
En Cherrylips, gefeliciteerd! Een vaste topicbezoeker hoort dat te winnen.
Ik heb je vlop vrijdag ochtend op de bus gedaan, dus ik had welverwacht dat tie er ondertussen zou zijn. Nou ja, laat het me ff weten.... Veel plezier met feestenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef ymme het volgende:
Ik heb helaas nog niets van je mogen ontvangen![]()
Ik doe a.s. Woensdag jou vlop op de bus![]()
Angels Delight douchegel!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:44 schreef Sanne het volgende:
Ik kan het bevestigen, het ligt in de Leidsestraat.
En ik heb iets, waar jullie heeeeeel nieuwsgierig naar zijn.
En dat wil wat zeggen, trust mequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef Sanne het volgende:
Komt eran, echt, ik ben hard bezig, zelfs tijdens BB.
Snow Fairyquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah ik wil Snow Fairy. Duidelijk! Kon je ze ook al kopen, weet je dat? Is Snowcake niet terug, behalve in die stack?
Sanne, je bent geweldig! Wat heb jij gekocht?
Tot ver in januari in ieder geval.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Marloes het volgende:
Jeej, wat leuk!
Tot wanneer blijven ze dit verkopen?
Ik dacht het niet, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Aventura het volgende:
Is er as. donderdag ook korting?
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie dames gaan echt één voor één plat bij het aanschouwen van die zeep.
Wacht maar tot ik jou er mee bewerk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie dames gaan echt één voor één plat bij het aanschouwen van die zeep.
-> TKK!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Skaai het volgende:
Is het niet 'IJzeren Rita-sympathisant'?
Ik heb hem apart nog niet zien liggen, maar ze waren ook echt nog aan het uitpakken toen ik kwam. Hij komt er ongetwijfeld.quote:
Hartstikke bedankt!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef Sanne het volgende:
Dit was mijn leukste post van het jaar op dit forum geloof ik.
Het is geweldig om jullie reacties te zien.
*steekt vinger op*quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:10 schreef Aventura het volgende:
Jullie lijken we een stel junkies, hehe.
Hij snapt het echt nietquote:Vriendje zegt:
je hebt toch genoeg snowcake om de herfst door te komen? en ik vind kerstspullen kopen in de eerste week van oktober not done
Hela! Wel mijn "quote:
Mijn vriendje lenen? Die bied vrijwillig aan om morgen naar Lush te gaan uit zijn werkquote:
Ga je met me mee dan donderdagavond?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hela! Wel mijn "" aan het einde meeposten ja!
Naar Den Boschquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je met me mee dan donderdagavond?![]()
Neem een voorbeeld aan Anitra's aanhang hierboven
Jaaaa of Amsterdam, maakt me niet uitquote:
Amsterdam, kan je gelijk al die lekkere zeepjes kopen!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaaaa of Amsterdam, maakt me niet uit
Ja, daar gaat m'n voorkeur ook naar uit eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Amsterdam, kan je gelijk al die lekkere zeepjes kopen!!
* Duvel laat pinpas thuis in het geval hij meegaat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Amsterdam, kan je gelijk al die lekkere zeepjes kopen!!
Er zijn maar 2 nieuwe zeepjes hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
* Duvel laat pinpas thuis in het geval hij meegaat.
quote:
graag gedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:29 schreef noekje het volgende:
Sanne, wat mooi en wat lief om dat alles te delen!
Hij gaat dinsdag al geloof ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga je met me mee dan donderdagavond?![]()
Neem een voorbeeld aan Anitra's aanhang hierboven
Da's mij ook een keer overkomen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
@Duvel: Hij gaat met mijn pinpas op stap![]()
Waarmee? Waarmee?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:19 schreef FlyingFox het volgende:
Update: mijn aanhang staat onder de douche.
Sweety Pie schijnt naar You Snap The Whip te ruiken en die ruikt geweldig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, sanne, wat enorm enorm enorm gaaf, die foto’s
Wat heb je gekocht, in hemelsnaam!
Waar ruikt die blauwachtige zeep op de bovenste foto naar?
Die Jelly’s lijken me echt helemaal niks
Okay en ik ben verliefd op Snow Fairy!
Sweety pie is een jelly?
* SS16 maybe changes her mind about jellies *
En de soapstack is duidelijk mijn bezit
By the way: ik kwijl hier..
Het is mn Sweetie Pie douchegel variant en AOBS geworden. Straks nog wat Candy Fluff en Oops smeren.quote:
Ik geef jou ook wat Sweetie Pie mee voor Sweet16quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Sweety Pie schijnt naar You Snap The Whip te ruiken en die ruikt geweldig!
Ik hoop het ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ziet ernaar uit... dat Duvel meegaat naar Amsterdam donderdagavond!
Ik hoop wel dat ze die soap stacks op voorraad hebben!!
Jippieeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |