abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:24:48 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31083463
Ik twijfel nog even. Ben ook wel erg benieuwd naar die viooltjeszeep, en die BlackPearl gaat natuurlijk in 1 x op. Misschien dat de viooltjes winnen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31083516
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef PeRi het volgende:
H7 heb je mijn envelop al binnen?

Sanne
Ja Hij ruikt HEERLIJK! Hij was wel opengescheurd Maar er was verder niks mee aan de hand gelukkig. Er is iets met de Lushenveloppen en de tpg
Iig ruikt de Sexy echt geweldig en zou ik best een hele fles willen! Kan ik het ook in bad gooien? Schuimt het dan? Morgen ga ik mn haar wassen met I love juicy

Superbedankt PeRi
pi_31085613
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Heb jij hem al geprobeerd?
Nee moet nog even wachten tot mijn schoonouders op vakantie gaan. Maar ik zit nu wel vaak aan het ding te snuffelen
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:50:59 #54
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31085818
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:17 schreef Sanne het volgende:

[..]

Doe jij het ook dan?
Speciaal voor jou

Soap
Angel's Delight
Alkmaar
Bohemian
Cereology
Ginger
Honey I Washed The Kids
Miranda
Rock Star
I Should Coco
Sea Vegetable
Noriko
Snowcake
Extra Virgin Olive
Canadian Maple
Pineapple Grunt
Tiptoe Through Tulips
Demon in the Dark
Milky Bar
Picasso
Temptation
Sandstone
Gratuitous Violets
Queen of Hearts
Gavarnie
Red Rooster *
Soap Sod *
Ooh La la *
Waylander Rhassoul*

Bath Balls
-/-

Shampoo
Big
Irrisistable Bliss
Ultimate Shine
Seanick
I love Juicy
Cynthia Sylvia Stout
Trichomania *
Hard *
Reincarnate *

Conditioner
Retread Hair Conditioner
Coolaulin
Veganese

Shower stuff
Flying Fox
Freeze
The Olive Branch
13 Rabbits
B never
Happy Hippy
Dreaming of Summer
Back for Breakfast
Skinny Dip
Dreamtime
Narcotick
Spank me with Saplings
Whitewash Orange
Coconut Almond Smoothie *

Massagebars
Therapy Massage Bar
Each Peach Massage Bar
Bewitched
Cherie Ripe
Mont Blanc
Soft Couer
It's a Pleasure Treasure
Sleepy Head
Amazonian
Pink Glitterbug

Face Care
Aquamarina
Coalface
Breath of Fresh Air
Eau Roma
Gorgeous
Skin Drink
Oops Almond Kisses
Enchanted Eye Cream
Mask of Magnamity *
Ultrabland *
Celestial *

Skin Care
Helping Hands
Potion
Skin Sin
Ginger Lotion
Sympathy for the Skin
Dream Cream
Smitten *
Pied de Pepper *
Mask of Magnaminty *
Lemony Flutter *

Lip & Temple balms
Whipstick
Dream Time

Deoderant
-/-

Tooth paste
-/-

Fresh
Cupcake

Powder
Honey Be Have
Candy Fluff *
Bare Naked Lady *

[ Bericht 0% gewijzigd door Maerycke op 01-10-2005 14:59:37 ]
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:51:03 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31085822
Ik ruik naar een onschuldig, naief schoolmeisje.

Leuk dat viootljes zeepje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:52:12 #56
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31085857
Dit is alles (denk ik.. ik heb nog steeds het gevoel dat ik een aantal dingen mis) wat ik op dit moment heb staan. De rest is op, weggegeven, geruild, etc.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:54:36 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31085921
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Speciaal voor jou

< impressive list >
pi_31085936
Sanne ik zie dat jij H'Suan Wen Hua Hair Treatment hebt. Ik wil hem ook graag, maar Anitra zei dat veel hem vinden stinken. Waar ruikt/stinkt die volgens jou naar en wat vind jij ervan?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:00:30 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31086094
Ik vind hem dus lekker ruiken, maar het is you love it or you hate it. De geur blijft erg lang hangen. Ga ff de pot voor je pakken en aan een snuffeltest onderwerpen.
pi_31086178
Ja Als ik lees bananen, advacado's erin dan denk ik jammie.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31086197
En zorgt hij ook voor lekker zacht doorkambaar goedvallend herstellend haar? (ok, of een beetje daarvan )
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:06:21 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31086256
Er zit één penetrant geurtje aan H'suan Wen Hua, ik denk dat dat de waterkers is die niet iedereen even prettig vindt.

Verder zit er volgens Lush in: Fresh Bay Infusion, Fresh Watercress Infusion, Fresh Free Range Eggs, Cetearyl Alcohol & Sodium Lauryl Sulfate, Fresh Bananas, Fresh Avocado, Balsamic Vinegar, Olvie Oil, Lanolin, Rosemary Oil, Cinnamon Leaf Oil, Lecithin, Perfume, Methylparaben, Propylparaben.

Ga je donderdag naar het feestje in de Leisde? Dan neem ik een proefje voor je mee.
pi_31086312
Feestje? Ehh nee. Maar thx. Anitta wilde al een proefje van the strokes sturen. Maar ik moet voor dinsdag bestellen want een vriendin besteld mee en die moet het in huis hebben voor ze op vakantie gaat. Jaja allemaal luxeproblemen
Ik twijfel nu dus tussen the strokes Marilyn en die H'suan
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:08:26 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31086318
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef jessie het volgende:
En zorgt hij ook voor lekker zacht doorkambaar goedvallend herstellend haar? (ok, of een beetje daarvan )
Bij mij dus wel, anders had ik nu niet die grote pot gekocht.
Maar serieus, de helft van de vipavond waarop we hem in de goodiebag kregen vond hem stinken.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:10:05 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31086363
Marilyn was mijn tweede keuze, maar ik heb hem toch teruggezet die pot omdat ik met H'suan al goede ervaringen heb.
pi_31086461
Hmmm dan laat ik H'suan maar ff afvallen voor de geur. Dan nog ff twijfelen tussen The strokes en Marilyn. Welke ruikt lekkerder
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:15:38 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31086514
Als we het toch over H'sua wen blabla hebben. Ik heb nog een half potje staan. Heb het al maanden. Ik meen ergens gehoord te hebben dat het bederfelijker is dan andere maskers? Weet iemand er meer over? Mijn haar is toe aan een masker maar ik wil geen bedorven spul gebruiken. Al ruikt het imo nog hetzelfde als toen ik het kreeg.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:19:40 #68
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31086638
Volgens de sticker op mijn potje is ie drie maanden houdbaar Aventura. Ik geloof niet zo in die uiterlijke houdbaarheidsdata. Mijn AOBS is drie maanden over tijd en daar is niets mis mee.

Heb het alleen met Love Lettuce gehad, die was echt niet goed meer op een gegeven moment. Maar dat is ook een verse die ze gewoon in veel te grote potjes verkopen.
pi_31086748
Wie gaat er allemaal naar de leidstraat waar de kerstartikelen al te koop zullen zijn?
Is er iemand die zo lief zou willen zijn om voor mij alvast zo'n klein flesje rose douchegel mee te nemen?
Ik betaal uiteraard alles.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:25:44 #70
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31086793
Wie vroeg naar de fairy jamine? Ik vind 'm erg lekker!! leuke glittertjes!! Lijkt een beetje op alkmaar enzo,
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:26:46 #71
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_31086819
Trouwens, in Maastricht liggen de jellies en butter creams al!!!
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_31086928
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef lotje11 het volgende:
Trouwens, in Maastricht liggen de jellies en butter creams al!!!

Jammer dat ik geen geld heb
pi_31087927
In die H'sua zitten toch eieren? Zou ik niet te lang laten staan dan...
pi_31087997
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef jessie het volgende:
Feestje? Ehh nee. Maar thx. Anitta wilde al een proefje van the strokes sturen. Maar ik moet voor dinsdag bestellen want een vriendin besteld mee en die moet het in huis hebben voor ze op vakantie gaat. Jaja allemaal luxeproblemen
Ik twijfel nu dus tussen the strokes Marilyn en die H'suan
Ik vind H'suan enorm naar kaneel ruiken, soms lekker en soms niet Hangt van het moment af bedoel ik.
pi_31088612
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef morgaine21 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de leidstraat waar de kerstartikelen al te koop zullen zijn?
Is er iemand die zo lief zou willen zijn om voor mij alvast zo'n klein flesje rose douchegel mee te nemen?
Ik betaal uiteraard alles.
Die ene die naar Rockstar ruikt? Die wil ik ook! dus mocht iemand zo lief wezen...

@ XCuz_Me: Ik heb je Herbalism binnen! Ik GA em straks meteen proberen, bedankt!

@Ymme: Ik vind het maar vreemd dat je nog niks van mij hebt gekregen en ik niet van jou. Heb je uberhaupt wel opgestuurd?
Back in business.
pi_31088800
Wow, imposante lijst Maerycke, en een 'welkom terugje' dan maar?

Heb me net heerlijk gedoucht.
Ik heb zoveel monstertjes gekregen, dat ik die eerst ineens weer op moet gaan maken..
Monstertje Vava: Fresh Farmacy: Ruikt naar viezigheid, zoals ik al voorspelde, ik kan het niet omschrijven, eigenlijk...
Monstertje Vava: Buffy the Backside Slayer: Ruikt naar oorsmeer, ierw!
Monstertje Sinkwanee: Be never too busy showergel: Zalig! Niet verkrijgbaar in NL, toch?

Verder heb ik me ook nog gedoucht met Hybrid (hij is al bijna op, ik gebruik ook zoveel!).

Ik kan telkens maar geen tijd vinden om een geschikt lushlijstje voor a.s. donderdag te maken, en de tijd gaat maar door
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:45:59 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31088883
Realiseren jullie je dat die kleine flesjes niet door de brievenbus kunnen, dus dat de verzendkosten even duur zijn als het flesje?
pi_31089110
Tja, de enige oplossing is pleiten bij de DEURMAKERS en BRIEVENBUSMAKERS om een grotere brievenbus in ieder huis te jassen.

Kosteloos natuurlijk

Nu je het zegt, vraag ik me toch al een tijdje af, hoe en waarom de breedte, hoogte ooit ontstaan is?
Dat blijkt maar weer dat er 11 jaar geleden nog geen lush was
pi_31090463

[ Bericht 84% gewijzigd door Anitra op 01-10-2005 17:59:55 ]
pi_31090975
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Sanne het volgende:
Realiseren jullie je dat die kleine flesjes niet door de brievenbus kunnen, dus dat de verzendkosten even duur zijn als het flesje?
Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.
Ik ben wel bereid het risico te lopen, dan zet je er gewoon geen afzender op en komt de boete toch bij mij terecht
pi_31092796
Zeg in hoeverre gebruiken jullie deze producten eigenlijk omdat ze "natuurlijk' en dierproefvrij zijn? Of is dat gewoon een prettige bijkomstigheid en had je het anders net zo goed gebruikt?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:27:50 #82
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31093510
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.
Ik ben wel bereid het risico te lopen, dan zet je er gewoon geen afzender op en komt de boete toch bij mij terecht
Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:29:34 #83
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31093561
Ik ben vandaag in de lush=-winkel in maastricht geweest en heb daat 1 en ander gekocht waaronder een klein doos temple-balm .. heeft iemand dit al eens gebruikt/ een werkt het?
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:34:10 #84
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31093697
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vandaag in de lush=-winkel in maastricht geweest en heb daat 1 en ander gekocht waaronder een klein doos temple-balm .. heeft iemand dit al eens gebruikt/ een werkt het?
Hoi

Waartegen moeten ze werken? Voetschimmel? Gordelroos? Hyperventilatie?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:36:50 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31093786
Ik doe er dus niet aan mee, flesjes versturen met te weinig porto.
Sorry jongens, jullie moeten iemand anders zoeken die de TPG wil belazeren.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:36:58 #86
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31093794
Er staat op "Dream Time " ...hier zou je lekker van slapen...? Is een klein rond doosje.
pi_31094170
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Sanne het volgende:
Ik doe er dus niet aan mee, flesjes versturen met te weinig porto.
Sorry jongens, jullie moeten iemand anders zoeken die de TPG wil belazeren.
Belazeren vind ik toch wel een groot woord, t was de man van het postkantoor zelf die me zei dat het als brievenbus post kon.
pi_31094258
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?
ehm ja dat zal dan wel de Ymme methode zijn Alleen ben ik dan zelf degene die de boete mag betalen.
pi_31094429
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef imago het volgende:
Zeg in hoeverre gebruiken jullie deze producten eigenlijk omdat ze "natuurlijk' en dierproefvrij zijn? Of is dat gewoon een prettige bijkomstigheid en had je het anders net zo goed gebruikt?
Als ze op dieren waren getest had ik 't niet gebruikt.
Is met make-up ook zo.
Tap tap tap
pi_31094432
pi_31094493
pi_31094582
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Who cares Het is en blijf een hele fijne lijst!
Jou envelope is op de bus hoor (genoeg porto )
En die van shirley ook.

En wie ik een hele the soft touch, beloofd had, ook.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:02:11 #93
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31094714
Hallo. .. kan iemand me nog even iets vertellen over die temple-balm.. aub?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:06:44 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31094855
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ken hem niet, sorry.
Had wel de Flying Fox temple balm, en die vond ik niks.
pi_31094881
Ik heb nog nooit een temple balm gebruikt, zou het niet weten. Kan me wel herinneren dat sommigen echt goed konden slapen van die Dream Time, anderen kregen gekke dromen ervan, en volgens mij kreeg een ander iemand weer pukkeltjes op de plek waar het gesmeerd was. Maargoed, je hebt het toch gekocht, probeer het vannacht uit zou ik zeggen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:08:28 #96
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31094906
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb 'm wel, maar ik slaap sowieso als een os... dus ik heb 'm één keer gebruikt en sindsdien ligt hij uhm.. ergens... Met andere woorden, aan mij heb je ook niets wat dit betreft.
pi_31095034
Vava heeft erg veel profijt ervan, vind het een heerlijk middeltje voor het slapen gaan, misschien als ze zo in het topic komt, dat je haar even aan kunt spreken, Cara.

En daar was het Ymme verhaal weer
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:12:59 #98
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31095044
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef imago het volgende:
Ik heb nog nooit een temple balm gebruikt, zou het niet weten. Kan me wel herinneren dat sommigen echt goed konden slapen van die Dream Time, anderen kregen gekke dromen ervan, en volgens mij kreeg een ander iemand weer pukkeltjes op de plek waar het gesmeerd was. Maargoed, je hebt het toch gekocht, probeer het vannacht uit zou ik zeggen
Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.

ik heb vandaag ook voor het eerst "een stuk shampoo"gebruikt... ipv gewone shampoo uit een fles..
Mijn haar voelt wel erk lekker zacht aan.
pi_31095161
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef _Cara_ het volgende:

[..]

Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.

ik heb vandaag ook voor het eerst "een stuk shampoo"gebruikt... ipv gewone shampoo uit een fles..
Mijn haar voelt wel erk lekker zacht aan.
welk stuk, hoe ziet ie eruit en waar ruikt ie naar?
pi_31095231
Van de week ging ik een groot pakket op de brievenbus doen voor een vriendin. De envelop was echt veel groter dan een brievenbus maar de meneer hield vol dat het geen pakketpost was en rekende iets van 2,50 euro. Vriendin ingelicht natuurlijk en dat ik haar de te weinig betaalde verzendkosten zou betalen. Postbode belt aan en ze hoefde niks bij te betalen.
Echt vaag soms hoor.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')