Jaquote:
Nee moet nog even wachten tot mijn schoonouders op vakantie gaan. Maar ik zit nu wel vaak aan het ding te snuffelenquote:
Speciaal voor jouquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou
< impressive list >
Bij mij dus wel, anders had ik nu niet die grote pot gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:04 schreef jessie het volgende:
En zorgt hij ook voor lekker zacht doorkambaar goedvallend herstellend haar? (ok, of een beetje daarvan)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:26 schreef lotje11 het volgende:
Trouwens, in Maastricht liggen de jellies en butter creams al!!!
Ik vind H'suan enorm naar kaneel ruiken, soms lekker en soms nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:08 schreef jessie het volgende:
Feestje? Ehh nee. Maar thx. Anitta wilde al een proefje van the strokes sturen. Maar ik moet voor dinsdag bestellen want een vriendin besteld mee en die moet het in huis hebben voor ze op vakantie gaat. Jaja allemaal luxeproblemen
Ik twijfel nu dus tussen the strokes Marilyn en die H'suan
Die ene die naar Rockstar ruikt? Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:23 schreef morgaine21 het volgende:
Wie gaat er allemaal naar de leidstraat waar de kerstartikelen al te koop zullen zijn?
Is er iemand die zo lief zou willen zijn om voor mij alvast zo'n klein flesje rose douchegel mee te nemen?![]()
Ik betaal uiteraard alles.
Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Sanne het volgende:
Realiseren jullie je dat die kleine flesjes niet door de brievenbus kunnen, dus dat de verzendkosten even duur zijn als het flesje?
Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.
Ik ben wel bereid het risico te lopen, dan zet je er gewoon geen afzender op en komt de boete toch bij mij terecht![]()
Hoiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vandaag in de lush=-winkel in maastricht geweest en heb daat 1 en ander gekocht waaronder een klein doos temple-balm .. heeft iemand dit al eens gebruikt/ een werkt het?
Belazeren vind ik toch wel een groot woord, t was de man van het postkantoor zelf die me zei dat het als brievenbus post kon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Sanne het volgende:
Ik doe er dus niet aan mee, flesjes versturen met te weinig porto.
Sorry jongens, jullie moeten iemand anders zoeken die de TPG wil belazeren.
ehm ja dat zal dan wel de Ymme methode zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?
Als ze op dieren waren getest had ik 't niet gebruikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef imago het volgende:
Zeg in hoeverre gebruiken jullie deze producten eigenlijk omdat ze "natuurlijk' en dierproefvrij zijn? Of is dat gewoon een prettige bijkomstigheid en had je het anders net zo goed gebruikt?
Jou envelope is op de bus hoor (genoeg portoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Who caresHet is en blijf een hele fijne lijst!
Ik ken hem niet, sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo... kan iemand me nog even iets vertellen over die temple-balm.. aub?
![]()
Ik heb 'm wel, maar ik slaap sowieso als een os... dus ik heb 'm één keer gebruikt en sindsdien ligt hij uhm.. ergens... Met andere woorden, aan mij heb je ook niets wat dit betreft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo... kan iemand me nog even iets vertellen over die temple-balm.. aub?
![]()
Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef imago het volgende:
Ik heb nog nooit een temple balm gebruikt, zou het niet weten. Kan me wel herinneren dat sommigen echt goed konden slapen van die Dream Time, anderen kregen gekke dromen ervan, en volgens mij kreeg een ander iemand weer pukkeltjes op de plek waar het gesmeerd was. Maargoed, je hebt het toch gekocht, probeer het vannacht uit zou ik zeggen
welk stuk, hoe ziet ie eruit en waar ruikt ie naar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.
ik heb vandaag ook voor het eerst "een stuk shampoo"gebruikt... ipv gewone shampoo uit een fles..
Mijn haar voelt wel erk lekker zacht aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |