Ik had hem er vast bijgezetquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:35 schreef meXXmo het volgende:
Ik wilde even het vorige lush-topic doorlezen dus ik klik bovenaan op de laatste link. Blijkt ie naar dit topic te linken, omdat dit topic nr 58 is![]()
Ikke moe en dacht dat ik misgeklikt had en nog in zelfde schermpje was![]()
![]()
Het zal vermoeiend worden, maar ook heel leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nou, Ymme, veel succes met je bezigheden
Waar ruikt deze naar ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef Sanne het volgende:
Dit is hem dan. Ze hadden hem wat mij betreft ook Grey Pearl mogen noemen:
[afbeelding]
Dat gok je fout!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar ruikt deze naar ?
Ik gok een beetje naar de You Snap The Whip .
Heb jij hem al geprobeerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:52 schreef Kyara het volgende:
Ik vind de black pearl trouwens ook erg lekker ruiken!
Doe jij het ook dan?quote:
Ff control C / control V moment.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
*wacht*
Nee dank je, ik ben er inmiddels wat op uitgekeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow, Sanne, wat een heerlijke lijst!
Ik zie dat je er al 2 hebt, maar kan ik misschien mijn stuk van ongeveer 80 gram Miranda aan jou kwijt?
Dit is overigens een complete lijst van wat ik ooit gekocht/gekregen heb. Het zegt dus niets of ik het nog heb.quote:
Who caresquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is overigens een complete lijst van wat ik ooit gekocht/gekregen heb. Het zegt dus niets of ik het nog heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |