abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31088800
Wow, imposante lijst Maerycke, en een 'welkom terugje' dan maar?

Heb me net heerlijk gedoucht.
Ik heb zoveel monstertjes gekregen, dat ik die eerst ineens weer op moet gaan maken..
Monstertje Vava: Fresh Farmacy: Ruikt naar viezigheid, zoals ik al voorspelde, ik kan het niet omschrijven, eigenlijk...
Monstertje Vava: Buffy the Backside Slayer: Ruikt naar oorsmeer, ierw!
Monstertje Sinkwanee: Be never too busy showergel: Zalig! Niet verkrijgbaar in NL, toch?

Verder heb ik me ook nog gedoucht met Hybrid (hij is al bijna op, ik gebruik ook zoveel!).

Ik kan telkens maar geen tijd vinden om een geschikt lushlijstje voor a.s. donderdag te maken, en de tijd gaat maar door
Billie Holiday is Lady Day!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 16:45:59 #77
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31088883
Realiseren jullie je dat die kleine flesjes niet door de brievenbus kunnen, dus dat de verzendkosten even duur zijn als het flesje?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31089110
Tja, de enige oplossing is pleiten bij de DEURMAKERS en BRIEVENBUSMAKERS om een grotere brievenbus in ieder huis te jassen.

Kosteloos natuurlijk

Nu je het zegt, vraag ik me toch al een tijdje af, hoe en waarom de breedte, hoogte ooit ontstaan is?
Dat blijkt maar weer dat er 11 jaar geleden nog geen lush was
pi_31090463

[ Bericht 84% gewijzigd door Anitra op 01-10-2005 17:59:55 ]
pi_31090975
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:45 schreef Sanne het volgende:
Realiseren jullie je dat die kleine flesjes niet door de brievenbus kunnen, dus dat de verzendkosten even duur zijn als het flesje?
Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.
Ik ben wel bereid het risico te lopen, dan zet je er gewoon geen afzender op en komt de boete toch bij mij terecht
pi_31092796
Zeg in hoeverre gebruiken jullie deze producten eigenlijk omdat ze "natuurlijk' en dierproefvrij zijn? Of is dat gewoon een prettige bijkomstigheid en had je het anders net zo goed gebruikt?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:27:50 #82
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31093510
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:00 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Het is het proberen waard om het als brievenbus post op te sturen. Ik heb pas geleden een flesje tramp verstuurd naar iemand en ik was er van overtuigd dat ik 5.50 moest betalen. De man op het postkantoor zei echter dat het heus wel zou aankomen en heeft het gefrankeerd als brief. Tis gewoon aangekomen.
Ik ben wel bereid het risico te lopen, dan zet je er gewoon geen afzender op en komt de boete toch bij mij terecht
Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:29:34 #83
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31093561
Ik ben vandaag in de lush=-winkel in maastricht geweest en heb daat 1 en ander gekocht waaronder een klein doos temple-balm .. heeft iemand dit al eens gebruikt/ een werkt het?
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:34:10 #84
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31093697
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vandaag in de lush=-winkel in maastricht geweest en heb daat 1 en ander gekocht waaronder een klein doos temple-balm .. heeft iemand dit al eens gebruikt/ een werkt het?
Hoi

Waartegen moeten ze werken? Voetschimmel? Gordelroos? Hyperventilatie?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:36:50 #85
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31093786
Ik doe er dus niet aan mee, flesjes versturen met te weinig porto.
Sorry jongens, jullie moeten iemand anders zoeken die de TPG wil belazeren.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:36:58 #86
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31093794
Er staat op "Dream Time " ...hier zou je lekker van slapen...? Is een klein rond doosje.
pi_31094170
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Sanne het volgende:
Ik doe er dus niet aan mee, flesjes versturen met te weinig porto.
Sorry jongens, jullie moeten iemand anders zoeken die de TPG wil belazeren.
Belazeren vind ik toch wel een groot woord, t was de man van het postkantoor zelf die me zei dat het als brievenbus post kon.
pi_31094258
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Je bedoelt de Ymme methode? Zodat de onschuldige ontvanger onverhoopt tegen én de portokosten aanloopt en nog eens een boete mag betalen ook?
ehm ja dat zal dan wel de Ymme methode zijn Alleen ben ik dan zelf degene die de boete mag betalen.
pi_31094429
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef imago het volgende:
Zeg in hoeverre gebruiken jullie deze producten eigenlijk omdat ze "natuurlijk' en dierproefvrij zijn? Of is dat gewoon een prettige bijkomstigheid en had je het anders net zo goed gebruikt?
Als ze op dieren waren getest had ik 't niet gebruikt.
Is met make-up ook zo.
Tap tap tap
pi_31094432
pi_31094493
pi_31094582
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Who cares Het is en blijf een hele fijne lijst!
Jou envelope is op de bus hoor (genoeg porto )
En die van shirley ook.

En wie ik een hele the soft touch, beloofd had, ook.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:02:11 #93
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31094714
Hallo. .. kan iemand me nog even iets vertellen over die temple-balm.. aub?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:06:44 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31094855
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ken hem niet, sorry.
Had wel de Flying Fox temple balm, en die vond ik niks.
pi_31094881
Ik heb nog nooit een temple balm gebruikt, zou het niet weten. Kan me wel herinneren dat sommigen echt goed konden slapen van die Dream Time, anderen kregen gekke dromen ervan, en volgens mij kreeg een ander iemand weer pukkeltjes op de plek waar het gesmeerd was. Maargoed, je hebt het toch gekocht, probeer het vannacht uit zou ik zeggen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:08:28 #96
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_31094906
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb 'm wel, maar ik slaap sowieso als een os... dus ik heb 'm één keer gebruikt en sindsdien ligt hij uhm.. ergens... Met andere woorden, aan mij heb je ook niets wat dit betreft.
pi_31095034
Vava heeft erg veel profijt ervan, vind het een heerlijk middeltje voor het slapen gaan, misschien als ze zo in het topic komt, dat je haar even aan kunt spreken, Cara.

En daar was het Ymme verhaal weer
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:12:59 #98
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_31095044
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:07 schreef imago het volgende:
Ik heb nog nooit een temple balm gebruikt, zou het niet weten. Kan me wel herinneren dat sommigen echt goed konden slapen van die Dream Time, anderen kregen gekke dromen ervan, en volgens mij kreeg een ander iemand weer pukkeltjes op de plek waar het gesmeerd was. Maargoed, je hebt het toch gekocht, probeer het vannacht uit zou ik zeggen
Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.

ik heb vandaag ook voor het eerst "een stuk shampoo"gebruikt... ipv gewone shampoo uit een fles..
Mijn haar voelt wel erk lekker zacht aan.
pi_31095161
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef _Cara_ het volgende:

[..]

Dat ga ik dan idd ook maar doen.. ben benieuwd.

ik heb vandaag ook voor het eerst "een stuk shampoo"gebruikt... ipv gewone shampoo uit een fles..
Mijn haar voelt wel erk lekker zacht aan.
welk stuk, hoe ziet ie eruit en waar ruikt ie naar?
pi_31095231
Van de week ging ik een groot pakket op de brievenbus doen voor een vriendin. De envelop was echt veel groter dan een brievenbus maar de meneer hield vol dat het geen pakketpost was en rekende iets van 2,50 euro. Vriendin ingelicht natuurlijk en dat ik haar de te weinig betaalde verzendkosten zou betalen. Postbode belt aan en ze hoefde niks bij te betalen.
Echt vaag soms hoor.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')