Wat zij zegtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Almaar ruikt in de winkel idd nergens naar maar had er laatst toch een stukje van gekocht omdat het volgens de website zou ruiken als Silky Underwear en de Fairy Jasmine bruisbal.... en het is waar! Hier thuis ruikt ie echt heerlijk![]()
ik hoor net dat ze daar al eerder zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:05 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Is het dan alleen die avond of kan ik vrijdag ook kerstinkopen gaan doen?![]()
Ik dacht dat dat alleen zo was met de jelly's en de buttercreamsquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik hoor net dat ze daar al eerder zijn
Ja? Mooi dat ie bevaltquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shirley: Ik heb de Alkmaar binnen en ik vind 'm lekker! Heb er gelijk mee gedouched vanochtend! Heb je de Herbalism al geprobeerd?!
Ymme: Van jou nog altijd niks binnen helaas
Die Herbalism werkt bij mij ook heel goed, echt fijn spulquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Mooi dat ie bevalt
Ik heb de Herbalism vanmorgen en net geprobeerd, en het lijkt werkelijk of het nu al werkt!
Ik heb ook al 2 dagen geen Aquamarina gebruikt en bijna puistjesloos nu, dus volgens mij kreeg ik echt daar de puistjes van. Over een aantal dagen laat ik hier wel weten of het écht werkt.
Ha geweldig! Leuk dat jij en Vava er zo enthousiast over zijn! Ik heb bemerkt dat de Herbalism helaas niet zo goed op kan tegen piekeren en daarbij de maandelijkse blues. Ik zie er niet uit nuquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja? Mooi dat ie bevalt
Ik heb de Herbalism vanmorgen en net geprobeerd, en het lijkt werkelijk of het nu al werkt!
Ik heb ook al 2 dagen geen Aquamarina gebruikt en bijna puistjesloos nu, dus volgens mij kreeg ik echt daar de puistjes van. Over een aantal dagen laat ik hier wel weten of het écht werkt.
Maar voor de maandelijkse blues hebben ze dan weer Flying Fox uitgevondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha geweldig! Leuk dat jij en Vava er zo enthousiast over zijn! Ik heb bemerkt dat de Herbalism helaas niet zo goed op kan tegen piekeren en daarbij de maandelijkse blues. Ik zie er niet uit nu.
Wel ff melden als je gebeld/gemaild hebtquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:34 schreef Anitra het volgende:
zit nks anders op dan ff bel;len dan morgenof mailen.
Maar ik stuur liever Rick dinsdag (hj zei net dat dinsdag goed uit komt) naar Lush dan vrijdag met al dat haasten. En Rick denkt dat hij goedkoper uit is als hij alleen gaat
Maar die helpt niet tegen pukkeltjes vrees ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef Nugget het volgende:
[..]
Maar voor de maandelijkse blues hebben ze dan weer Flying Fox uitgevonden![]()
Ik heb voorlopig geen tijd om te bellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wel ff melden als je gebeld/gemaild hebt
Ja he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef Croupouque het volgende:
Snifsnif.
Wat ruikt het hier toch altijd fijn.
*is al de hele ochtend wild aan het f5-en*quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben zo benieuwd wie de prijsvraag heeft gewonnen, schiet eens op
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Nugget het volgende:
[..]
*is al de hele ochtend wild aan het f5-en*
Athans ik neem aan dat er ooit 'F5' op de toets heeft gestaan![]()
die heb je van mij gekregenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef Marloes het volgende:
Er zat een beetje schimmel in m'n aquamarina, vandaag mee teruggegaan en heb een nieuw bakje gekregen + een stukje coalface!!!
heyquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:20 schreef BeingCreative het volgende:
[..]
die heb je van mij gekregenhehe
ik hoop dat we kunnen achterhalen of er misschien een recall was van deze batch...
o ja.. komt allen feesten as. donderdag!!! vanaf 17 uur tot 21 uur.
ik heb vrij, maar ga mijn mama een rondleiding geven in de winkel
Ik heb helaas nog niets van je mogen ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Heb je mijn vlop al gehad en is de mijne ook op de bus gegaan?
Ik lees net dat jij de pirjs gewonnen hebt. Gefeliciteerd. Veel plezier ermeequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Nou, ik kan gelijk wat van m'n lijstje voor donderdag afschrappen
Ik ben echt blij!
Ik had er al niet eens meer aan gedachtquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Aventura het volgende:
Anitra; ik heb het zooo onwijs druk en ik weet dat ik je heb beloofd iets op te sturen, maar ik heb van die gare werktijden waardoor ik de afgeloopen weken niet eens in de buurt van een postkantoor heb kunnen komen, maar geduld is een schone zaak zegt men
@: XcUZ_Me & Shirley. Zijn mijn enveloppe binnen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Jou envelope is op de bus hoor (genoeg porto)
En die van shirley ook.
En wie ik een hele the soft touch, beloofd had, ook.
Ja, vandaag binnengekregen! Flying Fox, Candy Fluff en You snap the whip. Heyt ruikt alledrie erg lekker, dus je leest binnenkort hier wel een verslagje. Bedankt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:07 schreef ymme het volgende:
[..]
@: XcUZ_Me & Shirley. Zijn mijn enveloppe binnen ?
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Marloes het volgende:
Hey Ymme, ik heb je vlop... Bedankt!!
Uh, niets van jou ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, vandaag binnengekregen! Flying Fox, Candy Fluff en You snap the whip. Heyt ruikt alledrie erg lekker, dus je leest binnenkort hier wel een verslagje. Bedankt!
Heb jij mijn envelop nou al gehad?
En Cherrylips, gefeliciteerd! Een vaste topicbezoeker hoort dat te winnen.
Ik heb je vlop vrijdag ochtend op de bus gedaan, dus ik had welverwacht dat tie er ondertussen zou zijn. Nou ja, laat het me ff weten.... Veel plezier met feestenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef ymme het volgende:
Ik heb helaas nog niets van je mogen ontvangen![]()
Ik doe a.s. Woensdag jou vlop op de bus![]()
Angels Delight douchegel!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:44 schreef Sanne het volgende:
Ik kan het bevestigen, het ligt in de Leidsestraat.
En ik heb iets, waar jullie heeeeeel nieuwsgierig naar zijn.
En dat wil wat zeggen, trust mequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef Sanne het volgende:
Komt eran, echt, ik ben hard bezig, zelfs tijdens BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |