Graag gedaan hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:26 schreef Marloes het volgende:
Hey Ymme, ik heb je vlop... Bedankt!!
Uh, niets van jou ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, vandaag binnengekregen! Flying Fox, Candy Fluff en You snap the whip. Heyt ruikt alledrie erg lekker, dus je leest binnenkort hier wel een verslagje. Bedankt!
Heb jij mijn envelop nou al gehad?
En Cherrylips, gefeliciteerd! Een vaste topicbezoeker hoort dat te winnen.
Ik heb je vlop vrijdag ochtend op de bus gedaan, dus ik had welverwacht dat tie er ondertussen zou zijn. Nou ja, laat het me ff weten.... Veel plezier met feestenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef ymme het volgende:
Ik heb helaas nog niets van je mogen ontvangen![]()
Ik doe a.s. Woensdag jou vlop op de bus![]()
Angels Delight douchegel!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:44 schreef Sanne het volgende:
Ik kan het bevestigen, het ligt in de Leidsestraat.
En ik heb iets, waar jullie heeeeeel nieuwsgierig naar zijn.
En dat wil wat zeggen, trust mequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:44 schreef Sanne het volgende:
Komt eran, echt, ik ben hard bezig, zelfs tijdens BB.
Snow Fairyquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:56 schreef PeRi het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaah ik wil Snow Fairy. Duidelijk! Kon je ze ook al kopen, weet je dat? Is Snowcake niet terug, behalve in die stack?
Sanne, je bent geweldig! Wat heb jij gekocht?
Tot ver in januari in ieder geval.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Marloes het volgende:
Jeej, wat leuk!
Tot wanneer blijven ze dit verkopen?
Ik dacht het niet, maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Aventura het volgende:
Is er as. donderdag ook korting?
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie dames gaan echt één voor één plat bij het aanschouwen van die zeep.
Wacht maar tot ik jou er mee bewerk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:04 schreef FlyingFox het volgende:
Jullie dames gaan echt één voor één plat bij het aanschouwen van die zeep.
-> TKK!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef Skaai het volgende:
Is het niet 'IJzeren Rita-sympathisant'?
Ik heb hem apart nog niet zien liggen, maar ze waren ook echt nog aan het uitpakken toen ik kwam. Hij komt er ongetwijfeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |