Het klinkt geweldigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Anitra het volgende:
Het duurt iig niet lang meer dat hij hier komt iig. En hij ruikt idd erg naar lavendelEn je ziet glitters zitten.
Hmm... een rijke vriend in combinatie met een Lushverslaving is erg handigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij gaat mijn date morgen niets worden hoor. Hij is niet rijk, en ik wil steeds meer Lush. =(
Heeft ook geen staatslot zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:58 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij gaat mijn date morgen niets worden hoor. Hij is niet rijk, en ik wil steeds meer Lush. =(
Hoiquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:15 schreef jessie het volgende:
Ik ga vanavond een bestelling plaatsen, maar wil het ook via de engelse lush doen. Weten jullie nog hoeveel de verzendkosten zijn? Was dat nou 18 pond ofzo?
En besteld je het dan via de mail of gewoon via de onlineshop?
Nounou, wat een ramp, geen Lush gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb vandaag geen Lush gebruikt![]()
Echt heel erg... om het goed te maken ga ik vanavond nogmaals onder de douche!
Yep!quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef imago het volgende:
Is trouwens B Never hetzelfde als Sexy? Wat ruikt dat lekker zeg, alsof je je met honing doucht!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef imago het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker wel heel erg verschrikkelijk dat ik nog dagelijks Aapri Scrub en Betadine Shampoo gebruik, of niet?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:21 schreef imago het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker wel heel erg verschrikkelijk dat ik nog dagelijks Aapri Scrub en Betadine Shampoo gebruik, of niet?![]()
Haha, vet grappig, bijna op hetzelfde moment gepost.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef Vava het volgende:
@Sweet16 de Miranda zeep viel erg in de smaak als verjaardagscadeautje. Ik had ook nog een ander cadeautje maar dus ook die zeep. Iedereen onder de indruk van mijn Lush verhaal
Almaar ruikt in de winkel idd nergens naar maar had er laatst toch een stukje van gekocht omdat het volgens de website zou ruiken als Silky Underwear en de Fairy Jasmine bruisbal.... en het is waar! Hier thuis ruikt ie echt heerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Alkmaar ga ik donderdag ook maar es aan snuffelen, ik vind hem over het algemeen vrij geurloos, maar misschien is ie toch best lekker, verder give ik het ook es a try aan 17cherry tree lane...
de 6e s'avonds op de leidsestraat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef Klare het volgende:
Is het zeker dat er deze week al kerstprodukten bij de Lush zijn? Ik moet woensdag even naar Den Haag en maak dan even een ommetje via Amsterdam, qua terugreistijd maakt het voor mij helemaal niet uit. En dan heeft het nog nut ook![]()
Is het dan alleen die avond of kan ik vrijdag ook kerstinkopen gaan doen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de 6e s'avonds op de leidsestraat.
nergens anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |