Weet ikquote:Op donderdag 15 september 2005 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
PeRi: dank voor het openen voor het topic. Leuke TT ook, maar ik bedoelde meer de menschjes hier in mijn omgeving
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even jubelen? Ik heb m'n laatste doctoraalvak EINDELIJK af. En als je weet hoe lang ik er over heb gedaan dan is het jubelwaardig.
Nu nog scriptie en ik ben drs. Marieke.
![]()
![]()
2 jaarquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef debby1973 het volgende:
Hoe lang heb je er over gedaan dan? Ik heb er ook ietsie langer over gedaan dan de tijd die er eigenlijk voor staat.
En dat ietsie moet je erg ruim nemen.
Ik heb ook in Nijmegen gestudeerd!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben net in bad geweest met the olive branch. Is heel goed als badschuim te gebruiken. Ik had echt een berg met schuim.
En ik heb in Nijmegen gestudeerd.
Ahhh..... wat jammer nouquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag van m'n lief geen Candy Fluff in het bed strooien. Hij wil niet glitteren
Lotje wat een leuk aanbod, daar wil vast iemand wel gebruik van maken
Aahhhhquote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag ben ik naar school geweest..ook al was ik erg ziek.
Vanochtend heb ik me gedoucht met Flying Fox HIWTK Jumping Juniper en AOBS.
Door de Jumping Juniper leefde ik helemaal op!
Nu ga ik weer verder slapen![]()
Nou....is het de nieuwe? Dan heb ik wel interesse...ik mail even.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:38 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand interesse in een hybrid shampoo bar?
Ik heb er nu 3 hier en dat vind ik een beetje overdreven(veeeel cadeautjes gekocht en kreeg door die actie nu die shampoobars erbij).
Iemand die wil ruilen? lotjebb@yahoo.co.uk
Pfew.... wat is studeren en daarnaast werken soms toch vermoeiend... zo vermoeiend dat ik nu gewoon vies mijn bed in ga! Alleen een beetje poeder en sleepyhead op m'n lijf![]()
![]()
Ik heb het idee ook maar gejat van Sanne hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Ahhh..... wat jammer noual breng je mij op een idee
![]()
Ik heb vandaag een complimentje gehad op mijn werkik glitterde zo mooi
![]()
![]()
Ik wou je mailen over de shampoo bar, maar kan geen emailadres van je vinden:quote:Op donderdag 15 september 2005 22:38 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand interesse in een hybrid shampoo bar?
Ik heb er nu 3 hier en dat vind ik een beetje overdreven(veeeel cadeautjes gekocht en kreeg door die actie nu die shampoobars erbij).
Iemand die wil ruilen? lotjebb@yahoo.co.uk
Pfew.... wat is studeren en daarnaast werken soms toch vermoeiend... zo vermoeiend dat ik nu gewoon vies mijn bed in ga! Alleen een beetje poeder en sleepyhead op m'n lijf![]()
![]()
Dat heeft te maken, met het vorige topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Lotjeb het volgende:
Eeeh.... ben ik nou de enige die de topictitel niet snapt ?
Gefeli!!! knuf! Als ik Lush meeneem, mag ik dan ook op je feestje komenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even jubelen? Ik heb m'n laatste doctoraalvak EINDELIJK af. En als je weet hoe lang ik er over heb gedaan dan is het jubelwaardig.
Nu nog scriptie en ik ben drs. Marieke.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Kyara het volgende:
...
en Potion (die ruikt echt superlekker!)
't Is eigenlijk geen shampoo bar. Je moet hem over je haar halen voor glittertjes. Aleen bij mij glittert tie niet echt. Wel in de bar, maar niet op mijn haar. Ik heb hem nu nat en droog gebruikt... iemand nog tipsquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
glamrock 9s toch een shampoo bar?
H7 had dat een paar maanden terug. Dat van mij van de week was een geintjequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wie had dat ook alweer nog meer? Ik dacht PeRi
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De testen wezen uit dat het ging om een 15 cm lang stuk plastic.
Wilt u ons verder niet meer lastigvallen met dit soort onzin, mevrouw?
yep, dat was ik. in mijn fair trade foot lotion.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef lotje11 het volgende:
Nee volgens mij MM....
Als je liev bent misschienquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:52 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Gefeli!!! knuf! Als ik Lush meeneem, mag ik dan ook op je feestje komen![]()
Nee, net even gekeken en nog niets binnen. Ik wacht in spanning af! Gelukkig mag ik deze week toch nog niet uitgebreid douchen ivm operatiequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn demonwel gearriveerd?
Dat was geen haar maar een sliertje plastic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
H7 had dat een paar maanden terug. Dat van mij van de week was een geintje
Dat ik in bad wil. Maar ik heb geen bad! En wel 2 bubble bar slicesquote:
Owww wat gaaf, die ken ik allebei nog niet!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef Anitra het volgende:
De groene is Tiptoe Through Tulips en de zwarte is Picasso
Ik zou een mailtje sturen met de tip om in het vervolg haarnetjes te dragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef ymme het volgende:
Ja maar, ach wat doe je eraan. Ik heb het eruit gevist. En ik hoop niet dat ik er nogmaals 1 tegen kom
Ja, geen grote operatie hoor. Er zat een plekje op mijn rug dat jeukte en voor de zekerheid is het weg gehaald voor het geval dat het een kwaadaardig iets was. Er zitten net pas hechtingen in dus ik mag er nog niet zo veel mee doen. En als het niet mag heb ik juist veeeel meer zin om uitgebreid te gaan Lushen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Operatie? Nugget?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Owww wat gaaf, die ken ik allebei nog niet!!!![]()
Mooi voor mijn lijstje.
Hier ook nog iemand die tips zoekt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
't Is eigenlijk geen shampoo bar. Je moet hem over je haar halen voor glittertjes. Aleen bij mij glittert tie niet echt. Wel in de bar, maar niet op mijn haar. Ik heb hem nu nat en droog gebruikt... iemand nog tips![]()
Ik had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren. Heb m gewoon vergeven aan degene die het eerste was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef Anitra het volgende:
Zet hem dan niet in 2 topics neer en vertel wanner hij weg is Lotje.
Hehe, hier ook geen bad maar zodra ik weet dat ik weer bij een bad in de buurt kom neem ik vanalles meequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
Ik hoop dat mijn bad binnen is voor ik het ziekenhuis in mag en niet als ik er in lig want dan heb ik hetzelfde probleem en ik heb hier een honey bee liggen die me al 2 maanden aan kijkt
Ik kijk hier bijna nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren. Heb m gewoon vergeven aan degene die het eerste was.
En ik heb vanmorgen toch hier gemeld dat hij weg was? Moet het nog wel even op lushialiscious doen maar he, ben de hele dag weg geweest, kom net pas thuis!
Ja?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Je bent al te laat, sorry....![]()
Geldt ook voor AnitraX. Shirley was het eerste!
Je hebt mail! (ik had je gisterochtend ook al gemaildquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja?Maar ik heb nog geen mailtje terug gezien?
sjurlie apestaartje hotmail punt com
Je hebt een mailtje terug! En ik heb net voor het eerst proefjes staan maken en inpakken. Wat leuk om te doen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Je hebt mail! (ik had je gisterochtend ook al gemaild)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef Anitra het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die bewitched bars niet gewonnen had?
Maar ik heb er wel een onderweg van een engels vriendinnetje die hem niet lekker vond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Mijn Lushdagje is bijna aangebrokennog ff een nachtje slapen en dan is het zover!
Ging het bijna nog niet door omdat ik mijn pinpas kwijt benop vrijdagavond kom je daar dan achter met je boodschappen bij de kassa bij AH
Maargoed, voor elk probleem is een oplossing zo ook voor dit
Dan heb je nog even om te bedenkenquote:Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef Anitra het volgende:
Lekker Vava
Ik zit te bedenken of ik nog iets nodig heb want in mijn hoofd spookt dat ik iets nodig heb, maar kan er niet op komen
Uit eten in Breda en Sweet16 is helemaal naar mijn werk komen lopen vanuit het centrumquote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Pfff! Ik ben echt kapot.
Daarnet zijn Vava en ik uit eten geweest en nu zijn we net thuis.
Mijn megalieve vriendje komt in het holst van de nacht toch nog even langs om me een knuffel te gevenzo lief.
Ik ga maar eventjes mijn kamer netjes opruimen voor mijn gast
Nou ja, zeg alsof ik zoveel zweet.quote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Uit eten in Breda en Sweet16 is helemaal naar mijn werk komen lopen vanuit het centrumis toch ruim een half uur lopen. Dan heb je wel een flinke dosis Lush nodig om al dat zweet weg te wassen
Maar ik ben er achter gekomen dat ik in het voorjaar een Nederlands Lushkrantje heb gehadik kwam er een foto van tegen op mijn HD, het krantje is verdwenen
helaas
Dat is goedquote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Anitra het volgende:
Wil je een Hybrid new en een Little Monkey Bubble Bar meenemen?
Okay, verkruimeld gaat het zeker lukkenquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Anitra het volgende:
maak niet uit als de little monkey bubble bar stuk gaat want die moet toch verkruimeld worden
Ik ga morgen jouw envelopje klaar leggen en dan stuur ik maandag Djen naar het postkantoor!
quote:Op zondag 18 september 2005 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar ben ik weer!!
Het was weer geweldig. We zijn naar de Leidsestraat geweest. Geen bekenden, maar gelukkig genoeg Lush!
Voor schoonzusje gekocht:
* Lemony Flutter
* Breath of Fresh Air
* Lip Lime
* Karma Zeep (ze is ook Karma-fan)
Voor m'n lief en mezelf:
* Herbalism! Het proefje beviel érg goed! (Ik heb nu gewoon Herbalism, AOBS én Aquamarina)
* Ultimate Shine --> De oude is bijna op
* Sandstone: eens iets frissigs tussen alle geurtjes
* Ooh La La: die wilde m'n lief per se
Gratis Hybrid (ik vond de Godiva stinken) en een proefje Brazened Honey!
Over de Imperialis. Ik had 'm dus meegenomen... Ik potje daar openmaken en ruiken en kijken: véél dikker en lekker ruikend! Wat een verschil bij m'n 2e potje!! Ik naar dat meisje toe, verhaal uitgelegd en dat ik dus al een nieuwe had gekregen van Lush omdat de oude vloeibaar was. Zij vroeg welke batch het was, wierp één blik op de sticker en riep uit: "Oh nee, dat is die verkeerde batch met die vieze lucht!". En prompt kreeg ik een nieuwe Imperialis in m'n handen gedrukt!. Driemaal is scheepsrecht denken we dan maar... Wel raar dat ze me die verkeerde gewoon opgestuurd hebben... Je zou denken dat ze even een keer checken als ze een nieuw product naar een persoon opsturen die geklaagd heeft... Kweetniet hoor. Nouja, ik heb een nieuwe
Maar daar kan je nog ff mee vooruitquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb me beetje ingehouden met kopen en heb de Engeland order nog in het verschiet. Meer Lush is on the way!
Het enige wat nu nog écht op het lijstje prijkt is Candy Fluff.
Het royale proefje van je gaat harder dan ik zou willenquote:
Er is nog wel een Nederlands krantje hoor, tenminste die heb ik wel gekregen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch echt Nederlands, wat raar dat er dan nu alleen een Engels krantje is![]()
Lush homocide!quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef imago het volgende:
Mijn 200 gram blok Angel's Delight floepte uit m'n handen en heeft zojuist m'n Jumping Juniper in 1000 stukjes vermorzeld
Duh! Lushen in Amsterdam natuurlijk!quote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is vava voor belangrijks aan hetdoen
ze heeft groot gelijkquote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou ook m'n telefoon niet opnemen als ik me net sta te vergapen aan allemaal lekkere Lush-goodies
Ben benieuwd, maar dan wacht ik ff met haar pakketje klaar maken want straks gooi ik er dingen in die ze net gekocht heeftquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
ze heeft groot gelijk
mm: ze is lush aan het shoppuh zo belangrijk.
Nou, ik heb er te pakken gekregen, maar ze mag vanavond zelf posten wat ze allemaal heeft gedaan, aardig van mij he![]()
nu ga ik dvd kijkuuuuh
Hot Milk rook wel lekker trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker lijstje Vaav! En toch de Karma in plaats van de Dream Cream, I knew it!
Geen Hot Milk?
Volgens mij iets voor in bad.quote:
quote:Als je iets nodig hebt om je op te warmen, neem dan een bad met Hot Java. Dit is ideaal voor koude, regenachtige dagen en voor die dagen dat je verkouden bent. Je kunt Hot Java echter ook gebruiken als je je stijf voelt na het sporten. Bevat verwarmende gemberolie, verwarmend gemberpoeder en verwarmend gember extract - erg verwarmend dus! Kaneelpoeder is een traditioneel middel om pijn te verzachten, ylang ylang ontspant je spieren en jeneverbesolie verlicht stijve gewrichten.
voor wat ik dus gehoord heb:quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben trouwens benieuwd wat voor producten e als kerstproducten uit gaan komen..of er nog wat lekkers tussen zit
En niet meer te koop begrijp ik??quote:Op zondag 18 september 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een héérlijk wit zeepje met glittertjes (waar je niks van ziet na het douchen) met de verrukkelijke lucht van o.a. bitterkoekjes
En hij is verslavend
Nu niet nee, rond de Kerst is 'ie er weerquote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En niet meer te koop begrijp ik??
Leuk kerstkadootje!!quote:Op zondag 18 september 2005 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu niet nee, rond de Kerst is 'ie er weer
quote:
Dat is tegen die tijd wel op toch??quote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bovendien leveren ze 'm dan ook waarschijnlijk wel weer in zo'n rond camembert-doosje, net zoals nu de Karma de HITWK.
Ik heb nog zo'n doosje Snowcake liggen, maar dat gaat me er niet van weerhouden om rond december nog wat meer te kopen
Nou, dat valt wel mee denk ik!quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat is tegen die tijd wel op toch??
Gewoon lekker vaak gebruiken!!!quote:Op zondag 18 september 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee denk ik!
[afbeelding]
Dit gaat nog best lang mee
Maar ik wil nog zoveel!!! Die Karma Komba Bar lijkt me ook geweldig...quote:Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat komt wel goed
Maar ik kan 'm je aanraden dus
Hihi....quote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja die wil ik ook nog.
Oh.. hebberigheid...
en uitborstelenquote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef Vava het volgende:
Ik heb The Strokes al getesten daarna mijn haar met Hybrid gewassen, lekker droppig!
Nu moet het nog drogen dus ik kan nog niet veel zeggen over het resultaat.
Snowcake wordt echt inslaan. Ik denk dat ik dan wel 2 of 3 doosjes meeneem. Angel's Delight heb ik nog genoeg maar als ie ook in een mooi doosje zit dan wil ik daar ook een van. Die viooltjeszeep lijkt me helemaal geweldig dus daar wil ik er ook 2 van en kruidige zeep klinkt ook lekker. Roze douchegel klinkt super maar ik denk dat ik em te zoet vind.quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
voor wat ik dus gehoord heb:
snowcake
angel's delight
gratuitous violets (viooltjeszeep)
een kruidige zeep, milder dan spice mountain
een roze douchegel met rockstarachtige geur
Eerste bezoek 62quote:Op zondag 18 september 2005 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb laatst 80 euro uitgegeven in de winkel
De eerste keer weet ik niet eens meer. Maar toen bestond die winkel net in Amstrdam...quote:Op zondag 18 september 2005 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eerste bezoek 62
Tweede bezoek 94 (vriendje)
Bestelling via internet: 55
UK order: 32
Derde bezoek: 49 (vriendje)
![]()
Was m'n 1e bezoekje en wist ik veel hoe het hoorde te zijn... Pas later toen ik hoorde dat ie niet zo dun moest zijn had ik zoiets van: ik ga mailen! Maar er zijn ongetwijfeld talloze dames die nog met een waterige of bacon-achtige Imperialis zitten.quote:Op zondag 18 september 2005 22:05 schreef -Marjo- het volgende:
Heb je in de winkel niet even gekeken of het een goede was dan???
Da's inderdaad balen dan...quote:Op zondag 18 september 2005 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was m'n 1e bezoekje en wist ik veel hoe het hoorde te zijn... Pas later toen ik hoorde dat ie niet zo dun moest zijn had ik zoiets van: ik ga mailen! Maar er zijn ongetwijfeld talloze dames die nog met een waterige of bacon-achtige Imperialis zitten.
Marjo vroeg een paar posts geleden hetzelfde CherryLipsquote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien n hele domme vraag, maar wat is Snowcake? Ik hoor er zoveel goeds over hier?
Dat vroeg ik ook al. Staat een paar posts hierboven...quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien n hele domme vraag, maar wat is Snowcake? Ik hoor er zoveel goeds over hier?
Ah ik ben langer weggeweest dan ik dacht, niet ver genoeg teruggescroldquote:Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al. Staat een paar posts hierboven...
Ik heb hem en hij is echt heeeeerlijk!quote:Op zondag 18 september 2005 21:56 schreef -Marjo- het volgende:
Heeft iemand al eens Gorgeous uitgeprobeerd???
Is het de prijs waard dan???quote:Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik heb hem en hij is echt heeeeerlijk!![]()
Daarom...quote:Op zondag 18 september 2005 22:55 schreef debby1973 het volgende:
Ja, dat zou ik ook doen. Daar is hij duur genoeg voor toch?
Jepquote:Op zondag 18 september 2005 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker SS16! Altijd leuk zo'n fotootje! Het badding gaat zeker weer bij Vava gebruikt worden.
als die inderdaad uitkomt en naar rockstar ruit, ga ik liters inslaan!quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef Maeghan het volgende:
een roze douchegel met rockstarachtige geur
ik heb hier wel een stuk[kie] voor je als je wil.quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt lekker
Ben wel benieuwd naar Angels Delight!
Ik wil dan ook zeker een paar flesjes Rockstar douchegel in gaan slaan, het idee alleen alquote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als die inderdaad uitkomt en naar rockstar ruit, ga ik liters inslaan!
hell, rockstar is de lekkerste geur van lush die ik ken, ben er verslaafd aan. een douchegel ervan lijkt me gewoonweg heerlijk.
dan nog een shampoo, and i'm the luckiest girl on the planet..
Aiii, da's niet best...quote:Op zondag 18 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:
Ik heb die Gorgeous geprobeerd maar ik vind het helemaal niks, ik had gelijk 4 puisten![]()
]dat wel.quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Maeghan het volgende:
Je kunt alle douchegels toch ook als shampoo gebruiken MM? Ik was m'n haar standaard met B4B of Happy Hippy.
hahahaha ja vorige keer ook al daar foto's gemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hmmm ziet er weer heerlijk uit!!
Is dit je vaste etalage, de eettafel?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef Maeghan het volgende:
ja, ik vind het een beetje te veel ruimte naar verhouding. voor een mooiere compositie kun je beter wat meer lush spulletjes kopen =P
Ik hou het bij wassen aan de kraanquote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga me misschien op mijn weg naar mijn bedje nog even lekker douchenmet mijn nieuwe spulletjes, heb ik wel erg veel zin in!
En ik ben sinds vandaag in het bezit van Snugglequote:Op maandag 19 september 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mn proefje snuggle gebruikt, en hi jbevalt primain het begint smeert het stroef, het is wel raar spul.
maar het smelt niet heel snel,dus t proefje gaat we ff mee.
en ik ruki nu lekker
Okay thanks! Ik was al aan het zoeken hoe ik hem het beste kon gebruikenquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had 'm onder de douche gebruikt, even eronder vandaanstappen, mezelf ermee insmeren en uitsmeren
Noujaquote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik deed ook maar wat hoor..
en ik heb 'm gewoon als wasspul gebruikt
]gewoon zo op de blote huid smeren, insmeren met de handen, afspoelen met de douche
Ja morgen pas een beschrijving van hoe het bevallen is hoorquote:
Het klinkt fantastisch allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 01:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh daarnet heb ik heerlijk gelusht!
Eerst de Hybrid, ik heb het gevoel alsof ik hier meer nodig had dan bij de Jumping Juniper, maar misschien is dat wel omdat dit de eerste keer is. Hij ruikt heerlijk!
Daarna de Waylander Rhassoul, heerlijk die aarde lucht om me heen!
Toen als laatste de coalface die ik echt vond stinken, maar hij maakte mijn gezicht wel heel erg zacht!
Ik heb in de douche een schaaltje neergelegd van aardewerk en uiteraard, je raad het al...schaaltje kapot. Nu maar hopen dat alle scherfjes wegzijn..een minder leuk moment daarnet in mijn Lushbeurt!
Eenmaal droog en wel smeerde ik mijn benen buik en armen in met skin sin! Niet zo'n lekkere geur maar wel een lekker gevoel.
Toen de Mirror Mirror neckcream geprobeerd, wat een lekkere geur en wat een spul! Hmmm!
De grote pot zou ik niet over het hoofd kunnen zien, ook nog even mijn voetjes met Fair Trade Foot Lotion ingesmeerd, ze voelen lekker comfortabel nu.
Als allerlaatste Smitten op mijn handjes gesmeerd en ik ben weer als nieuw!
Straks, voor het slapen gaan, smeer ik wat DreamTimeTempleBalm op!
is het zo veel?!quote:Op maandag 19 september 2005 01:21 schreef Vava het volgende:
Hahaha
Ik ga zo 3 of 4 keer de trap op om alles boven te krijgen. En dan lekker slapen
quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb hier wel een stuk[kie] voor je als je wil.
ik vind 'm niks namelijk.
Idd, dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, of je je nou wast met een douchegel of met zeep... Dat maakt toch op zich niet zoveel uit?
Als er Snowcake Cream en poeder komt, dan praten we verder![]()
Mét glitters welteverstaanquote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Idd, dat zou helemaal geweldig zijn![]()
Ja, maar wel meer dan die er met de Snowcake-zeep blijven zittenquote:
Yep, op zaterdag wordt niet geleegd maar op zondag altijd wel. Ik zal vanavond na mijn werk eens snel in de brievenbus kijken! Wat lief van je vriend dat hij ze op de bus gedaan heeft!quote:Op maandag 19 september 2005 10:55 schreef ymme het volgende:
Worden op zondag de bussen dan ook leeg gemaaktIk dacht altijd van niet.
Ik hoor net dat hij de vlopjes om 14.00 uur al op de bus heeft gedaan "* De schat!
En schuimt hij ook?quote:Op maandag 19 september 2005 11:24 schreef ymme het volgende:
Honey Bee, is erg lekker. Honing he. Je huidje wordt er erg zacht van
Ik heb het zo goed mogelijk schoongemaakt maar ik kan niet garanderen dat ze niet zullen glitterenquote:
Ik zit nu momenteel ziek thuisquote:Op maandag 19 september 2005 11:16 schreef ymme het volgende:
Zepen: sod soap
Rockstar
Honey I wased the kids
I should coco
Miranda
17 Cherry Tree Lane
Milky bar
Extra virgin olive
Snowcake
Angel’s delight
Temptation
Snowecake
Temptation
(Die groene appeltjes zeep, waarvan ik de naam kwijt ben)
Gezichts- Baby face
Verzorging: Sweet Japanese girl
Herbalism
Enzymion
Aqua marina
Gorgeous
Eye lotion
Celestial
Mirror Mirror
Haar- Karma Komba
Verzorging Trichomani
Coolaulin
Ultimate Shine
Big
Retread
The strokes
Overige: Skin sin
Aromarant
Ambrosia
Poeders: Silky underwear
Karma Poeder
Candy fluff
Bad & Melting Marshmellow momemt
Douche Floating island luxury bath melt
Chai
Sonic Death Monkey
Cream Almond & Coconut smootie
Flying fox (heel veel)
Narcotick
Tramp
Creamed Almond & Coconut Smoothie
Massage
Bars: Amazonian
Iridescent glitterbug
Soft Coeur (The Honeymooner)
Sleepy Head
Wiccy Magic Muscles
Balms: Party on temple balm
Honey Trap Lip Balm
Dream Time Temple Balm
Bruisballen: bon bomp
Youki-hi
Honey bee
Butterball
Sakura
Bubble bars: Aunti Pamela
Hot milk
Two Timing Tart
Amandopondo
MaBar
Body butter: The soft touch
Running for the ambasedy
Buffy the back
Snuggle
Lichaams-
Verzorging: Fair Trade Foot Lotion
Lemony Flutter
Dream Cream
Karma Kream
Skin sin
Aromarant
Ambrosia
Smitten
Gezichts- Cosmetic Warrior Masker
Maskers Love Lettuce Scrub & Masker
Honey masker
Mijn lijstje, volgens mij heb ik nog niet alles erin staan, maar ja kan het niet zo heel goed meer overzien. Proefjes maken, is geen probleem hoor![]()
17 oktober ga ik een midweekje met vriendje naar Zeeland, we zitten dan in zo'n vakantiehuisje aan de kust. Overdag lekker door de duinen wandelen en 's avonds een warm bad nemen met Lush! Heb er al helemaal zin in! Ik hoor graag wat je van de Honey Bee vond! Als ik binnenkort in de Lushwinkel ben zal ik eens aan de bruisballen gaan snuffelen. Ik kwam voorheen nooit in die hoek maar nu mag ook ik er lekker eens mee gaan badderen!quote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Honey Bee heb ik net gekocht ik zal posten wat ik ervan vond!
Wanneer ga je op vakantie Nugget?
Lekker!
Nou ik zou dat best willen doen voor je. Maar ik heb geen idee waar ik dit in zou moeten doen. En er zeker van zijn dat het dan niet lekt. Want veel kan ik niet versturen, aangezien z'n pot zo op is dan. En hij mij zeker goed bevalt.. Ik zal even voor je kijken. Maar zou geen idee hebben waar ik het in moet doen. Plastic zakje is ook niet erg handig hiervoor..quote:Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef -Marjo- het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar zou ik een proefje Gorgeous mogen??
Het is bij nader inzien niet zo'n goed idee inderdaad. En veel te duur om zo maar aan een vreemde op te sturen...quote:Op maandag 19 september 2005 12:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou ik zou dat best willen doen voor je. Maar ik heb geen idee waar ik dit in zou moeten doen. En er zeker van zijn dat het dan niet lekt. Want veel kan ik niet versturen, aangezien z'n pot zo op is dan. En hij mij zeker goed bevalt.. Ik zal even voor je kijken. Maar zou geen idee hebben waar ik het in moet doen. Plastic zakje is ook niet erg handig hiervoor..![]()
Dat is het punt niet hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 12:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is bij nader inzien niet zo'n goed idee inderdaad. En veel te duur om zo maar aan een vreemde op te sturen...
Ik heb nog een glitterbug hier liggen. Deze geeft mij teveel glitters..quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef Klare het volgende:
Heeft iemand ervaring met Iridescent Glitterbug en Silky Underwear. Ik heb nu wel Bare Naked Lady maar vind daar weinig aan, heeft bijna geen geur en ook heel weinig glitters. Dus ben nu op zoek naar een leuke vervanger!
Ik zou graag een keer de bare naked lady willen proberen. Maar daar heb jij ook alleen een proefje van. Dus dat komt ooit wel een keer. Toch bedankt!quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Misschien wil jij iets van mijn nieuwe lijstje, Ymme?
Ik kan niet zonder Silky Underwear! De geur is heel warm en blijft de hele dag hangen. Zeker een tip!quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef Klare het volgende:
Heeft iemand ervaring met Iridescent Glitterbug en Silky Underwear. Ik heb nu wel Bare Naked Lady maar vind daar weinig aan, heeft bijna geen geur en ook heel weinig glitters. Dus ben nu op zoek naar een leuke vervanger!
Mail me anders maar op sjemmie_degekste@hotmail.comquote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef Klare het volgende:
Hier komt nog bij, de glitter bug! Massage bar..quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb voor de liefhebbers in de aanbieding:
The soft touch (1x gebruikt)
1/3 van you snap the whip
Miranda zeep (2/3) Vind deze niet echt lekker ruiken.
I should coco zeep 100gram. (ik heb gewoon teveel zepen thuis liggen)
Alkmaar zeep heeft ook dezelfde geurquote:Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder Silky Underwear! De geur is heel warm en blijft de hele dag hangen. Zeker een tip!
En hoe doe je dat op? Gewoon met een poederkwast en dan heb je geen parfum meer nodig? Want die Jasmijngeur vind ik dus echt heerlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder Silky Underwear! De geur is heel warm en blijft de hele dag hangen. Zeker een tip!
nou, daar pas ik voor geloof ik..quote:Op maandag 19 september 2005 07:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, graag!![]()
Wil je er nog iets voor terug? Beetje Dream Cream in een fotokokertje bijvoorbeeld?
Nee, nog niet! Zaterdag gekeken maar niets ontvangen helaas. Ik hoop niet dat er hier straks ineens een naar mint geurende postbode rondlooptquote:Op maandag 19 september 2005 13:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
nugget, heb je de demon al ontvangen?
Done, maar het zit vast in je spammap...quote:Op maandag 19 september 2005 12:46 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat is het punt niet hoor.![]()
Maar goed stuur me voor de zekerheid maar een mail naar sjemmie_degekste@hotmail.com.
Je kunt ook ergens anders van, een proefje vragen hoor.
Wil jij nog proefjes lieverdquote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Vava het volgende:
Ik heb weer uitgebreid geLusht vandaag.
-The Strokes, half uurtje in laten trekken. Ik geloof dat het wel goed spul is voor mijn haarhet is goed handelbaar vandaag
-gezicht ingesmeerd met Fresh Farmacy, gebruikt als masker. Even laten intrekken en in de douche afgespoeld, lekker zacht gezicht daarna, erg goed spul!
-haar gewassen met Hybrid New, wat ruikt die lekker zeg!
-douchegel Slammer, heerlijk verfrissend!
-Aromaco deo
-Ultralight Face Protector (van mijn moeder)
-Skin Sin
Dat was het weer.
Het zit in een boterhamzakje. En in de enveloppe...quote:Op maandag 19 september 2005 12:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het is bij nader inzien niet zo'n goed idee inderdaad. En veel te duur om zo maar aan een vreemde op te sturen...
Echt lief!!!quote:Op maandag 19 september 2005 14:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Het zit in een boterhamzakje. En in de enveloppe...
Deze gaat morgen op de bus voor je![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef Anitra het volgende:
Ik heb sinds een half uur een bad
Heb nog een Honey Bee liggen van de vakantie en die ga ik vanavond gebruiken, verder geen Lush-badspullen dus dat word een tijdje wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |