Dat was geen haar maar een sliertje plastic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
H7 had dat een paar maanden terug. Dat van mij van de week was een geintje
Dat ik in bad wil. Maar ik heb geen bad! En wel 2 bubble bar slicesquote:
Owww wat gaaf, die ken ik allebei nog niet!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef Anitra het volgende:
De groene is Tiptoe Through Tulips en de zwarte is Picasso
Ik zou een mailtje sturen met de tip om in het vervolg haarnetjes te dragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef ymme het volgende:
Ja maar, ach wat doe je eraan. Ik heb het eruit gevist. En ik hoop niet dat ik er nogmaals 1 tegen kom
Ja, geen grote operatie hoor. Er zat een plekje op mijn rug dat jeukte en voor de zekerheid is het weg gehaald voor het geval dat het een kwaadaardig iets was. Er zitten net pas hechtingen in dus ik mag er nog niet zo veel mee doen. En als het niet mag heb ik juist veeeel meer zin om uitgebreid te gaan Lushen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Operatie? Nugget?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Owww wat gaaf, die ken ik allebei nog niet!!!![]()
Mooi voor mijn lijstje.
Hier ook nog iemand die tips zoekt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
't Is eigenlijk geen shampoo bar. Je moet hem over je haar halen voor glittertjes. Aleen bij mij glittert tie niet echt. Wel in de bar, maar niet op mijn haar. Ik heb hem nu nat en droog gebruikt... iemand nog tips![]()
Ik had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren. Heb m gewoon vergeven aan degene die het eerste was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef Anitra het volgende:
Zet hem dan niet in 2 topics neer en vertel wanner hij weg is Lotje.
Hehe, hier ook geen bad maar zodra ik weet dat ik weer bij een bad in de buurt kom neem ik vanalles meequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
Ik hoop dat mijn bad binnen is voor ik het ziekenhuis in mag en niet als ik er in lig want dan heb ik hetzelfde probleem en ik heb hier een honey bee liggen die me al 2 maanden aan kijkt
Ik kijk hier bijna nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren. Heb m gewoon vergeven aan degene die het eerste was.
En ik heb vanmorgen toch hier gemeld dat hij weg was? Moet het nog wel even op lushialiscious doen maar he, ben de hele dag weg geweest, kom net pas thuis!
Ja?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Je bent al te laat, sorry....![]()
Geldt ook voor AnitraX. Shirley was het eerste!
Je hebt mail! (ik had je gisterochtend ook al gemaildquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja?Maar ik heb nog geen mailtje terug gezien?
sjurlie apestaartje hotmail punt com
Je hebt een mailtje terug! En ik heb net voor het eerst proefjes staan maken en inpakken. Wat leuk om te doen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Je hebt mail! (ik had je gisterochtend ook al gemaild)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef Anitra het volgende:
Had ik al gezegd dat ik die bewitched bars niet gewonnen had?
Maar ik heb er wel een onderweg van een engels vriendinnetje die hem niet lekker vond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:51 schreef Vava het volgende:
Mijn Lushdagje is bijna aangebrokennog ff een nachtje slapen en dan is het zover!
Ging het bijna nog niet door omdat ik mijn pinpas kwijt benop vrijdagavond kom je daar dan achter met je boodschappen bij de kassa bij AH
Maargoed, voor elk probleem is een oplossing zo ook voor dit
Dan heb je nog even om te bedenkenquote:Op zondag 18 september 2005 00:00 schreef Anitra het volgende:
Lekker Vava
Ik zit te bedenken of ik nog iets nodig heb want in mijn hoofd spookt dat ik iets nodig heb, maar kan er niet op komen
Uit eten in Breda en Sweet16 is helemaal naar mijn werk komen lopen vanuit het centrumquote:Op zondag 18 september 2005 00:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Pfff! Ik ben echt kapot.
Daarnet zijn Vava en ik uit eten geweest en nu zijn we net thuis.
Mijn megalieve vriendje komt in het holst van de nacht toch nog even langs om me een knuffel te gevenzo lief.
Ik ga maar eventjes mijn kamer netjes opruimen voor mijn gast
Nou ja, zeg alsof ik zoveel zweet.quote:Op zondag 18 september 2005 00:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Uit eten in Breda en Sweet16 is helemaal naar mijn werk komen lopen vanuit het centrumis toch ruim een half uur lopen. Dan heb je wel een flinke dosis Lush nodig om al dat zweet weg te wassen
Maar ik ben er achter gekomen dat ik in het voorjaar een Nederlands Lushkrantje heb gehadik kwam er een foto van tegen op mijn HD, het krantje is verdwenen
helaas
Dat is goedquote:Op zondag 18 september 2005 00:11 schreef Anitra het volgende:
Wil je een Hybrid new en een Little Monkey Bubble Bar meenemen?
Okay, verkruimeld gaat het zeker lukkenquote:Op zondag 18 september 2005 00:19 schreef Anitra het volgende:
maak niet uit als de little monkey bubble bar stuk gaat want die moet toch verkruimeld worden
Ik ga morgen jouw envelopje klaar leggen en dan stuur ik maandag Djen naar het postkantoor!
quote:Op zondag 18 september 2005 01:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar ben ik weer!!
Het was weer geweldig. We zijn naar de Leidsestraat geweest. Geen bekenden, maar gelukkig genoeg Lush!
Voor schoonzusje gekocht:
* Lemony Flutter
* Breath of Fresh Air
* Lip Lime
* Karma Zeep (ze is ook Karma-fan)
Voor m'n lief en mezelf:
* Herbalism! Het proefje beviel érg goed! (Ik heb nu gewoon Herbalism, AOBS én Aquamarina)
* Ultimate Shine --> De oude is bijna op
* Sandstone: eens iets frissigs tussen alle geurtjes
* Ooh La La: die wilde m'n lief per se
Gratis Hybrid (ik vond de Godiva stinken) en een proefje Brazened Honey!
Over de Imperialis. Ik had 'm dus meegenomen... Ik potje daar openmaken en ruiken en kijken: véél dikker en lekker ruikend! Wat een verschil bij m'n 2e potje!! Ik naar dat meisje toe, verhaal uitgelegd en dat ik dus al een nieuwe had gekregen van Lush omdat de oude vloeibaar was. Zij vroeg welke batch het was, wierp één blik op de sticker en riep uit: "Oh nee, dat is die verkeerde batch met die vieze lucht!". En prompt kreeg ik een nieuwe Imperialis in m'n handen gedrukt!. Driemaal is scheepsrecht denken we dan maar... Wel raar dat ze me die verkeerde gewoon opgestuurd hebben... Je zou denken dat ze even een keer checken als ze een nieuw product naar een persoon opsturen die geklaagd heeft... Kweetniet hoor. Nouja, ik heb een nieuwe
Maar daar kan je nog ff mee vooruitquote:Op zondag 18 september 2005 01:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb me beetje ingehouden met kopen en heb de Engeland order nog in het verschiet. Meer Lush is on the way!
Het enige wat nu nog écht op het lijstje prijkt is Candy Fluff.
Het royale proefje van je gaat harder dan ik zou willenquote:
Er is nog wel een Nederlands krantje hoor, tenminste die heb ik wel gekregen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch echt Nederlands, wat raar dat er dan nu alleen een Engels krantje is![]()
Lush homocide!quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef imago het volgende:
Mijn 200 gram blok Angel's Delight floepte uit m'n handen en heeft zojuist m'n Jumping Juniper in 1000 stukjes vermorzeld
Duh! Lushen in Amsterdam natuurlijk!quote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is vava voor belangrijks aan hetdoen
ze heeft groot gelijkquote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou ook m'n telefoon niet opnemen als ik me net sta te vergapen aan allemaal lekkere Lush-goodies
Ben benieuwd, maar dan wacht ik ff met haar pakketje klaar maken want straks gooi ik er dingen in die ze net gekocht heeftquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
ze heeft groot gelijk
mm: ze is lush aan het shoppuh zo belangrijk.
Nou, ik heb er te pakken gekregen, maar ze mag vanavond zelf posten wat ze allemaal heeft gedaan, aardig van mij he![]()
nu ga ik dvd kijkuuuuh
Hot Milk rook wel lekker trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker lijstje Vaav! En toch de Karma in plaats van de Dream Cream, I knew it!
Geen Hot Milk?
Volgens mij iets voor in bad.quote:
quote:Als je iets nodig hebt om je op te warmen, neem dan een bad met Hot Java. Dit is ideaal voor koude, regenachtige dagen en voor die dagen dat je verkouden bent. Je kunt Hot Java echter ook gebruiken als je je stijf voelt na het sporten. Bevat verwarmende gemberolie, verwarmend gemberpoeder en verwarmend gember extract - erg verwarmend dus! Kaneelpoeder is een traditioneel middel om pijn te verzachten, ylang ylang ontspant je spieren en jeneverbesolie verlicht stijve gewrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |