Weet ikquote:Op donderdag 15 september 2005 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
PeRi: dank voor het openen voor het topic. Leuke TT ook, maar ik bedoelde meer de menschjes hier in mijn omgeving
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even jubelen? Ik heb m'n laatste doctoraalvak EINDELIJK af. En als je weet hoe lang ik er over heb gedaan dan is het jubelwaardig.
Nu nog scriptie en ik ben drs. Marieke.
![]()
![]()
2 jaarquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef debby1973 het volgende:
Hoe lang heb je er over gedaan dan? Ik heb er ook ietsie langer over gedaan dan de tijd die er eigenlijk voor staat.
En dat ietsie moet je erg ruim nemen.
Ik heb ook in Nijmegen gestudeerd!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:50 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben net in bad geweest met the olive branch. Is heel goed als badschuim te gebruiken. Ik had echt een berg met schuim.
En ik heb in Nijmegen gestudeerd.
Ahhh..... wat jammer nouquote:Op donderdag 15 september 2005 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag van m'n lief geen Candy Fluff in het bed strooien. Hij wil niet glitteren
Lotje wat een leuk aanbod, daar wil vast iemand wel gebruik van maken
Aahhhhquote:Op donderdag 15 september 2005 19:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag ben ik naar school geweest..ook al was ik erg ziek.
Vanochtend heb ik me gedoucht met Flying Fox HIWTK Jumping Juniper en AOBS.
Door de Jumping Juniper leefde ik helemaal op!
Nu ga ik weer verder slapen![]()
Nou....is het de nieuwe? Dan heb ik wel interesse...ik mail even.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:38 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand interesse in een hybrid shampoo bar?
Ik heb er nu 3 hier en dat vind ik een beetje overdreven(veeeel cadeautjes gekocht en kreeg door die actie nu die shampoobars erbij).
Iemand die wil ruilen? lotjebb@yahoo.co.uk
Pfew.... wat is studeren en daarnaast werken soms toch vermoeiend... zo vermoeiend dat ik nu gewoon vies mijn bed in ga! Alleen een beetje poeder en sleepyhead op m'n lijf![]()
![]()
Ik heb het idee ook maar gejat van Sanne hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Ahhh..... wat jammer noual breng je mij op een idee
![]()
Ik heb vandaag een complimentje gehad op mijn werkik glitterde zo mooi
![]()
![]()
Ik wou je mailen over de shampoo bar, maar kan geen emailadres van je vinden:quote:Op donderdag 15 september 2005 22:38 schreef Lotjeb het volgende:
Iemand interesse in een hybrid shampoo bar?
Ik heb er nu 3 hier en dat vind ik een beetje overdreven(veeeel cadeautjes gekocht en kreeg door die actie nu die shampoobars erbij).
Iemand die wil ruilen? lotjebb@yahoo.co.uk
Pfew.... wat is studeren en daarnaast werken soms toch vermoeiend... zo vermoeiend dat ik nu gewoon vies mijn bed in ga! Alleen een beetje poeder en sleepyhead op m'n lijf![]()
![]()
Dat heeft te maken, met het vorige topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:38 schreef Lotjeb het volgende:
Eeeh.... ben ik nou de enige die de topictitel niet snapt ?
Gefeli!!! knuf! Als ik Lush meeneem, mag ik dan ook op je feestje komenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik even jubelen? Ik heb m'n laatste doctoraalvak EINDELIJK af. En als je weet hoe lang ik er over heb gedaan dan is het jubelwaardig.
Nu nog scriptie en ik ben drs. Marieke.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 21:11 schreef Kyara het volgende:
...
en Potion (die ruikt echt superlekker!)
't Is eigenlijk geen shampoo bar. Je moet hem over je haar halen voor glittertjes. Aleen bij mij glittert tie niet echt. Wel in de bar, maar niet op mijn haar. Ik heb hem nu nat en droog gebruikt... iemand nog tipsquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
glamrock 9s toch een shampoo bar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |