Er is nog wel een Nederlands krantje hoor, tenminste die heb ik wel gekregen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef Vava het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch echt Nederlands, wat raar dat er dan nu alleen een Engels krantje is![]()
Lush homocide!quote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef imago het volgende:
Mijn 200 gram blok Angel's Delight floepte uit m'n handen en heeft zojuist m'n Jumping Juniper in 1000 stukjes vermorzeld
Duh! Lushen in Amsterdam natuurlijk!quote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is vava voor belangrijks aan hetdoen
ze heeft groot gelijkquote:Op zondag 18 september 2005 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou ook m'n telefoon niet opnemen als ik me net sta te vergapen aan allemaal lekkere Lush-goodies
Ben benieuwd, maar dan wacht ik ff met haar pakketje klaar maken want straks gooi ik er dingen in die ze net gekocht heeftquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
ze heeft groot gelijk
mm: ze is lush aan het shoppuh zo belangrijk.
Nou, ik heb er te pakken gekregen, maar ze mag vanavond zelf posten wat ze allemaal heeft gedaan, aardig van mij he![]()
nu ga ik dvd kijkuuuuh
Hot Milk rook wel lekker trouwensquote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker lijstje Vaav! En toch de Karma in plaats van de Dream Cream, I knew it!
Geen Hot Milk?
Volgens mij iets voor in bad.quote:
quote:Als je iets nodig hebt om je op te warmen, neem dan een bad met Hot Java. Dit is ideaal voor koude, regenachtige dagen en voor die dagen dat je verkouden bent. Je kunt Hot Java echter ook gebruiken als je je stijf voelt na het sporten. Bevat verwarmende gemberolie, verwarmend gemberpoeder en verwarmend gember extract - erg verwarmend dus! Kaneelpoeder is een traditioneel middel om pijn te verzachten, ylang ylang ontspant je spieren en jeneverbesolie verlicht stijve gewrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |