H7 had dat een paar maanden terug. Dat van mij van de week was een geintjequote:Op vrijdag 16 september 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wie had dat ook alweer nog meer? Ik dacht PeRi
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De testen wezen uit dat het ging om een 15 cm lang stuk plastic.
Wilt u ons verder niet meer lastigvallen met dit soort onzin, mevrouw?
yep, dat was ik. in mijn fair trade foot lotion.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:02 schreef lotje11 het volgende:
Nee volgens mij MM....
Als je liev bent misschienquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:52 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Gefeli!!! knuf! Als ik Lush meeneem, mag ik dan ook op je feestje komen![]()
Nee, net even gekeken en nog niets binnen. Ik wacht in spanning af! Gelukkig mag ik deze week toch nog niet uitgebreid douchen ivm operatiequote:Op vrijdag 16 september 2005 18:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn demonwel gearriveerd?
Dat was geen haar maar een sliertje plastic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
H7 had dat een paar maanden terug. Dat van mij van de week was een geintje
Dat ik in bad wil. Maar ik heb geen bad! En wel 2 bubble bar slicesquote:
Owww wat gaaf, die ken ik allebei nog niet!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:06 schreef Anitra het volgende:
De groene is Tiptoe Through Tulips en de zwarte is Picasso
Ik zou een mailtje sturen met de tip om in het vervolg haarnetjes te dragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef ymme het volgende:
Ja maar, ach wat doe je eraan. Ik heb het eruit gevist. En ik hoop niet dat ik er nogmaals 1 tegen kom
Ja, geen grote operatie hoor. Er zat een plekje op mijn rug dat jeukte en voor de zekerheid is het weg gehaald voor het geval dat het een kwaadaardig iets was. Er zitten net pas hechtingen in dus ik mag er nog niet zo veel mee doen. En als het niet mag heb ik juist veeeel meer zin om uitgebreid te gaan Lushen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Operatie? Nugget?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Sanne het volgende:
[..]
Owww wat gaaf, die ken ik allebei nog niet!!!![]()
Mooi voor mijn lijstje.
Hier ook nog iemand die tips zoekt..quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:57 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
't Is eigenlijk geen shampoo bar. Je moet hem over je haar halen voor glittertjes. Aleen bij mij glittert tie niet echt. Wel in de bar, maar niet op mijn haar. Ik heb hem nu nat en droog gebruikt... iemand nog tips![]()
Ik had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren. Heb m gewoon vergeven aan degene die het eerste was.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:05 schreef Anitra het volgende:
Zet hem dan niet in 2 topics neer en vertel wanner hij weg is Lotje.
Hehe, hier ook geen bad maar zodra ik weet dat ik weer bij een bad in de buurt kom neem ik vanalles meequote:Op vrijdag 16 september 2005 21:06 schreef Anitra het volgende:
Ik hoop dat mijn bad binnen is voor ik het ziekenhuis in mag en niet als ik er in lig want dan heb ik hetzelfde probleem en ik heb hier een honey bee liggen die me al 2 maanden aan kijkt
Ik kijk hier bijna nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er zo veel mensen zouden reageren. Heb m gewoon vergeven aan degene die het eerste was.
En ik heb vanmorgen toch hier gemeld dat hij weg was? Moet het nog wel even op lushialiscious doen maar he, ben de hele dag weg geweest, kom net pas thuis!
Ja?quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Je bent al te laat, sorry....![]()
Geldt ook voor AnitraX. Shirley was het eerste!
Je hebt mail! (ik had je gisterochtend ook al gemaildquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja?Maar ik heb nog geen mailtje terug gezien?
sjurlie apestaartje hotmail punt com
Je hebt een mailtje terug! En ik heb net voor het eerst proefjes staan maken en inpakken. Wat leuk om te doen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Je hebt mail! (ik had je gisterochtend ook al gemaild)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |