Ik heb hem en hij is echt heeeeerlijk!quote:Op zondag 18 september 2005 21:56 schreef -Marjo- het volgende:
Heeft iemand al eens Gorgeous uitgeprobeerd???
Is het de prijs waard dan???quote:Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik heb hem en hij is echt heeeeerlijk!![]()
Daarom...quote:Op zondag 18 september 2005 22:55 schreef debby1973 het volgende:
Ja, dat zou ik ook doen. Daar is hij duur genoeg voor toch?
Jepquote:Op zondag 18 september 2005 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lekker SS16! Altijd leuk zo'n fotootje! Het badding gaat zeker weer bij Vava gebruikt worden.
als die inderdaad uitkomt en naar rockstar ruit, ga ik liters inslaan!quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef Maeghan het volgende:
een roze douchegel met rockstarachtige geur
ik heb hier wel een stuk[kie] voor je als je wil.quote:Op zondag 18 september 2005 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt lekker
Ben wel benieuwd naar Angels Delight!
Ik wil dan ook zeker een paar flesjes Rockstar douchegel in gaan slaan, het idee alleen alquote:Op zondag 18 september 2005 23:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als die inderdaad uitkomt en naar rockstar ruit, ga ik liters inslaan!
hell, rockstar is de lekkerste geur van lush die ik ken, ben er verslaafd aan. een douchegel ervan lijkt me gewoonweg heerlijk.
dan nog een shampoo, and i'm the luckiest girl on the planet..
Aiii, da's niet best...quote:Op zondag 18 september 2005 23:31 schreef Vava het volgende:
Ik heb die Gorgeous geprobeerd maar ik vind het helemaal niks, ik had gelijk 4 puisten![]()
]dat wel.quote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef Maeghan het volgende:
Je kunt alle douchegels toch ook als shampoo gebruiken MM? Ik was m'n haar standaard met B4B of Happy Hippy.
hahahaha ja vorige keer ook al daar foto's gemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hmmm ziet er weer heerlijk uit!!
Is dit je vaste etalage, de eettafel?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef Maeghan het volgende:
ja, ik vind het een beetje te veel ruimte naar verhouding. voor een mooiere compositie kun je beter wat meer lush spulletjes kopen =P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |