voor wat ik dus gehoord heb:quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben trouwens benieuwd wat voor producten e als kerstproducten uit gaan komen..of er nog wat lekkers tussen zit
En niet meer te koop begrijp ik??quote:Op zondag 18 september 2005 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is een héérlijk wit zeepje met glittertjes (waar je niks van ziet na het douchen) met de verrukkelijke lucht van o.a. bitterkoekjes
En hij is verslavend
Nu niet nee, rond de Kerst is 'ie er weerquote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
En niet meer te koop begrijp ik??
Leuk kerstkadootje!!quote:Op zondag 18 september 2005 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nu niet nee, rond de Kerst is 'ie er weer
quote:
Dat is tegen die tijd wel op toch??quote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Bovendien leveren ze 'm dan ook waarschijnlijk wel weer in zo'n rond camembert-doosje, net zoals nu de Karma de HITWK.
Ik heb nog zo'n doosje Snowcake liggen, maar dat gaat me er niet van weerhouden om rond december nog wat meer te kopen
Nou, dat valt wel mee denk ik!quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat is tegen die tijd wel op toch??
Gewoon lekker vaak gebruiken!!!quote:Op zondag 18 september 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee denk ik!
[afbeelding]
Dit gaat nog best lang mee
Maar ik wil nog zoveel!!! Die Karma Komba Bar lijkt me ook geweldig...quote:Op zondag 18 september 2005 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat komt wel goed
Maar ik kan 'm je aanraden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |