Hihi....quote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja die wil ik ook nog.
Oh.. hebberigheid...
en uitborstelenquote:Op zondag 18 september 2005 21:44 schreef Vava het volgende:
Ik heb The Strokes al getesten daarna mijn haar met Hybrid gewassen, lekker droppig!
Nu moet het nog drogen dus ik kan nog niet veel zeggen over het resultaat.
Snowcake wordt echt inslaan. Ik denk dat ik dan wel 2 of 3 doosjes meeneem. Angel's Delight heb ik nog genoeg maar als ie ook in een mooi doosje zit dan wil ik daar ook een van. Die viooltjeszeep lijkt me helemaal geweldig dus daar wil ik er ook 2 van en kruidige zeep klinkt ook lekker. Roze douchegel klinkt super maar ik denk dat ik em te zoet vind.quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef Maeghan het volgende:
[..]
voor wat ik dus gehoord heb:
snowcake
angel's delight
gratuitous violets (viooltjeszeep)
een kruidige zeep, milder dan spice mountain
een roze douchegel met rockstarachtige geur
Eerste bezoek 62quote:Op zondag 18 september 2005 21:47 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb laatst 80 euro uitgegeven in de winkel
De eerste keer weet ik niet eens meer. Maar toen bestond die winkel net in Amstrdam...quote:Op zondag 18 september 2005 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eerste bezoek 62
Tweede bezoek 94 (vriendje)
Bestelling via internet: 55
UK order: 32
Derde bezoek: 49 (vriendje)
![]()
Was m'n 1e bezoekje en wist ik veel hoe het hoorde te zijn... Pas later toen ik hoorde dat ie niet zo dun moest zijn had ik zoiets van: ik ga mailen! Maar er zijn ongetwijfeld talloze dames die nog met een waterige of bacon-achtige Imperialis zitten.quote:Op zondag 18 september 2005 22:05 schreef -Marjo- het volgende:
Heb je in de winkel niet even gekeken of het een goede was dan???
Da's inderdaad balen dan...quote:Op zondag 18 september 2005 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was m'n 1e bezoekje en wist ik veel hoe het hoorde te zijn... Pas later toen ik hoorde dat ie niet zo dun moest zijn had ik zoiets van: ik ga mailen! Maar er zijn ongetwijfeld talloze dames die nog met een waterige of bacon-achtige Imperialis zitten.
Marjo vroeg een paar posts geleden hetzelfde CherryLipsquote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien n hele domme vraag, maar wat is Snowcake? Ik hoor er zoveel goeds over hier?
Dat vroeg ik ook al. Staat een paar posts hierboven...quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien n hele domme vraag, maar wat is Snowcake? Ik hoor er zoveel goeds over hier?
Ah ik ben langer weggeweest dan ik dacht, niet ver genoeg teruggescroldquote:Op zondag 18 september 2005 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook al. Staat een paar posts hierboven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |