Ik hou het bij wassen aan de kraanquote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ga me misschien op mijn weg naar mijn bedje nog even lekker douchenmet mijn nieuwe spulletjes, heb ik wel erg veel zin in!

En ik ben sinds vandaag in het bezit van Snugglequote:Op maandag 19 september 2005 00:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mn proefje snuggle gebruikt, en hi jbevalt primain het begint smeert het stroef, het is wel raar spul.
maar het smelt niet heel snel,dus t proefje gaat we ff mee.
en ik ruki nu lekker

Okay thanks! Ik was al aan het zoeken hoe ik hem het beste kon gebruikenquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had 'm onder de douche gebruikt, even eronder vandaanstappen, mezelf ermee insmeren en uitsmeren

Noujaquote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik deed ook maar wat hoor..
en ik heb 'm gewoon als wasspul gebruikt
]gewoon zo op de blote huid smeren, insmeren met de handen, afspoelen met de douche

Ja morgen pas een beschrijving van hoe het bevallen is hoorquote:

Het klinkt fantastisch allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 01:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh daarnet heb ik heerlijk gelusht!
Eerst de Hybrid, ik heb het gevoel alsof ik hier meer nodig had dan bij de Jumping Juniper, maar misschien is dat wel omdat dit de eerste keer is. Hij ruikt heerlijk!
Daarna de Waylander Rhassoul, heerlijk die aarde lucht om me heen!
Toen als laatste de coalface die ik echt vond stinken, maar hij maakte mijn gezicht wel heel erg zacht!
Ik heb in de douche een schaaltje neergelegd van aardewerk en uiteraard, je raad het al...schaaltje kapot. Nu maar hopen dat alle scherfjes wegzijn..een minder leuk moment daarnet in mijn Lushbeurt!
Eenmaal droog en wel smeerde ik mijn benen buik en armen in met skin sin! Niet zo'n lekkere geur maar wel een lekker gevoel.
Toen de Mirror Mirror neckcream geprobeerd, wat een lekkere geur en wat een spul! Hmmm!
De grote pot zou ik niet over het hoofd kunnen zien, ook nog even mijn voetjes met Fair Trade Foot Lotion ingesmeerd, ze voelen lekker comfortabel nu.
Als allerlaatste Smitten op mijn handjes gesmeerd en ik ben weer als nieuw!
Straks, voor het slapen gaan, smeer ik wat DreamTimeTempleBalm op!

is het zo veel?!quote:Op maandag 19 september 2005 01:21 schreef Vava het volgende:
Hahaha
Ik ga zo 3 of 4 keer de trap op om alles boven te krijgen. En dan lekker slapen

quote:Op zondag 18 september 2005 23:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb hier wel een stuk[kie] voor je als je wil.
ik vind 'm niks namelijk.

Idd, dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op maandag 19 september 2005 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, of je je nou wast met een douchegel of met zeep... Dat maakt toch op zich niet zoveel uit?
Als er Snowcake Cream en poeder komt, dan praten we verder![]()

Mét glitters welteverstaanquote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Idd, dat zou helemaal geweldig zijn![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |