"Liesje"quote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat is het
Liesje staat wat hoger op haar afzeiklijstje
waarom is dat mens zo jaloers op Liesje?
Idd.quote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef Lkw het volgende:
Waar haalt Rob de hoogmoedigheid vandaan om Ralph zo toe te spreken??!
Hij wilt geen vijanden maken. Ik denk niet dat hij zo is.quote:Op maandag 12 september 2005 01:18 schreef Maerycke het volgende:
En Ralph is zo'n Jan Doedel die zich in een hoek laat drukken ipv hij gewoon zegt dat Rob z'n bek moet houden... 'Het is mooi voor jezelf'...
In z'n dromen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:19 schreef BB-King het volgende:
Rob ziet heel veel dingen van Ralph in zichzelf terug...![]()
Daarom juist.. het wil er niet bij Rob in dat Ralph er gewoon niet over wil praten. Gatver...quote:Op maandag 12 september 2005 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij wilt geen vijanden maken. Ik denk niet dat hij zo is.
Hij wil ook niks weten. Hij wil alleen zijn mening aan anderen vertellen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:20 schreef BigBro000 het volgende:
rob praat wel heeeeel veel voor iemand die juist dingen vraagt
Vreselijk toch? Die man is gewoon niet te geloven.quote:
Je bent serieus nu, de zangimprovisaties?quote:Op maandag 12 september 2005 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Toch weer volkomen terecht wakker gebleven
Het ene moment van die zangimprovisaties, en nu een fantastisch gesprek op stream 1![]()
Nee, er moest nog eenquote:Op maandag 12 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je bent serieus nu, de zangimprovisaties?
Je bent altijd zo op je tenen getrapt als het over Tanja gaat en nu dat gekat over en weer vond je leuk?![]()
![]()
Ik dacht al, level ik nou ineens niet meer?quote:Op maandag 12 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, er moest nog eenachter
![]()
![]()
![]()
Vind dat zingendus, maar stream 1 nu heel erg goed
![]()
blijf jij die volgen ?quote:Op maandag 12 september 2005 01:22 schreef Maerycke het volgende:
Dido en Nathalie hebben het over de strijd om Roel en Lieske
Ik reik je ff een bonk hout aanquote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef Day het volgende:
Mag ik PLEASE 5 seconden dat huis in om Rob op z'n bek te slaan!!!
![]()
en mag ik mee please?quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef Day het volgende:
![]()
Ik denk serieus dat Rob bang is voor Ralph, in de zin dat hij inderdaad geen hoogte van hem krijgt en Ralph zich niets van Rob aan lijkt te trekken. Daar kunnen types als Rob maar erg slecht tegen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:23 schreef svann het volgende:
Verschrikkelijk die Rob!
Het valt me trouwens op dat hij hier op een heel andere toon met Ralph praat als met de dames.
Denk niet dat dat zoveel zal uitmaken als het niet wordt uitgezonden op TV.quote:Op maandag 12 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
Rob is echt niet slim bezig, minpunten scoren plus Ralph weer pluspunten geven![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef Day het volgende:
![]()
Ja Rallûf, lajje nie in een hoek lulle en zeg gewaun dat ie de tering ken krège vùile megaulquote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef sam_the_man het volgende:
ralph sla hem duh touwtiefus die teâhringlèeâh, hè blèft mâh zuiguhn...
Geweldig verslag! Knap dat je dat zo kunt maken. Mij lukt dat niet met meer dan 1 zin.quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "lk zit hier niet om haar terug te winnen. Het is ook geen wrok of wraak, want zo zit ik niet in elkaar!"
Rob: "Dat jij pissig bent is logisch".
Rlph: "Ik heb het al verwerkt. Ik ben er overheen.. het is voorbij. Ik ga hier gewoon een uitdaging aan en leef met de dag. Ik ga niet terug kijken. Het is wel leuk om te praten over wat leuk is geweest. Dit zie ik als een deel van mijn leven waar ik later ook met plezier over kan praten!"
Rob: "Maar waarom zou je er dan niet leuk over praten? Je verbergt iets. Ik voel dat. je verbergt iets!"
Ralph: "Dat moet je niet zo zien. Ik wil best een gesprek aan en best wel een lolletje maken. Gistervond kwam ik los. Ik mis de muziek heel erg. Ik kan me dan best wel laten gaan. Maar dat spelletje in de rondte zingen, dan gaat het snel weer over."
Rob: "Daarom ben ik er ook uitgestapt."
Ralph: "Gisteravond hebben we verstoppertje gespeeld. Dat was leuk. Je moet gewoon dingen doen om je te vermaken. Maar als je aan mijvraagt om in de groep een verhaal over mijn leven tevertellen.... dan is die drempel voormij te hoog."
Rob: "Jij mag mij alles vragen en ik zal antwoorden. Ik heb nu het gevoel dat je iets verbergt!"
Ralph: "Natuurlijk houd je altijd dingen voor je. Ik vertel de dingen zoals ze zijn. Jij bent een makkelijke prater.
Rob vertelt dan wat hij allemaal heel eerlijk en open vertelt aan iedereen.
wat goed zeg... ik kan het net volgen en jij typt het zo uit.......quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
deel gesprek Rob Ralph
Ja, volgens mij ook. Hij zoekt dingen om Ralph mee terug te kunnen pakken.quote:Op maandag 12 september 2005 01:26 schreef Rica het volgende:
Rob zit te vissen naar materiaal om verder mee te komen.
Nou dat is niet vanuit Rob z'n eigen kop gekomen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie heeft geen problemen met Ralph. Alleen probeert Rob dat nu te creëren.
Nee dat klopt, Rob heeft een bepaald idee in z'n domme kop en hij wil dat koste wat het kost bij Ralph bevestigt zien te krijgen, daarom lult hij constant in dezelfde richtingquote:Op maandag 12 september 2005 01:27 schreef Showtime het volgende:
Rob wil dit Rob wil dat Rob wil zus Rob wil zo, laat Ralph lekker zijn ding doen jongen, ouwe zeikstraal.
Ralph probeert gewoon rustig zijn verhaal te doen en Rob onderbreekt hem telkens met zijn gemekker. Als je goed oplet zie je ook dat Rob eigenlijk totaal niet luistert naar wat Ralph zegt.
Nathalie doet voor alsof ze problemen heeft met Ralph om het thuisfront gerust te stellen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dat is niet vanuit Rob z'n eigen kop gekomen.
Naat heeft echt wel een hoop gebitcht![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Rob is niet alleen een hufter, ik denk dat ons zogenaamd engeltje Nathalie ook Ralph echt uitgekotst heeft en er alles aan heeft gedaan om te zorgen dat Ralph als hufter wordt gezien.
Ja en ondertussen gister helemaal happy en jollig met elkaar staan te dansenquote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nathalie doet voor alsof ze problemen heeft met Ralph om het thuisfront gerust te stellen.
+10 punten voor Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
Ralph is geweldig! Op zijn eigen manier!
Rob zegt dat Naat zo veranderd is sinds Ralph in het huis is, want hij heeft haar daarvoor wel 1 (één) dag meegemaakt.
Ralph (heel rustig): "Ik weet niet of jij daar zo goed over kan oordelen"![]()
Ralph!
Ik vertrouw die Rob voor geen cent en dat zou Ralph al helemaal niet moeten doen. Rob zal niks schuwen om te gebruiken als hij er verder mee komt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Hij zoekt dingen om Ralph mee terug te kunnen pakken.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
Ralph is geweldig! Op zijn eigen manier!
Rob zegt dat Naat zo veranderd is sinds Ralph in het huis is, want hij heeft haar daarvoor wel 1 (één) dag meegemaakt.
Ralph (heel rustig): "Ik weet niet of jij daar zo goed over kan oordelen"![]()
Ralph!
Geen nachtmerries over Rob?quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
Ik ga lekker dromen over Ralph![]()
![]()
Dat ik lekker ga scrèbbuluh met hem en zo, letterplankje leggen![]()
en ¡ No pasarán ! , los Robes del mundo![]()
RalphMine! Mine! Mine!
quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
![]()
RalphMine! Mine! Mine!
Zijn de lijnen nog niet gesloten dan?quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Sybesma het volgende:
Ralph : 0909-0304 of sms Ralph naar 1010
Je moet dingen wel een beetje delen he, milagro? Niet alles voor jezelf willen houden!quote:
Inderdaad, ze ouwehoeren nou al een tijdje maar het gaat constant om hetzelfde, die Rob blijft maar vissen naar dezelfde antwoorden. Wat een lastig figuur is dat zeg, zo een opdringerige die je liever vermijdt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
Nee dat klopt, Rob heeft een bepaald idee in z'n domme kop en hij wil dat koste wat het kost bij Ralph bevestigt zien te krijgen, daarom lult hij constant in dezelfde richting
Ik had het al over een semi-serieuze scene uit Meet the Parents waar Rob de vader van Nathalie speelt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren!
Hij doet verdorie of tie Natte Lie's vader is!
Ik denk al steeds dat Ralph eigenlijk niet zo dom is als sommigen hem afschilderen. Hij denkt wel heel erg na over de dingen die hij wil gaan zeggen. Het is geen blater zoals Rob.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Uncle_Sam het volgende:
Doordat Ralph zo traag als stront is, komt-ie vaak over als een redelijk domme jongen, terwijl z'n woordkeuze in feite eigenlijk heel weloverwogen is.
Lekker, dan is alleen Joost zeker voor mij nog overquote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet dingen wel een beetje delen he, milagro? Niet alles voor jezelf willen houden!Ralph
Jij ging voor zijn leuter, wij gaan hier voor Ralphs verstand ja.quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
![]()
RalphMine! Mine! Mine!
Menno is ook nog beschikbaar....quote:Op maandag 12 september 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
Lekker, dan is alleen Joost zeker voor mij nog over![]()
Ik allein voâh zn dialect en lichaam, dus zaulang ut lich ùitgaatquote:Op maandag 12 september 2005 01:36 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij ging voor zijn leuter, wij gaan hier voor Ralphs verstand ja..
quote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef sam_the_man het volgende:
Ralph gooi een euro in z'n collectebus en pak een strijdkreet dan ben je er misschien vanaf...
Ongelooflijk toch?quote:Op maandag 12 september 2005 01:37 schreef Jane het volgende:
Rob: IK wil van iedereen weten WAAROM ze hier zitten.
Rob, eikel, waarom moet iemand je dat vertellen als ze daar geen zin in hebben?
vertel, vertel.....quote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Naat en Dido zijn vreselijk aan het roddelen weer, over Roel en Lieske etc...
Verslag, verslagquote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Rob heeft zeker een opdracht gekregen.
Naat en Dido zijn vreselijk aan het roddelen weer, over Roel en Lieske etc...
Inderdaad ja.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren!
Hij doet verdorie of tie Natte Lie's vader is!
Jammer dat ik morgen weer op mijn werk zit.quote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef Showtime het volgende:
Ik vrees al voor morgen wanneer Rob bij Dido en Nathalie verslag uitbrengt. Uiteraard in geuren en kleuren met zijn eigen toevoegingen naar wens erbij.
Begrijp je?quote:Op maandag 12 september 2005 01:40 schreef Showtime het volgende:
rara wie ben ik
Ik Ik Ik Ik Ik denk Ik zus Ik zo Ik vind dit Ik moet Ik wil dit Ik moet Ik wil Ik Ik Ik Ik moet dit Ik wil zo Ik heb dit Ik heb dat Ik wil dat Ik wil het zo Ik heb dit gevoel Ik vind dat Ik zou dit nooit gedaan hebben Ik vind dat er iets achter zit Ik wil ff met je praten Ik Ik Ik moet weten wat iedereen hier doet Ik doe het omdat ik Ik doe het omdat ik vind dat ik het moet weten Ik Ik Ik Ik Ik
grappig, dat hebben Roel & Menno haar vanmiddag toevallig uitgelegd......quote:Op maandag 12 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
Dido zit in een identiteitscrisis en neemt Nathalie in vertrouwen.
Ze wilde voor de fun met Roel om willen flirten. Omdat de rest (mn Chantal) het benadrukt heeft en ze geen stelletje wil zijn doet ze niks mee. Dido zegt dat ze een thrillseeker is.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:39 schreef Jane het volgende:
Ralph is ff kwijt wat hij wilde zeggen, maar gelukkig weet Rob heel goed wat Ralph wilde zeggen.![]()
Ik haat hem blind, die mag voorlopig nog niet wegquote:Op maandag 12 september 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
Ik haat Rob gewoon bijna! Voor zover je iemand kan haten die je niet ''kent''
quote:
Dat zal Rob vast proberen want dan denkt hij zijn leiderschap weer terug te krijgen. Het is Rob iig niet ontgaan dat hij vanavond in de maling werd genomen en toen hij naar bed wilde gaan trof hij een stoeiende maar ook smoezende Menno en Ingrid voor zijn slaapkamerdeur aan. Reden genoeg om zich buitengesloten te voelen en na veertien dagen eindelijk eens een praatje te maken met Ralph, zgn de zwakste broeder in het huis.quote:Op maandag 12 september 2005 01:38 schreef Showtime het volgende:
Ik vrees al voor morgen wanneer Rob bij Dido en Nathalie verslag uitbrengt. Uiteraard in geuren en kleuren met zijn eigen toevoegingen naar wens erbij.
Douw 'm maar hard in z'n smoel!quote:Op maandag 12 september 2005 01:43 schreef Maerycke het volgende:
Mag ik Rob lichtelijk mishandelen met z'n overgebleven goede been?
Ik wil hem weghebben! Liever gister dan vandaag! Ik hoop dat hij echt snel genomineerd en weggestemd wordt. Ik ben in staat om naar dat huis te gaan, z'n been eraf te rukken en hem er eigenhandig mee uit te schoppen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:42 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik haat hem blind, die mag voorlopig nog niet weg
De perfecte gelegenheid om woorden in Ralph's mond te leggen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:44 schreef Wup het volgende:
Ralph: ik heb af en toe gewoon een verkeerde woordkeus
Rob [ vals lachje] ja en dan herstel ik je
Wat is het toch een muts dat ze denkt dat als ze loopt te flirten met Roel dat niemand het door heeft!quote:Op maandag 12 september 2005 01:42 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft het met Natte Lie nog steeds over het Roel gebeuren.
Dido vind het niet leuk dat iedereen nu weet dat zij Roel het leukst vind.
Ze had liever de spanning erin gehouden en dat is nu zo'n beetje verpest.
Ik doe met je mee!quote:Op maandag 12 september 2005 01:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil hem weghebben! Liever gister dan vandaag! Ik hoop dat hij echt snel genomineerd en weggestemd wordt. Ik ben in staat om naar dat huis te gaan, z'n been eraf te rukken en hem er eigenhandig mee uit te schoppen.
Ik Ik Ik Ik!
slaap zequote:Op maandag 12 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
Ik lees morgen wel weer verder...![]()
Trusten iedereen voor straks
Geweldig die Ralph, echt prachtig hoe kalm die blijft!quote:Op maandag 12 september 2005 01:45 schreef Jane het volgende:
Rob: IK wilde het gewoon even weten
Ralph: Ik vind het fijn dat je interesse toont
truste!quote:Op maandag 12 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 september 2005 01:46 schreef -Delta- het volgende:
HIJ WIL WETEN HOE HET ZIT!!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 01:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik kijk nu pas mee. Wat wil Rob zo nodig van Ralph weten?
Dido laat zich wel heel erg kennen, ze kan het duidelijk niet helemaal aan dat Roel Lieske leuker lijkt te vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat is het toch een muts dat ze denkt dat als ze loopt te flirten met Roel dat niemand het door heeft!Volgens haar heeft iedereen grote sensoren in het huis! Dido je leeft 24/7 boven opelkaars lip! Je moet wel een koe zijn als ze niet door hebben dat jij loopt te flirten.
Rob wil horen dat Ralph nog steeds gevoelens heeft voor Nathalie en dat dat de reden is dat hij BB ingestapt is. Dat is dus niet waar maar Rob blijft maar doorgaan totdat hij dat uit Ralph zijn mond heeft gekregen.quote:
Ja, wat hij heeft er al z'n mening over en nu MOET hij het weten, want hij vind het een kutstreek, zo is hij gewoon, hij is eerlijk en praat graag over gevoelens en emoties en zo en hij praat makkelijk en blablablablablablablablablabla....quote:
ow je hebt echt wat gemist hoorquote:Op maandag 12 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
Rob speelt voor Baantjer neem ik aan? Heb het niet gevolgd heb een hekel aan Rob!
BB; ROB Smoel houden Rob Smoel houden!
Ja rob is goed he... Moet meer tegen 'm gezegd worden denk ikquote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Wup het volgende:
nou, en daarom ben ik dus naar je toegekomen, top he?
Dodoquote:Op maandag 12 september 2005 01:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan schop ik met dat zelfde been Dodo, Natte Ali, Linda en Joost eruit.
Jawel. Hij heeft Ralph in de mond gelegd dat "er nog gevoelens zijn" , maar dat Ralph daar verder niet over wil praten. Dit wilde hij horen, en zo zal hij het doorbrieven naar Nathalie.quote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Jane het volgende:
Dit hele gesprek en Rob is geen steek verder gekomen!
Nu nog even afwachten wat zijn konklusies zijn!quote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Jane het volgende:
Dit hele gesprek en Rob is geen steek verder gekomen!
Ik begin te denken dat Ralph de slimste is van allemaal.quote:Op maandag 12 september 2005 01:49 schreef Showtime het volgende:
Rob zegt tegen Ralph : het is tussen ons
zal mij benieuwen hoe lang Rob dit voor zichzelf weet te houden, wat een held is die Rob toch ook he, dat hij al die moeite neemt om Ralph zijn verhaal kwijt te doen en dat niet eens uit eigen belang
Ralph is absoluut niet dom hoor! Maar laat ze dat maar lekker denken. Deze man gaat nog voor grote verrassingen zorgen in dat huis!quote:Op maandag 12 september 2005 01:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat Ralph de slimste is van allemaal.
IK ben heel erg bang dat je daar gelijk in hebt ....quote:Op maandag 12 september 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft Ralph in de mond gelegd dat "er nog gevoelens zijn" , maar dat Ralph daar verder niet over wil praten. Dit wilde hij horen, en zo zal hij het doorbrieven naar Nathalie.
Da's dan idd slim van hem.quote:Op maandag 12 september 2005 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Toch is Ralph slim.
Hij laat zich nu in de huiskamer ook niet uit zijn tent lokken, over de inhoudelijke dingen van zijn gesprek met Rob.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:53 schreef Uiruru het volgende:
ik weet nou zeker dat ingrid geen trans is... Nog nooit iemand zo dom een fles zien opendraaien... Moet wel een vrouw zijn
Ben ook benieuwd wat ze van vannacht gaan uitzenden. Ik hoop zo dat ze het achterbakse, kinderachtige gedoe van Natte ali en Dodo laten zien.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet wat Big Brother er maandag van gaat maken. Ze hebben Rob al in een negatief daglicht gesteld in de afleveringen door te stellen dat hij alles doet om in de gratie van de vrouwen te komen terwijl Ralph altijd zeer positief wordt neergezet. Als met die gedachtengang ook zo wordt gemonteerd in de maandag aflevering dan is het snel gedaan met Rob.
Maar dat is dus niet zeker dat dat gaat gebeuren.
Gelukkig weten wij hoe het écht zit en zijn wij niet afhankelijk van wat Big Brother ons voorschoteld.
Sja, ach... wat kan hij daarmee aanrichten dan? Dat Naat dat gaat denken? Dat ze een nog grotere campagne tegen Ralph gaat opzetten? Ik weet niet of dit Ralph nu echt zo erg kan schaden? Zolang hij zo koel (coolquote:Op maandag 12 september 2005 01:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft Ralph in de mond gelegd dat "er nog gevoelens zijn" , maar dat Ralph daar verder niet over wil praten. Dit wilde hij horen, en zo zal hij het doorbrieven naar Nathalie.
Had ik vanmiddag al door, ze zat echt bij Roel te vissen of hij intresse in haar had. Toen Roel over zijn ex begon droop Dodo af. Nu zit ze te zeiken dat anderen (lees Chantal) vinden dat zij een setje vormen. Dodo is gewoon bang om een blauwtje te lopen bij Roel.quote:Op maandag 12 september 2005 01:52 schreef Showtime het volgende:
Dido wil graag de touwtjes in handen hebben zegt ze.
Vervelend he als je eigen gevoelens niet meer in de hand hebt, je bent gewoon hartstikke gek op Roel.![]()
En dat verbaast je?quote:Op maandag 12 september 2005 01:56 schreef Dimmie het volgende:
Tanja heeft last van maagzuur... pakt ze scherpe chips
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen het van alleen de TV kunnen volgen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Gelukkig weten wij hoe het écht zit en zijn wij niet afhankelijk van wat Big Brother ons voorschoteld.
Ralph heeft wel een fout gemaakt door te zeggen dat hij soms een verkeerde woordkeuze maakt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, ach... wat kan hij daarmee aanrichten dan? Dat Naat dat gaat denken? Dat ze een nog grotere campagne tegen Ralph gaat opzetten? Ik weet niet of dit Ralph nu echt zo erg kan schaden? Zolang hij zo koel (cool) blijft als tot nu toe zal er weinig aan de hand zijn, denk ik. Vooral als Robs geroddel ook nog op tv wordt uitgezonden.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:55 schreef BBscanner het volgende:
Dodo is gewoon bang om een blauwtje te lopen bij Roel.
Daar gaat het ook niet om. Denk alleen niet dat die mensen het 24 uur per dag volgen zoals ons en dat ze daarom afhankelijk zijn van Big Brother voor de samenvattingen, en niet iedereen die BB volgt, komt op Fok!quote:Op maandag 12 september 2005 01:57 schreef svann het volgende:
[..]
\ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen het van alleen de TV kunnen volgen.
volgens mij wil ze Roel niet zozeer maar wel dat hij haar wilquote:Op maandag 12 september 2005 01:55 schreef BBscanner het volgende:
Had ik vanmiddag al door, ze zat echt bij Roel te vissen of hij intresse in haar had. Toen Roel over zijn ex begon droop Dodo af. Nu zit ze te zeiken dat anderen (lees Chantal) vinden dat zij een setje vormen. Dodo is gewoon bang om een blauwtje te lopen bij Roel.
Maar ze (BB) kunnen Rob zo fout afschilderen als ze willen. Zolang de bewoners die "Manke Nelis" niet nomineren hebben wij ook geen poot om op te staan/slaan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet niet wat Big Brother er maandag van gaat maken. Ze hebben Rob al in een negatief daglicht gesteld in de afleveringen door te stellen dat hij alles doet om in de gratie van de vrouwen te komen terwijl Ralph altijd zeer positief wordt neergezet. Als met die gedachtengang ook zo wordt gemonteerd in de maandag aflevering dan is het snel gedaan met Rob.
Maar dat is dus niet zeker dat dat gaat gebeuren.
wat?? heeft ze iets gezegd??quote:Op maandag 12 september 2005 01:57 schreef Uiruru het volgende:
Ow tanja wordt bang voor het leven na Big Brother.... oeioeioei...
Ja, dat weet ik niet. Ik kom uit een normaal gezinquote:Op maandag 12 september 2005 01:59 schreef Uiruru het volgende:
Shirley dat hoort zo in een probleemgezin.
Maakt niets uit, Jehova Rob heeft ideeen in zijn kop en die lult niemand eruit. Hij praat alleen maar en luistert nooit en maakt overal zijn eigen verdraaide verhaal van.quote:Op maandag 12 september 2005 01:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ralph heeft wel een fout gemaakt door te zeggen dat hij soms een verkeerde woordkeuze maakt.
Want hierdoor stel hij Rob in de gelegenheid om er zijn eigen verhaal van te maken.![]()
Ik kom ook uit een normaal gezin dus ik kan alleen maar gissenquote:Op maandag 12 september 2005 02:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Ik kom uit een normaal gezin
Maar de reden?
Hij is vreemd gegaan. Heeft ze van haar moeder gehoord toen ze in dat centerparcs huisje zat.quote:Op maandag 12 september 2005 01:58 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is Tanja nou boos op de vader?
Haar moeder wilde het niet zeggen, en toen wist ze genoeg. Of zoiets...quote:Op maandag 12 september 2005 02:00 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet. Ik kom uit een normaal gezin
Maar de reden?
Oké. Tsja...het blijft een Antilliaan.quote:Op maandag 12 september 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is vreemd gegaan. Heeft ze van haar moeder gehoord toen ze in dat centerparcs huisje zat.
dat deed hij ook al toen ze nog niet in dat huis zat....quote:Op maandag 12 september 2005 02:01 schreef BBscanner het volgende:
Hij is vreemd gegaan. Heeft ze van haar moeder gehoord toen ze in dat centerparcs huisje zat.
quote:Op maandag 12 september 2005 02:03 schreef Uiruru het volgende:
Nou jij verdiend een lekkere titel stuk stront.... waardeloze rotmoeder.
Als je hem zo ziet zitten is het echt een BIG BROTHER!quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Na vanavond, nogmaals de winnaar van BB5
[afbeelding]
Natuurlijk komt hij niet bij haar terug.... wie wil er nou bij zoiets zijn?quote:Op maandag 12 september 2005 02:03 schreef Wup het volgende:
[..]
dat deed hij ook al toen ze nog niet in dat huis zat....
die moeder heeft iets verteld waardoor ze nu pas zeker weet dat hij niet meer bij haar terugkomt....
quote:Op maandag 12 september 2005 02:03 schreef Rica het volgende:
Dido en Nat zijn de vrouwelijke Coos en Pascal.
Dido heeft het zwaar te pakken van Roel, maar neemt zichzelf in bescherming door te doen alsof het niet zo is. Als ze niet gek op Roel was, zouden ze er totaal niet over lullen. Dat vele gepraat over Roel verraadt haar gevoelens voor hem.quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij zit het zo...
Het lijkt Dido gewoon leuk om een maatje in het huis te hebben, dus Roel.
Zij denkt dat Lieske meer voor hem voelt en ze wilt daar niet tussen gaan zitten.
Ze heeft dus geen zin in het gedoe dat Roel telkens tussen Lieske en haar overschakelt.
Beetje overtrokken hoor... zo denken ze vast niet.quote:Op maandag 12 september 2005 02:04 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Wij saampjes zijn de leuksten en de poulairsten van allemaal.
quote:Op maandag 12 september 2005 02:03 schreef Uiruru het volgende:
Ik noem 'm de Biova... betere titel heeft hij niet verdiend.
Nou jij verdiend een lekkere titel stuk stront.... waardeloze rotmoeder.
dat is precies hetzelfde verhaal dat Ingrid vertelde over Menno en Dido...quote:Op maandag 12 september 2005 02:02 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij zit het zo...
Het lijkt Dido gewoon leuk om een maatje in het huis te hebben, dus Roel.
Zij denkt dat Lieske meer voor hem voelt en ze wilt daar niet tussen gaan zitten.
Ze heeft dus geen zin in het gedoe dat Roel telkens tussen Lieske en haar overschakelt.
Same goes voor Natte Lie.quote:Op maandag 12 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft het zwaar te pakken van Roel, maar neemt zichzelf in bescherming door te doen alsof het niet zo is. Als ze niet gek op Roel was, zouden ze er totaal niet over lullen. Dat vele gepraat over Roel verraadt haar gevoelens voor hem.
quote:Op maandag 12 september 2005 02:06 schreef Shirley het volgende:
Lieske is blij dat ze nootjes in d'r mond kan mikken.
Een pakje per dag, al met al!quote:Op maandag 12 september 2005 02:04 schreef Tourniquet het volgende:
Tanjapeukcounter + 1
Nee echt? wat leuk om te horen!quote:Op maandag 12 september 2005 02:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beetje overtrokken hoor... zo denken ze vast niet.
Volgende week "Cat Fight" presented by Talpa!quote:Op maandag 12 september 2005 02:05 schreef Wup het volgende:
[..]
dat is precies hetzelfde verhaal dat Ingrid vertelde over Menno en Dido...
ze zijn gewoon allemaal jaloers
dat zijn toch kennissen van Nathalie?quote:Op maandag 12 september 2005 02:06 schreef sam_the_man het volgende:
God wat kon je die lekker haten, Coos en Pascal.
quote:Op maandag 12 september 2005 02:06 schreef sam_the_man het volgende:
God wat kon je die lekker haten, Coos en Pascal.
Drugsgebruikers trekken naar elkaar toe he.quote:Op maandag 12 september 2005 02:09 schreef Wup het volgende:
Tanja leeft echt op bij Roel.....
Roel begon al een beetje te jammeren dat de voorraad bijna op is.....quote:Op maandag 12 september 2005 02:06 schreef svann het volgende:
Een pakje per dag, al met al!
Vergelijk Roel eens niet met Tanja, zeg!quote:Op maandag 12 september 2005 02:09 schreef Uiruru het volgende:
Drugsgebruikers trekken naar elkaar toe he.
mee eens!quote:Op maandag 12 september 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido heeft het zwaar te pakken van Roel, maar neemt zichzelf in bescherming door te doen alsof het niet zo is. Als ze niet gek op Roel was, zouden ze er totaal niet over lullen. Dat vele gepraat over Roel verraadt haar gevoelens voor hem.
slaap ze!quote:Op maandag 12 september 2005 02:12 schreef Shirley het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer een dag.
weltrustenquote:Op maandag 12 september 2005 02:12 schreef Shirley het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer een dag.
Precies... Ze raakt volkomen gestresst door het feit dat Roel tot nu toe nog meer naar Lieske trekt.quote:Op maandag 12 september 2005 02:12 schreef BBscanner het volgende:
[..]
mee eens!
Daarbij komt nog de kans dat Roel haar af kan wijzen. Dido is een type dat dat helemaal niet handelen ze wil mannen die achter haar aan lopen. IMO
Omdat het in haar wereld niet bestaat dat iemand de voorkeur aan Lieske geeft....quote:Op maandag 12 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... Ze raakt volkomen gestresst door het feit dat Roel tot nu toe nog meer naar Lieske trekt.
Ik weet het niet hoor... Roel is niet bepaald Dido's type.quote:Op maandag 12 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... Ze raakt volkomen gestresst door het feit dat Roel tot nu toe nog meer naar Lieske trekt.
sluit ik me helemaal bij aanquote:Op maandag 12 september 2005 02:20 schreef Jane het volgende:
Scanman en Gert, complimenten voor de streamverslagen van het gesprek tussen Rob en Ralph!
Prima tochl Cat Fightquote:Op maandag 12 september 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 12 september 2005 02:20 schreef Jane het volgende:
Scanman en Gert, complimenten voor de streamverslagen van het gesprek tussen Rob en Ralph!
Ook bedanktquote:
Ziet er idd prima uitquote:Op maandag 12 september 2005 02:20 schreef Jane het volgende:
als ze dat gaan uitzenden, dan krijg je echt een ongelofelijk vertekend beeld, glimlachen bij Tanja zijn zeer zeer zeldzaam maar dat wist je natuurlijk alquote:Op maandag 12 september 2005 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat vast wel in de tv uitzending gaat komen:
[afbeelding]
Héééle makkelijke keuzequote:Op maandag 12 september 2005 02:23 schreef BB-King het volgende:
Ik zou me wel in de positie van Roel willen bevinden.
Kiezen tussen Dido en Lieske...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |