Ik vertrouw die Rob voor geen cent en dat zou Ralph al helemaal niet moeten doen. Rob zal niks schuwen om te gebruiken als hij er verder mee komt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Hij zoekt dingen om Ralph mee terug te kunnen pakken.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
Ralph is geweldig! Op zijn eigen manier!
Rob zegt dat Naat zo veranderd is sinds Ralph in het huis is, want hij heeft haar daarvoor wel 1 (één) dag meegemaakt.
Ralph (heel rustig): "Ik weet niet of jij daar zo goed over kan oordelen"![]()
Ralph!
Geen nachtmerries over Rob?quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
Ik ga lekker dromen over Ralph![]()
![]()
Dat ik lekker ga scrèbbuluh met hem en zo, letterplankje leggen![]()
en ¡ No pasarán ! , los Robes del mundo![]()
RalphMine! Mine! Mine!
quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
![]()
RalphMine! Mine! Mine!
Zijn de lijnen nog niet gesloten dan?quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Sybesma het volgende:
Ralph : 0909-0304 of sms Ralph naar 1010
Je moet dingen wel een beetje delen he, milagro? Niet alles voor jezelf willen houden!quote:
Inderdaad, ze ouwehoeren nou al een tijdje maar het gaat constant om hetzelfde, die Rob blijft maar vissen naar dezelfde antwoorden. Wat een lastig figuur is dat zeg, zo een opdringerige die je liever vermijdt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
Nee dat klopt, Rob heeft een bepaald idee in z'n domme kop en hij wil dat koste wat het kost bij Ralph bevestigt zien te krijgen, daarom lult hij constant in dezelfde richting
Ik had het al over een semi-serieuze scene uit Meet the Parents waar Rob de vader van Nathalie speelt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren!
Hij doet verdorie of tie Natte Lie's vader is!
Ik denk al steeds dat Ralph eigenlijk niet zo dom is als sommigen hem afschilderen. Hij denkt wel heel erg na over de dingen die hij wil gaan zeggen. Het is geen blater zoals Rob.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Uncle_Sam het volgende:
Doordat Ralph zo traag als stront is, komt-ie vaak over als een redelijk domme jongen, terwijl z'n woordkeuze in feite eigenlijk heel weloverwogen is.
Lekker, dan is alleen Joost zeker voor mij nog overquote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet dingen wel een beetje delen he, milagro? Niet alles voor jezelf willen houden!Ralph
Jij ging voor zijn leuter, wij gaan hier voor Ralphs verstand ja.quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
![]()
RalphMine! Mine! Mine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |