Geweldig verslag! Knap dat je dat zo kunt maken. Mij lukt dat niet met meer dan 1 zin.quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
Ralph: "lk zit hier niet om haar terug te winnen. Het is ook geen wrok of wraak, want zo zit ik niet in elkaar!"
Rob: "Dat jij pissig bent is logisch".
Rlph: "Ik heb het al verwerkt. Ik ben er overheen.. het is voorbij. Ik ga hier gewoon een uitdaging aan en leef met de dag. Ik ga niet terug kijken. Het is wel leuk om te praten over wat leuk is geweest. Dit zie ik als een deel van mijn leven waar ik later ook met plezier over kan praten!"
Rob: "Maar waarom zou je er dan niet leuk over praten? Je verbergt iets. Ik voel dat. je verbergt iets!"
Ralph: "Dat moet je niet zo zien. Ik wil best een gesprek aan en best wel een lolletje maken. Gistervond kwam ik los. Ik mis de muziek heel erg. Ik kan me dan best wel laten gaan. Maar dat spelletje in de rondte zingen, dan gaat het snel weer over."
Rob: "Daarom ben ik er ook uitgestapt."
Ralph: "Gisteravond hebben we verstoppertje gespeeld. Dat was leuk. Je moet gewoon dingen doen om je te vermaken. Maar als je aan mijvraagt om in de groep een verhaal over mijn leven tevertellen.... dan is die drempel voormij te hoog."
Rob: "Jij mag mij alles vragen en ik zal antwoorden. Ik heb nu het gevoel dat je iets verbergt!"
Ralph: "Natuurlijk houd je altijd dingen voor je. Ik vertel de dingen zoals ze zijn. Jij bent een makkelijke prater.
Rob vertelt dan wat hij allemaal heel eerlijk en open vertelt aan iedereen.
wat goed zeg... ik kan het net volgen en jij typt het zo uit.......quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
deel gesprek Rob Ralph
Ja, volgens mij ook. Hij zoekt dingen om Ralph mee terug te kunnen pakken.quote:Op maandag 12 september 2005 01:26 schreef Rica het volgende:
Rob zit te vissen naar materiaal om verder mee te komen.
Nou dat is niet vanuit Rob z'n eigen kop gekomen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie heeft geen problemen met Ralph. Alleen probeert Rob dat nu te creëren.
Nee dat klopt, Rob heeft een bepaald idee in z'n domme kop en hij wil dat koste wat het kost bij Ralph bevestigt zien te krijgen, daarom lult hij constant in dezelfde richtingquote:Op maandag 12 september 2005 01:27 schreef Showtime het volgende:
Rob wil dit Rob wil dat Rob wil zus Rob wil zo, laat Ralph lekker zijn ding doen jongen, ouwe zeikstraal.
Ralph probeert gewoon rustig zijn verhaal te doen en Rob onderbreekt hem telkens met zijn gemekker. Als je goed oplet zie je ook dat Rob eigenlijk totaal niet luistert naar wat Ralph zegt.
Nathalie doet voor alsof ze problemen heeft met Ralph om het thuisfront gerust te stellen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dat is niet vanuit Rob z'n eigen kop gekomen.
Naat heeft echt wel een hoop gebitcht![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
Rob is niet alleen een hufter, ik denk dat ons zogenaamd engeltje Nathalie ook Ralph echt uitgekotst heeft en er alles aan heeft gedaan om te zorgen dat Ralph als hufter wordt gezien.
Ja en ondertussen gister helemaal happy en jollig met elkaar staan te dansenquote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nathalie doet voor alsof ze problemen heeft met Ralph om het thuisfront gerust te stellen.
+10 punten voor Ralphquote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
Ralph is geweldig! Op zijn eigen manier!
Rob zegt dat Naat zo veranderd is sinds Ralph in het huis is, want hij heeft haar daarvoor wel 1 (één) dag meegemaakt.
Ralph (heel rustig): "Ik weet niet of jij daar zo goed over kan oordelen"![]()
Ralph!
Ik vertrouw die Rob voor geen cent en dat zou Ralph al helemaal niet moeten doen. Rob zal niks schuwen om te gebruiken als hij er verder mee komt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Hij zoekt dingen om Ralph mee terug te kunnen pakken.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef Jane het volgende:
Ralph is geweldig! Op zijn eigen manier!
Rob zegt dat Naat zo veranderd is sinds Ralph in het huis is, want hij heeft haar daarvoor wel 1 (één) dag meegemaakt.
Ralph (heel rustig): "Ik weet niet of jij daar zo goed over kan oordelen"![]()
Ralph!
Geen nachtmerries over Rob?quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
Ik ga lekker dromen over Ralph![]()
![]()
Dat ik lekker ga scrèbbuluh met hem en zo, letterplankje leggen![]()
en ¡ No pasarán ! , los Robes del mundo![]()
RalphMine! Mine! Mine!
quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
![]()
RalphMine! Mine! Mine!
Zijn de lijnen nog niet gesloten dan?quote:Op maandag 12 september 2005 01:28 schreef Sybesma het volgende:
Ralph : 0909-0304 of sms Ralph naar 1010
Je moet dingen wel een beetje delen he, milagro? Niet alles voor jezelf willen houden!quote:
Inderdaad, ze ouwehoeren nou al een tijdje maar het gaat constant om hetzelfde, die Rob blijft maar vissen naar dezelfde antwoorden. Wat een lastig figuur is dat zeg, zo een opdringerige die je liever vermijdt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:29 schreef Sealord het volgende:
Nee dat klopt, Rob heeft een bepaald idee in z'n domme kop en hij wil dat koste wat het kost bij Ralph bevestigt zien te krijgen, daarom lult hij constant in dezelfde richting
Ik had het al over een semi-serieuze scene uit Meet the Parents waar Rob de vader van Nathalie speelt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Day het volgende:
Ik kan dit niet meer aanhoren!
Hij doet verdorie of tie Natte Lie's vader is!
Ik denk al steeds dat Ralph eigenlijk niet zo dom is als sommigen hem afschilderen. Hij denkt wel heel erg na over de dingen die hij wil gaan zeggen. Het is geen blater zoals Rob.quote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Uncle_Sam het volgende:
Doordat Ralph zo traag als stront is, komt-ie vaak over als een redelijk domme jongen, terwijl z'n woordkeuze in feite eigenlijk heel weloverwogen is.
Lekker, dan is alleen Joost zeker voor mij nog overquote:Op maandag 12 september 2005 01:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet dingen wel een beetje delen he, milagro? Niet alles voor jezelf willen houden!Ralph
Jij ging voor zijn leuter, wij gaan hier voor Ralphs verstand ja.quote:Op maandag 12 september 2005 01:31 schreef milagro het volgende:
Ralph
![]()
RalphMine! Mine! Mine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |