"Liesje"quote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat is het
Liesje staat wat hoger op haar afzeiklijstje
waarom is dat mens zo jaloers op Liesje?
Idd.quote:Op maandag 12 september 2005 01:17 schreef Lkw het volgende:
Waar haalt Rob de hoogmoedigheid vandaan om Ralph zo toe te spreken??!
Hij wilt geen vijanden maken. Ik denk niet dat hij zo is.quote:Op maandag 12 september 2005 01:18 schreef Maerycke het volgende:
En Ralph is zo'n Jan Doedel die zich in een hoek laat drukken ipv hij gewoon zegt dat Rob z'n bek moet houden... 'Het is mooi voor jezelf'...
In z'n dromen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:19 schreef BB-King het volgende:
Rob ziet heel veel dingen van Ralph in zichzelf terug...![]()
Daarom juist.. het wil er niet bij Rob in dat Ralph er gewoon niet over wil praten. Gatver...quote:Op maandag 12 september 2005 01:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij wilt geen vijanden maken. Ik denk niet dat hij zo is.
Hij wil ook niks weten. Hij wil alleen zijn mening aan anderen vertellen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:20 schreef BigBro000 het volgende:
rob praat wel heeeeel veel voor iemand die juist dingen vraagt
Vreselijk toch? Die man is gewoon niet te geloven.quote:
Je bent serieus nu, de zangimprovisaties?quote:Op maandag 12 september 2005 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
Toch weer volkomen terecht wakker gebleven
Het ene moment van die zangimprovisaties, en nu een fantastisch gesprek op stream 1![]()
Nee, er moest nog eenquote:Op maandag 12 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je bent serieus nu, de zangimprovisaties?
Je bent altijd zo op je tenen getrapt als het over Tanja gaat en nu dat gekat over en weer vond je leuk?![]()
![]()
Ik dacht al, level ik nou ineens niet meer?quote:Op maandag 12 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, er moest nog eenachter
![]()
![]()
![]()
Vind dat zingendus, maar stream 1 nu heel erg goed
![]()
blijf jij die volgen ?quote:Op maandag 12 september 2005 01:22 schreef Maerycke het volgende:
Dido en Nathalie hebben het over de strijd om Roel en Lieske
Ik reik je ff een bonk hout aanquote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef Day het volgende:
Mag ik PLEASE 5 seconden dat huis in om Rob op z'n bek te slaan!!!
![]()
en mag ik mee please?quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef Day het volgende:
![]()
Ik denk serieus dat Rob bang is voor Ralph, in de zin dat hij inderdaad geen hoogte van hem krijgt en Ralph zich niets van Rob aan lijkt te trekken. Daar kunnen types als Rob maar erg slecht tegen.quote:Op maandag 12 september 2005 01:23 schreef svann het volgende:
Verschrikkelijk die Rob!
Het valt me trouwens op dat hij hier op een heel andere toon met Ralph praat als met de dames.
Denk niet dat dat zoveel zal uitmaken als het niet wordt uitgezonden op TV.quote:Op maandag 12 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
Rob is echt niet slim bezig, minpunten scoren plus Ralph weer pluspunten geven![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef Day het volgende:
![]()
Ja Rallûf, lajje nie in een hoek lulle en zeg gewaun dat ie de tering ken krège vùile megaulquote:Op maandag 12 september 2005 01:25 schreef sam_the_man het volgende:
ralph sla hem duh touwtiefus die teâhringlèeâh, hè blèft mâh zuiguhn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |