Vind het wel voorbarig, maar zoals het er nu voorstaat heeft hij veel kans, ja.quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph wint deze BB... zonder twijfel.
Nee hoor, om 1 simpele reden al niet, de bewoners gaan hem vaak op de bank zetten en als hij t.o 1 of 2 andere "populaire" bewoners komt, redt hij het niet. Dan stemt NL hem er wél uit.quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond het wel komisch ja...quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snapte al niet wat ze aan het doen was, stream is heel erg donker hier
wel leuk toch?
ja Inrit stijgt op mijn lijstje ...quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
ik moet erg lachen om die imitatie van ingrid![]()
Opgelost: andere link genomenquote:Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn geluid op 1 en 2 is slecht
Jammer, ziet er wel gezellig uit
Denk het niet. Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar werkt zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uitquote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, om 1 simpele reden al niet, de bewoners gaan hem vaak op de bank zetten en als hij t.o 1 of 2 andere "populaire" bewoners komt, redt hij het niet. Dan stemt NL hem er wél uit.
hahahahaquote:Op maandag 12 september 2005 00:28 schreef Jane het volgende:
Rob houdt op met praten en Linda zegt "Oh stil, lekker!"
Hoorde ik dat nou goed?
Je moet ze ergens alle 4 tegelijk aan hebben, of heb je dat al?quote:
Ik ook... een seconde of 30 lang. Daarna werd het steeds vervelender.quote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef Kimske het volgende:
ik kan er wel de lol van inzien..
Ligt eraan hoe de tvuitzendingen hem neer gaan zetten. Ik denk dat de kansen van Chantal bij het publiek bv. ook behoorlijk verminderd zijn na die ene daguitzending terwijl ze in de groep nog steeds wel redelijk ligt...quote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uit
De tijd is rijp voor een rustige, normale jongen met een (zo lijkt het althans) goed hart als winnaar van BB.
Jahoor, omdat de situatie nu op Bart lijkt, gaat ie winnenquote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uit
De tijd is rijp voor een rustige, normale jongen met een (zo lijkt het althans) goed hart als winnaar van BB.
Ja, zeker sinds de laatste bb's door vrouwen zijn gewonnen... het wordt tijd voor een ventquote:Op maandag 12 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij alle 4 tegelijk gaan ze bij mij enorm bufferen, dus ik hou het (helaas) op 1 tegelijkquote:Op maandag 12 september 2005 00:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je moet ze ergens alle 4 tegelijk aan hebben, of heb je dat al?
Dan kan je makkelijk switchen
Oh hij heeft genoeg ruggegraat om er tegen te kunnen, toch vind ik Ingrid een beetje simpel worden de laatste dagen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef Kimske het volgende:
rob maakt er zelf ook grapjes over, dan kan ik er wel om lachen
Schreef ik dat ergensquote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, omdat de situatie nu op Bart lijkt, gaat ie winnen![]()
typisch geval van zelfkennisquote:Op maandag 12 september 2005 00:32 schreef Kimske het volgende:
rob: ja ik praat best veel
ja klinkt echt niet, heb steeds het idee dat ze opzettelijk een kinderstemmetje opzet maar het is gewoon haar standaard stemgeluidquote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef BB-King het volgende:
Ik hoor een kind?
O laat maar, tis Natte Lie.
Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uitquote:
Omdat hij weet dat zijn reactie gefilmd wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef Kimske het volgende:
rob maakt er zelf ook grapjes over, dan kan ik er wel om lachen
Dat schreef ik ja. Maar waar zeg ik dan dat hij wint omdat de situatie op die van Bart lijktquote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uit
Misschien beseft ze op sommige momenten dat ze te mannelijk praat en gaat ze opzettelijk een kleine meisjes stem opzetten om dat te maskeren.quote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
ja klinkt echt niet, heb steeds het idee dat ze opzettelijk een kinderstemmetje opzet maar het is gewoon haar standaard stemgeluid![]()
Je zegt dat hij net als Bart iedereen eruit knikkert.quote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schreef ik ja. Maar waar zeg ik dan dat hij wint omdat de situatie op die van Bart lijkt
Hai, nee weinigquote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal![]()
Nog spannende ontwikkelingen?
tii taa toove.. ohnee taanga!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef FlowKey het volgende:
ff tussendoor: wie ligt er in bed op stream 4??
En wat wil dat zeggen? Daardoor werd Bart destijds juist zo vaak genomineerd door z'n medebewoners. Het zou ook nog heel goed kunnen dat Ralph populairder wordt bij zijn medebewoners en dus niet eens zo vaak op de bank komt. Of je eruit vliegt ligt tenslotte aan het Nederlandse publiek (als we er vanuit gaan dat het eerlijk gaatquote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, omdat de situatie nu op Bart lijkt, gaat ie winnen![]()
Lieve schat het ligt ook aan de andere bewoners, deze BB heeft veel meer 20-igers, bij BB 1 was Bart echt de lolbroek, het jonkie.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Liedjes zingen en improviseren :}
Doe eens een gokquote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Heeft Chantal bvb. Tanja al flink de waarheid verteld, zoals ze vanmiddag stoer verkondigde?
totzover heeft ze meer praatjes dan daadjes, ze valt erg tegenquote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef BB-King het volgende:
Het woord sex valt en Linda komt zowat klaar...
quote:
Iets subtieler is geen overbodige luxequote:Op maandag 12 september 2005 00:37 schreef Asskicker14 het volgende:
De crack hoer trailer trash ligt weer op bed?
Dat zei ik jaquote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zegt dat hij net als Bart iedereen eruit knikkert.
Mooi, let's do a grouphugquote:
Hahahahaquote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Een echo van Buik zelf op camera 3 en 4.
Als dat zo is, trakteer ik alle BB-nachtbrakers-op-fok een rondje van de zaakquote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker!![]()
In z'n eentje, zo te zien.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
Rikkert gaat weer gezellig een potje dammen
Als ik er tussen zat vond ik het nog triest, vind er geen reet aan.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier een beetje somber van![]()
Maar misschien is het wel heel erg leuk als je er tussen zit![]()
Ik denk dat ze geen schijn van kans had nadat ze in afzondering verdween. Daar is echt door werkelijk iedereen op haar ingepraat om te blijven (inclusief haar afschuwelijke moeder blijkbaar). Ze had zich bij haar eigen besluit moeten houden, maar daar is ze simpelweg niet sterk genoeg voor..quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Flakkie01 het volgende:
Gatver ik krijg een gevoel van medelijden, nooit gedacht dat ik dat zou krijgen bij Tanja
Dat kind is doodongelukkig
mee eens.....quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Flakkie01 het volgende:
Gatver ik krijg een gevoel van medelijden, nooit gedacht dat ik dat zou krijgen bij Tanja
Dat kind is doodongelukkig
En vast!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Als dat zo is, trakteer ik alle BB-nachtbrakers-op-fok een rondje van de zaak![]()
Ik zie het ook niet gebeuren. Niet zolang Natte Lie in dat huis zit. Zij zal er alles aan doen om de rest er van te overtuigen dat ze hem moeten nomineren.quote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat zo is, trakteer ik alle BB-nachtbrakers-op-fok een rondje van de zaak![]()
Ik zie het écht niet gebeuren, maar wie weet, gun het hem wel
Nee, toch met Joost.quote:
scherpquote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
hey, een bank is toch voor OP te zitten niet?!![]()
Ja, leuk voor een meet.quote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoiets zouden we ook eens moeten doen op Fok!, zulke zing-spelletjes. Das reuze-gezellig.
Als iedereen eerst dronken is gevoerd.quote:
dat wordt ruzie, straks feliciteert hij haar nog als ze wint, de gevolgen zijn niet te overzienquote:Op maandag 12 september 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
Naat gaat ook een spelletje doen met die afschuwelijke ex van haar.
*wurgt Asskicker en gooit 'm achter de bank*quote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoiets zouden we ook eens moeten doen op Fok!, zulke zing-spelletjes. Das reuze-gezellig.
etc etc etc niet ect ect ectquote:Op maandag 12 september 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
huppel huppel
en dat is niet zo fijn met zo`n ding erin
hij heb het echt niet naar zijn zin
hoe kon hij van dit ding afkomen
door met zijn hoofd boven een hete pan te stomen
toen kwam er een hondje aan
die vroeg tegen zijn baasje: wat heb jij nou weer gedaan
die schudde alleen maar met zijn hoofd
maar wat was de achterliggende gedachte
dat hij naar de knuppel smachtte
en toen nam hij de knuppel van zijn hond
in zijn mond
ect ect ect![]()
Joost lijkt me juist hier wel het type voor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef Jane het volgende:
Jeezus, wat enorm kinderachtig, die liedjes zeg. Ik zou me er ook niet mee kunnen vermaken, als ik daar zat hoor.
Kan Rikkert, Joost & Ralph goed begrijpen hoor, dat ze ergens anders gaan zitten.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Joost en Rikkert dammen...
Zulke boeiende informatie moet vermeldt worden!!
Daar kun je het nog van voorstellen ja... Maar deze twintigers en zelfs 2 veertigers... onvoorstelbaar.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Het is een beetje niveau studentenvereniging van Lieske, he?Die zal zich wel thuisvoelen.
Valt mee hoor. Ze is er niet erg gedreven in.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Het is een beetje niveau studentenvereniging van Lieske, he?Die zal zich wel thuisvoelen.
Het ergste is nog wel dat ik zelf gerust mee zou doen met dit soort spelletjes.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn nu toch wel heel erg diep gezonken daar...
In haar studentenvereniging wordt de tijd met andere dingen gevuld hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Ralph denkt 'zal ik dan toch de tuin maar weer gaan wieden of valt er nog wat af te wassen?'.quote:Op maandag 12 september 2005 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zingt Ralph niet mee?
Godzijdank niet. Dat hij niet meedoet is weer een bonuspunt.quote:Op maandag 12 september 2005 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zingt Ralph niet mee?
hahaha, he, zeg dat nou nietquote:Op maandag 12 september 2005 00:48 schreef Showtime het volgende:
ik bedenk met zojuist dat er maar 1 ding triester is dan het zingen van deze liedjes in groepsverband ....
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband![]()
Nou ik had er met een chagerijnige kop naar zitten kijken, oh nee ik was gaan dammen met Rikkert en Joostquote:Op maandag 12 september 2005 00:48 schreef Showtime het volgende:
ik bedenk met zojuist dat er maar 1 ding triester is dan het zingen van deze liedjes in groepsverband ....
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband![]()
Idd!quote:Op maandag 12 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Dat hij niet meedoet is weer een bonuspunt.
Ben je weer vergeten om fatsoenlijk te quoten?quote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef jalla het volgende:
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband
en nog een stapje verder is het daarweer naar kijken, dat wat ik nu doe
Phewquote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
sorry, but remember, you are not alone we are here with you![]()
ben jij dat die steeds bij mij voor het raam naar binnen gluurt?quote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef jalla het volgende:
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband
en nog een stapje verder is het daarweer naar kijken, dat wat ik nu doe
quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Ja, verklaart een hoop hé!quote:Op maandag 12 september 2005 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie wordt weer helemaal blond. Was ze eerst dan blond?
Je begrijpt wat ik bedoel. Het is ook laat voor mij, begrijp je?quote:Op maandag 12 september 2005 00:54 schreef FlowKey het volgende:
chronosoom?
Heb ik niet kunnen ontdekkenquote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef AMDFreak het volgende:
Rob gaat plat ;p
Nathalie en Dido zitten te zingen in de badkamer :p lekker billetje
kom op posten jij, als ik geobserveerd had willen worden was ik wel in het BB huis gegaanquote:Op maandag 12 september 2005 00:52 schreef jalla het volgende:
nee dat is gewoon desintresse, nu weer toeschouwer hoor bye
Ahhhhhhhhhhh wat lief, wat zijn ze jong daar johquote:
Scanman had daarnet het slipje wat duidelijker in beeld.quote:
Ik vind Ralph nu wel leuker, moet ik zeggen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhh wat lief, wat zijn ze jong daar joh![]()
mijn excuses Gert, ik let op andere dingetjes......quote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
Scanman had daarnet het slipje wat duidelijker in beeld.![]()
Maar goed, daar is het Scanman ook voor.
Was mij nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Scanman had daarnet het slipje wat duidelijker in beeld.![]()
Maar goed, daar is het Scanman ook voor.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
heheh ... ik heb Natte die Donald Duck nadoet opgeslagen ...
Ja hoe zit dat eigenlijk...?? ????????????quote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel fijn dat ze nu bewuster zijn van de tijd.
Posten !!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
heheh ... ik heb Natte die Donald Duck nadoet opgeslagen ...
Fietsen ze nog?quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk...?? ????????????
Op de tieten? Die had hij óók beter in beeld.quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn excuses Gert, ik let op andere dingetjes......
Misschien luisteren ze meer naar hun biologische klok?quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk...?? ????????????
Nee, serieus. Hebben zo opeens een idee van tijd ofzo?quote:
Ik kan me in Ralph's huidige kapsel niet vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind Ralph nu wel leuker, moet ik zeggen.
Die waren me dan weer wél opgevallen iddquote:Op maandag 12 september 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de tieten? Die had hij óók beter in beeld.
Mag wel wat intenser wordenquote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
dat gestoei tussen Menno & Ingrid blijft natuurlijk niet leuk.....
En stoken ook vooral, lijntjes proberen uit te zetten, manipuleren. Dat moét toch op den duur wel tegen haar gaan werken zou je zeggen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:59 schreef Showtime het volgende:
Kraai blijft altijd wat langer op, dan kan ze in een klein groepje lekker roddelen over degene die al te bed zijn.
mot 07:30 uur op, dus heb nog wel ffquote:Op maandag 12 september 2005 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand hier die morgen vroeg op moet om te werken of naar school te gaan?
Mijn god jouw leeftijdquote:Op maandag 12 september 2005 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand hier die morgen vroeg op moet om te werken of naar school te gaan?
Rob heeft maandag toen om 12 uur de alarmen afgingen op het klokje van het bubbelbad gekeken.quote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, serieus. Hebben zo opeens een idee van tijd ofzo?
Ik heb de eerste uur vrij morgenvroeg, dus dat scheelt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
mot 07:30 uur op, dus heb nog wel ff
moet je Tanja's antwoord eens lezen:)quote:Op maandag 12 september 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom word jij genomineerd?
Omdat ik te druk en aanwezig ben. Ik ben te populair, dus zien ze mij als concurrentie.
Van de BB-site, interview met Linda![]()
Nee, ze gaan gezellig praten over waarom Ralph meedoet aan BBquote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ralph en Rob gaan buiten slapen (?)
Prachtigquote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef marbe het volgende:
Neeeee Rob wat doe je? Vraag je nou echt aan Ralph wat hij voor werk doet??????
"Ohhhh, echt prof zeg maar?"quote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef marbe het volgende:
Neeeee Rob wat doe je? Vraag je nou echt aan Ralph wat hij voor werk doet??????
quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
Rob en Ralph interessant gesprek op stream 1. Rob vraag Ralph wat zijn reden was om in het huis te gaan. Ralph vraagt als Rob veel met Nathalie erover heeft gesproken. Rob geeft aan dat hij graag iets van 2 kanten hoort.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
[..]
moet je Tanja's antwoord eens lezen:)
"Nei allein voâh wat extra hobby uâhtjes erbè zeg maah, je weit wel"quote:
zo inderdaad, rob flick von der gestapoquote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef Paultjehh het volgende:
Rob met ze gestapo-verhoor bij Ralph..
Eerst eruit stemmen en dan iets van 2 kanten wilen horenquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
Rob geeft aan dat hij graag iets van 2 kanten hoort.
Ralph stond nog op zijn ondervragingslijstje van vandaagquote:Op maandag 12 september 2005 01:07 schreef BB-King het volgende:
Toch wel geinig... Rob zou al een tijd geleden naar bed gaan.
Vind hem ook geloof ik wel de leukste daar.quote:
Stapvrienden wat hij tot nu toe vertelt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:10 schreef -Delta- het volgende:
Is Naat d'r huidige vriend een echt goeie vriend van Ralph geweest?
Of gewoon "een" vriend, een bekende?
trustenquote:Op maandag 12 september 2005 01:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
weltrusten mensen
Idd, ik hoor geen "gewone interesse"quote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Sealord het volgende:
en Rob probeert Ralph uitspraken te laten doen....
Johan Derksen dan, die is ook 10 standjes te brutaal.quote:Op maandag 12 september 2005 01:13 schreef Showtime het volgende:
Rob lijkt Jan Mulder of Johan Dersken wel.
Denk dat Chantal ook graag van de gelegenheid gebruik maakt om Lieske ff af te katten. Wanneer Dido of Nathalie iets over Ralph zijn potjes en pillen had gezegd was ze er vast in mee gegaan.quote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Jane het volgende:
Lieske zit weer te zeiken over Ralph z'n potjes en pillen. Deze keer krijgt ze echter weinig bijval van Chantal en Roel, die vinden dat het niet uitmaakt. "Jij hebt toch ook allemaal spulletjes bij je?", zegt Chantal, "waarom zou het voor een man anders moeten zijn? Hij is brandweerman, dat is een van de stoerste beroepen die er is".
Ik moet zeggen, ik vind Chantal vreselijk, maar hier scoort ze een klein puntje bij me.
Ah ok, thanks.. dat miste ik even (m'n oren gaan spontaan op slot zodra Rob praatquote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
Rob vond het een kutstreek van Ralph dat ie toch in BB is gegaan. Maar toch vind ie hem een hele goeie gozer en mag hem graag.
Hahaha, ja en of dat er gemeend uit kwam..quote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Tourniquet het volgende:
Maar toch vind ie hem een hele goeie gozer en mag hem graag.
Rob is zichzelf aan het opladen omdat hij eerder vanavond is afgezeken door de "kern" van de groep, daarna voelde hij zich buitengesloten door het grapje dat Ingrid uithaalde met Menno.quote:Op maandag 12 september 2005 01:13 schreef Wup het volgende:
Rob: jij ontwijkt mijn vraag
ik zal je vertellen hoe ik het zie
ja dat is hetquote:Op maandag 12 september 2005 01:15 schreef Showtime het volgende:
Denk dat Chantal ook graag van de gelegenheid gebruik maakt om Lieske ff af te katten. Wanneer Dido of Nathalie iets over Ralph zijn potjes en pillen had gezegd was ze er vast in mee gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |