scherpquote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
hey, een bank is toch voor OP te zitten niet?!![]()
Ja, leuk voor een meet.quote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoiets zouden we ook eens moeten doen op Fok!, zulke zing-spelletjes. Das reuze-gezellig.
Als iedereen eerst dronken is gevoerd.quote:
dat wordt ruzie, straks feliciteert hij haar nog als ze wint, de gevolgen zijn niet te overzienquote:Op maandag 12 september 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
Naat gaat ook een spelletje doen met die afschuwelijke ex van haar.
*wurgt Asskicker en gooit 'm achter de bank*quote:Op maandag 12 september 2005 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Zoiets zouden we ook eens moeten doen op Fok!, zulke zing-spelletjes. Das reuze-gezellig.
etc etc etc niet ect ect ectquote:Op maandag 12 september 2005 00:43 schreef Peter6000 het volgende:
huppel huppel
en dat is niet zo fijn met zo`n ding erin
hij heb het echt niet naar zijn zin
hoe kon hij van dit ding afkomen
door met zijn hoofd boven een hete pan te stomen
toen kwam er een hondje aan
die vroeg tegen zijn baasje: wat heb jij nou weer gedaan
die schudde alleen maar met zijn hoofd
maar wat was de achterliggende gedachte
dat hij naar de knuppel smachtte
en toen nam hij de knuppel van zijn hond
in zijn mond
ect ect ect![]()
Joost lijkt me juist hier wel het type voor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:45 schreef Jane het volgende:
Jeezus, wat enorm kinderachtig, die liedjes zeg. Ik zou me er ook niet mee kunnen vermaken, als ik daar zat hoor.
Kan Rikkert, Joost & Ralph goed begrijpen hoor, dat ze ergens anders gaan zitten.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Joost en Rikkert dammen...
Zulke boeiende informatie moet vermeldt worden!!
Daar kun je het nog van voorstellen ja... Maar deze twintigers en zelfs 2 veertigers... onvoorstelbaar.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Het is een beetje niveau studentenvereniging van Lieske, he?Die zal zich wel thuisvoelen.
Valt mee hoor. Ze is er niet erg gedreven in.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Het is een beetje niveau studentenvereniging van Lieske, he?Die zal zich wel thuisvoelen.
Het ergste is nog wel dat ik zelf gerust mee zou doen met dit soort spelletjes.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn nu toch wel heel erg diep gezonken daar...
In haar studentenvereniging wordt de tijd met andere dingen gevuld hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Ralph denkt 'zal ik dan toch de tuin maar weer gaan wieden of valt er nog wat af te wassen?'.quote:Op maandag 12 september 2005 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zingt Ralph niet mee?
Godzijdank niet. Dat hij niet meedoet is weer een bonuspunt.quote:Op maandag 12 september 2005 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Waarom zingt Ralph niet mee?
hahaha, he, zeg dat nou nietquote:Op maandag 12 september 2005 00:48 schreef Showtime het volgende:
ik bedenk met zojuist dat er maar 1 ding triester is dan het zingen van deze liedjes in groepsverband ....
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband![]()
Nou ik had er met een chagerijnige kop naar zitten kijken, oh nee ik was gaan dammen met Rikkert en Joostquote:Op maandag 12 september 2005 00:48 schreef Showtime het volgende:
ik bedenk met zojuist dat er maar 1 ding triester is dan het zingen van deze liedjes in groepsverband ....
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband![]()
Idd!quote:Op maandag 12 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Dat hij niet meedoet is weer een bonuspunt.
Ben je weer vergeten om fatsoenlijk te quoten?quote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef jalla het volgende:
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband
en nog een stapje verder is het daarweer naar kijken, dat wat ik nu doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |