Phewquote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
sorry, but remember, you are not alone we are here with you![]()
ben jij dat die steeds bij mij voor het raam naar binnen gluurt?quote:Op maandag 12 september 2005 00:50 schreef jalla het volgende:
ik bedenk met zojuist dat er maar 1 ding triester is dan het zingen van deze liedjes in groepsverband ....
het kijken in groepsverband naar andere mensen die deze liedjes zingen in groepsverband
en nog een stapje verder is het daarweer naar kijken, dat wat ik nu doe
quote:Op maandag 12 september 2005 00:46 schreef Jane het volgende:
Het is een beetje niveau studentenvereniging van Lieske, he?Die zal zich wel thuisvoelen.
Ja, verklaart een hoop hé!quote:Op maandag 12 september 2005 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie wordt weer helemaal blond. Was ze eerst dan blond?
Je begrijpt wat ik bedoel. Het is ook laat voor mij, begrijp je?quote:Op maandag 12 september 2005 00:54 schreef FlowKey het volgende:
chronosoom?
Heb ik niet kunnen ontdekkenquote:Op maandag 12 september 2005 00:51 schreef AMDFreak het volgende:
Rob gaat plat ;p
Nathalie en Dido zitten te zingen in de badkamer :p lekker billetje
kom op posten jij, als ik geobserveerd had willen worden was ik wel in het BB huis gegaanquote:Op maandag 12 september 2005 00:52 schreef jalla het volgende:
nee dat is gewoon desintresse, nu weer toeschouwer hoor bye
Ahhhhhhhhhhh wat lief, wat zijn ze jong daar johquote:
Scanman had daarnet het slipje wat duidelijker in beeld.quote:
Ik vind Ralph nu wel leuker, moet ik zeggen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhh wat lief, wat zijn ze jong daar joh![]()
mijn excuses Gert, ik let op andere dingetjes......quote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
Scanman had daarnet het slipje wat duidelijker in beeld.![]()
Maar goed, daar is het Scanman ook voor.
Was mij nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Scanman had daarnet het slipje wat duidelijker in beeld.![]()
Maar goed, daar is het Scanman ook voor.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
heheh ... ik heb Natte die Donald Duck nadoet opgeslagen ...
Ja hoe zit dat eigenlijk...?? ????????????quote:Op maandag 12 september 2005 00:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Wel fijn dat ze nu bewuster zijn van de tijd.
Posten !!!!!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
heheh ... ik heb Natte die Donald Duck nadoet opgeslagen ...
Fietsen ze nog?quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk...?? ????????????
Op de tieten? Die had hij óók beter in beeld.quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn excuses Gert, ik let op andere dingetjes......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |