Misschien luisteren ze meer naar hun biologische klok?quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat eigenlijk...?? ????????????
Nee, serieus. Hebben zo opeens een idee van tijd ofzo?quote:
Ik kan me in Ralph's huidige kapsel niet vinden.quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind Ralph nu wel leuker, moet ik zeggen.
Die waren me dan weer wél opgevallen iddquote:Op maandag 12 september 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de tieten? Die had hij óók beter in beeld.
Mag wel wat intenser wordenquote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef Wup het volgende:
dat gestoei tussen Menno & Ingrid blijft natuurlijk niet leuk.....
En stoken ook vooral, lijntjes proberen uit te zetten, manipuleren. Dat moét toch op den duur wel tegen haar gaan werken zou je zeggen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:59 schreef Showtime het volgende:
Kraai blijft altijd wat langer op, dan kan ze in een klein groepje lekker roddelen over degene die al te bed zijn.
mot 07:30 uur op, dus heb nog wel ffquote:Op maandag 12 september 2005 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand hier die morgen vroeg op moet om te werken of naar school te gaan?
Mijn god jouw leeftijdquote:Op maandag 12 september 2005 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand hier die morgen vroeg op moet om te werken of naar school te gaan?
Rob heeft maandag toen om 12 uur de alarmen afgingen op het klokje van het bubbelbad gekeken.quote:Op maandag 12 september 2005 01:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee, serieus. Hebben zo opeens een idee van tijd ofzo?
Ik heb de eerste uur vrij morgenvroeg, dus dat scheelt.quote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
mot 07:30 uur op, dus heb nog wel ff
moet je Tanja's antwoord eens lezen:)quote:Op maandag 12 september 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom word jij genomineerd?
Omdat ik te druk en aanwezig ben. Ik ben te populair, dus zien ze mij als concurrentie.
Van de BB-site, interview met Linda![]()
Nee, ze gaan gezellig praten over waarom Ralph meedoet aan BBquote:Op maandag 12 september 2005 01:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ralph en Rob gaan buiten slapen (?)
Prachtigquote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef marbe het volgende:
Neeeee Rob wat doe je? Vraag je nou echt aan Ralph wat hij voor werk doet??????
"Ohhhh, echt prof zeg maar?"quote:Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef marbe het volgende:
Neeeee Rob wat doe je? Vraag je nou echt aan Ralph wat hij voor werk doet??????
quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
Rob en Ralph interessant gesprek op stream 1. Rob vraag Ralph wat zijn reden was om in het huis te gaan. Ralph vraagt als Rob veel met Nathalie erover heeft gesproken. Rob geeft aan dat hij graag iets van 2 kanten hoort.
quote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
[..]
moet je Tanja's antwoord eens lezen:)
"Nei allein voâh wat extra hobby uâhtjes erbè zeg maah, je weit wel"quote:
zo inderdaad, rob flick von der gestapoquote:Op maandag 12 september 2005 01:05 schreef Paultjehh het volgende:
Rob met ze gestapo-verhoor bij Ralph..
Eerst eruit stemmen en dan iets van 2 kanten wilen horenquote:Op maandag 12 september 2005 01:03 schreef Showtime het volgende:
Rob geeft aan dat hij graag iets van 2 kanten hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |