ja klinkt echt niet, heb steeds het idee dat ze opzettelijk een kinderstemmetje opzet maar het is gewoon haar standaard stemgeluidquote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef BB-King het volgende:
Ik hoor een kind?
O laat maar, tis Natte Lie.
Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uitquote:
Omdat hij weet dat zijn reactie gefilmd wordt.quote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef Kimske het volgende:
rob maakt er zelf ook grapjes over, dan kan ik er wel om lachen
Dat schreef ik ja. Maar waar zeg ik dan dat hij wint omdat de situatie op die van Bart lijktquote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ralph gaat ze allemaal verslaan. Hij zal idd wel eenkeer of 6 genomineerd worden, maar wert zijn tegenstanders (net als Bart) één voor één het huis uit
Misschien beseft ze op sommige momenten dat ze te mannelijk praat en gaat ze opzettelijk een kleine meisjes stem opzetten om dat te maskeren.quote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
ja klinkt echt niet, heb steeds het idee dat ze opzettelijk een kinderstemmetje opzet maar het is gewoon haar standaard stemgeluid![]()
Je zegt dat hij net als Bart iedereen eruit knikkert.quote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat schreef ik ja. Maar waar zeg ik dan dat hij wint omdat de situatie op die van Bart lijkt
Hai, nee weinigquote:Op maandag 12 september 2005 00:33 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal![]()
Nog spannende ontwikkelingen?
tii taa toove.. ohnee taanga!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef FlowKey het volgende:
ff tussendoor: wie ligt er in bed op stream 4??
En wat wil dat zeggen? Daardoor werd Bart destijds juist zo vaak genomineerd door z'n medebewoners. Het zou ook nog heel goed kunnen dat Ralph populairder wordt bij zijn medebewoners en dus niet eens zo vaak op de bank komt. Of je eruit vliegt ligt tenslotte aan het Nederlandse publiek (als we er vanuit gaan dat het eerlijk gaatquote:Op maandag 12 september 2005 00:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jahoor, omdat de situatie nu op Bart lijkt, gaat ie winnen![]()
Lieve schat het ligt ook aan de andere bewoners, deze BB heeft veel meer 20-igers, bij BB 1 was Bart echt de lolbroek, het jonkie.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Liedjes zingen en improviseren :}
Doe eens een gokquote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef Day het volgende:
Heeft Chantal bvb. Tanja al flink de waarheid verteld, zoals ze vanmiddag stoer verkondigde?
totzover heeft ze meer praatjes dan daadjes, ze valt erg tegenquote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef BB-King het volgende:
Het woord sex valt en Linda komt zowat klaar...
quote:
Iets subtieler is geen overbodige luxequote:Op maandag 12 september 2005 00:37 schreef Asskicker14 het volgende:
De crack hoer trailer trash ligt weer op bed?
Dat zei ik jaquote:Op maandag 12 september 2005 00:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Je zegt dat hij net als Bart iedereen eruit knikkert.
Mooi, let's do a grouphugquote:
Hahahahaquote:Op maandag 12 september 2005 00:34 schreef Showtime het volgende:
Een echo van Buik zelf op camera 3 en 4.
Als dat zo is, trakteer ik alle BB-nachtbrakers-op-fok een rondje van de zaakquote:Op maandag 12 september 2005 00:38 schreef kissa het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2005 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph wint deze BB... zonder twijfel.
Jazeker!![]()
In z'n eentje, zo te zien.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
Rikkert gaat weer gezellig een potje dammen
Als ik er tussen zat vond ik het nog triest, vind er geen reet aan.quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word hier een beetje somber van![]()
Maar misschien is het wel heel erg leuk als je er tussen zit![]()
Ik denk dat ze geen schijn van kans had nadat ze in afzondering verdween. Daar is echt door werkelijk iedereen op haar ingepraat om te blijven (inclusief haar afschuwelijke moeder blijkbaar). Ze had zich bij haar eigen besluit moeten houden, maar daar is ze simpelweg niet sterk genoeg voor..quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Flakkie01 het volgende:
Gatver ik krijg een gevoel van medelijden, nooit gedacht dat ik dat zou krijgen bij Tanja
Dat kind is doodongelukkig
mee eens.....quote:Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Flakkie01 het volgende:
Gatver ik krijg een gevoel van medelijden, nooit gedacht dat ik dat zou krijgen bij Tanja
Dat kind is doodongelukkig
En vast!!!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Als dat zo is, trakteer ik alle BB-nachtbrakers-op-fok een rondje van de zaak![]()
Ik zie het ook niet gebeuren. Niet zolang Natte Lie in dat huis zit. Zij zal er alles aan doen om de rest er van te overtuigen dat ze hem moeten nomineren.quote:Op maandag 12 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat zo is, trakteer ik alle BB-nachtbrakers-op-fok een rondje van de zaak![]()
Ik zie het écht niet gebeuren, maar wie weet, gun het hem wel
Nee, toch met Joost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |