Slim van Rob....quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef MissX het volgende:
tijd van de Jacuzzi
Op de eerste van de maand toen de sirenes gingen, keek hij op de jacuzzi hoe laat het was.
Daar kan ie toch wat aan doen?quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef cuall het volgende:
Roel heeft het moeilijk door gebrek aan sex
Keukenquote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
Waar is Lieske eigenlijk?
Roel is dan ook afgestudeerd psycholoog die professor gaat worden, dus wat dat betreft moet ie wel enige kennis hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 18:04 schreef FlowKey het volgende:
Die Roel kan wel een dom stemmetje op zetten maar hij weet het allemaal wel: meteorologie, hormonen ...
quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef ruby het volgende:
Er wordt heel hard gelachen om Roel z'n grap.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Menno tegen Dido:
je bent er zo een die lacht maar helemaal niet weet waarover het gaat
Dat klopt dan ookquote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Menno tegen Dido:
ja mennootje kan er niet tegen dat Dildo sterker is dan hijquote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Menno tegen Dido:
Ze heeft zo te zien nepnagels, het valt me nog mee dat ze die van der duim er nog niet heeft afgezogen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef ruby het volgende:
"Wil Ingrid haar duim uit haar mond halen?"
"Wil Ingrid haar duim uit haar mond halen?"
Dat was de stem van BB.
Ja echt he? Die is een partij gefrusteerd, die denkt maar 1 ding: Ik geen sex, jullie geen sex. En eigenlijk heeft ze liever ook niet dat mensen liggen te knuffelen. Volgens mij is dat hetgene wat zij nog wel het liefste zou willen, kroelen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef ruby het volgende:
Chantal loopt weer te zeiken dat er ook ouders meekijken.
Donderop Chantal met je gemekker en loop de boel niet zo verzieken.
Hmm, zeker duimproof ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 18:18 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze heeft zo te zien nepnagels, het valt me nog mee dat ze die van der duim er nog niet heeft afgezogen.
Volgens mij zijn ze aan het risken..quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef jalla het volgende:
zijn rikkert ralph en joost nu nog steeds bezig met dat spelletje "wie kan het hoogste gooien" ???
quote:Eerder als een rottende zombie. Wat een afstotelijk geluid. Vooral als ze het met opzet een beetje extra vet aanzet, om de toffe Mokumse uit te hangen
Die is ook niet om aan te horen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef FlowKey het volgende:
persoonlijk erger ik me het meest aan dat gore stads-brabants van die Linda ...
Iedereen ergert zich overal aan, het is een raadsel waarom er dan nog zoveel naar de streams gekeken wordt...quote:Op zondag 11 september 2005 18:26 schreef FlowKey het volgende:
persoonlijk erger ik me het meest aan dat gore stads-brabants van die Linda ...
Begrijp één ding: je ergens aan ergeren is lekker en daarom kijken we (al jaaaaaaaaaaren).quote:Op zondag 11 september 2005 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iedereen ergert zich overal aan, het is een raadsel waarom er dan nog zoveel naar de streams gekeken wordt...![]()
ik zou een hele lijst kunnen maken van dingen waar ik me NIET aan erger of die ik GRAAG zie ... maar dat doe ik nietquote:Op zondag 11 september 2005 18:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Iedereen ergert zich overal aan, het is een raadsel waarom er dan nog zoveel naar de streams gekeken wordt...![]()
Eenschquote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef milagro het volgende:
Toch vind ik ze wel een mooi plaatje vormen, die 2, donkere types bij elkaar
Ton-sur-ton![]()
Mwoah, weet ik niet.quote:Op zondag 11 september 2005 18:30 schreef ruby het volgende:
Liegt Dido nou?
aleeee wat triest zegquote:
Ik denk eerder dat Dido zwaar gemindfuvkt wordtquote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef FlowKey het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dildo's mindfuck-spelletjes niet slagen bij Roel ...
Roel moet ook zijn haar weer laten groeien.quote:
Verre van, volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Dr_Greene het volgende:
Roel verpest nu zijn kansen bij Dido...
nee, hoor, het is een uitdaging juist voor haar, die volkomen andere mindsetquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Dr_Greene het volgende:
Roel verpest nu zijn kansen bij Dido...
oeps, excuses voor dubbelposting, nog niet gezienquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef BBscanner het volgende:
Roel en Dido voeren een prettig gesprek![]()
Ja, echt véél te leuk...quote:Op zondag 11 september 2005 18:44 schreef elskreeft het volgende:
dido: ik ben veel te leuk om zomaar weg te zijn. dat vind ik stom!
Nee, ik heb het geluid van de huiskamer aan staan, maar daar is het ook niet echt spannend. Lieske vertelde net dat haar vader wrs voor Linda gestemd heeft, omdat die gek is op vrouwen met rood haar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
Haha, iedereen zit gebiologeerd naar deze twee te kijken.
Nee, de echte Dido-haters kunnen dit natuurlijk niet aanzien, dat snap ik.quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik heb het geluid van de huiskamer aan staan, maar daar is het ook niet echt spannend. Lieske vertelde net dat haar vader wrs voor Linda gestemd heeft, omdat die gek is op vrouwen met rood haar.
nou, gebiologeerd is een groot woord, maar daar raakte Roel toch heel even mijn gevoelige snaar, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
Haha, iedereen zit gebiologeerd naar deze twee te kijken.
Is dit misschien een open sollicitatie????????quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
Natte Lie heeft veel bewondering voor mensen die op tv belspelletjes presenteren.
Sorry Gert.quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de echte Dido-haters kunnen dit natuurlijk niet aanzien, dat snap ik.
Waarom dan?quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, gebiologeerd is een groot woord, maar daar raakte Roel toch heel even mijn gevoelige snaar, hoor
over dat niet geloven dat er ook maar 1 iemand is die zijn 'onvoorwaardelijke' liefde echt op waarde weet te schatten.quote:
haha, waarom?quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
Natte Lie heeft veel bewondering voor mensen die op tv belspelletjes presenteren.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef BBscanner het volgende:
Dido zit te vissen bij Roel wat haar kansen zijn?
Dido ziet dadelijk nog minder in Roel door wat hij verteld denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef BBscanner het volgende:
Dido zit te vissen bij Roel wat haar kansen zijn?
Oké. Ik was even nieuwsgierig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
over dat niet geloven dat er ook maar 1 iemand is die zijn 'onvoorwaardelijke' liefde echt op waarde weet te schatten.
Ze heeft er in ieder geval wel de juiste bimbolook voorquote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is dit misschien een open sollicitatie????????![]()
precies, niets vissen, gewoon belangstelling, interessequote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft gewoon een normaal gesprek met Roel... niks meer, niks minder.
Doe niet zo naïef.quote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft gewoon een normaal gesprek met Roel... niks meer, niks minder.
Ja, maar ook die werd verliefd toen ze net 1 keer teveel vree met die enequote:Op zondag 11 september 2005 18:55 schreef ruby het volgende:
Dido, ook vrouwen kunnen geil zijn. Kijk naar Linda.
Ben ik mee eens hij verteld wel lekkerquote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Jane het volgende:
Joost is best leuk als ie zo zit te vertellen.
Heel anders dan wanneer Rob bijvoorbeeld een verhaal over z'n leven vertelt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Jane het volgende:
Heel anders dan wanneer Rob bijvoorbeeld een verhaal over z'n leven vertelt.![]()
Doe ik ook niet...quote:
Dat heeft ze tegen iedereen al gedaan toch?quote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
Hahahaha nee hoor Dido is helemaaaaaaaal niet aan het vissen. Begint ze wéér over die ex.
Inderdaad. Iedereen luistert ook omdat hij leuk verteldquote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Jane het volgende:
Nice scans!quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem niet storend omdat ik het geluid altijd uitzet als hij aan het woord is.quote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef FlowKey het volgende:
is er geen club van Joost-haters hier
![]()
Ja, dat doet het goed bij de dames, kan ik jullie vertellen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Pinball het volgende:geweldig verhaal van Joost weer
Wat een romanticus
Alleen naar Parijs gereden met een picknickmand om zich door een Japanner voor de Eiffeltoren te laten fotograferen en die foto met een brief aan zijn vriendinnetje te geven.![]()
Goeie tipquote:Op zondag 11 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind hem niet storend omdat ik het geluid altijd uitzet als hij aan het woord is.
probeert interessant over te komen bij Roel..quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Wup het volgende:
wat kan Dido gapen zeg.......
Ik vind Rikkert vandaag wel erg onzichtbaar. Ralph lijkt wel steeds meer los te komen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef FlowKey het volgende:
lijkt het nou maar zo, of zitten Rikkert en Ralph allebei nu te denken: 'ik hoop dat ik er uit gestemd word' ...?
Je kan én een man heel erg leuk vinden, én belangstelling hebben voor het waarom van zijn versteende hart, Gertquote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
Hahahaha nee hoor Dido is helemaaaaaaaal niet aan het vissen. Begint ze wéér over die ex.
Dat was niet Natte Lie toch?quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef MissX het volgende:
wat een kutopmerking van naat tegen ralph weer
Neeee!quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is Jane de vriendin van Joost??
brabants schuurpapier nog welquote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Davidboaz het volgende:
God wat zal ik blij zijn als Linda er donderdag uit ligt. Die stem, met dat accent, is net alsof iemand een stuk schuurpapier in je oor propt.
Werkt perfectquote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Goeie tip![]()
Ga ik ook proberen bij Lieske![]()
naat zei daarna toch iets van Ja jij deed nooit dat soort dingenquote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was niet Natte Lie toch?
(Die zei "Wat heb jij al die tijd bij Naat gedaan?' )
de hoepels van de regentonquote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Je kan én een man heel erg leuk vinden, én belangstelling hebben voor het waarom van zijn versteende hart, Gert![]()
En hem dan, ondanks jouw stille liefde voor hem, je smachtend hart, hem zijn lief, die ander, gunnen, en hen beide alle geluk samen![]()
en dan sleur je hem aan zijn broekriem een beschut tuinhoekje in, en neuk je de hoepels van de regenton
Als Ralph straks echt loskomt is hij helemaal niet meer te stuiten. Deze jongen gaat 7 keer genomineerd worden en mag iedere keer blijvenquote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vind Rikkert vandaag wel erg onzichtbaar. Ralph lijkt wel steeds meer los te komen.
Enige manier om deze BB nog te redden, ja.quote:Op zondag 11 september 2005 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Ralph straks echt loskomt is hij helemaal niet meer te stuiten. Deze jongen gaat 7 keer genomineerd worden en mag iedere keer blijven.... Ralph gaat BB5 winnen
Het was logischer en meer terecht geweest als Joost dat zou denken.quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Gert het volgende:
Roel vreest dus een beetje dat hij "als een lijpo" wordt neergezet door BB.
quote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef milagro het volgende:
Je kan én een man heel erg leuk vinden, én belangstelling hebben voor het waarom van zijn versteende hart, Gert![]()
En hem dan, ondanks jouw stille liefde voor hem, je smachtend hart, hem zijn lief, die ander, gunnen, en hen beide alle geluk samen![]()
en dan sleur je hem aan zijn broekriem een beschut tuinhoekje in, en neuk je de hoepels van de regenton
Dat men heeft niet eens in de gaten dat alle hatelijke opmerkingen zo weer van Ralph afglijden. Die jongen weet welke personen hem kunnen kwetsen en dat zijn er bijzonder weinigquote:Op zondag 11 september 2005 19:08 schreef Jane het volgende:
Gelijk kreeg Ralph ook weer een veeg uit de pan. Na alle verhalen van Joost en de romantische dingen die hij doet: "En Ralph, wat heb jij allemaal gedaan voor Naat in die jaren?".
niks tegen brabanders, wel tegen brabants, zeker stadsbrabants en helemaal zeker uit de mond van Lindaquote:Op zondag 11 september 2005 19:13 schreef lillymoon het volgende:
Hee niks tegen Brabander he! Ik ben Brabander en ik verzeker je ik heb niet zo'n stem als Linda en ik praat gewoon ABN.
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 19:16 schreef BBscanner het volgende:
Ze mogen "Gizmo de tafel camera" wel een keertje schoonmaken!
Klopt jaquote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens mij iets met bruine bonen en rijst?
Kom van je luie gat af dan en ga kokenquote:Op zondag 11 september 2005 19:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Etenstijdik moet n og even wachten
Tjah, je moet doen alsof je thuis bent hequote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef Flakkie01 het volgende:
waarom eet Chantal niet eerst haar mond leeg ze propt er steeds wat bij.
Oke ze heeft een grote smoel maar gatverrrr![]()
Heb ik mijn vent voorquote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Kom van je luie gat af dan en ga koken![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef Wup het volgende:
hebben ze nou 4kante borden?
ben blij daar dan niet tegenover te zitten het zal best spetteren.quote:Op zondag 11 september 2005 19:22 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Tjah, je moet doen alsof je thuis bent he![]()
Zo heeft iedereen zijn eigen manier van eten![]()
Chili con carne, volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgens mij iets met bruine bonen en rijst?
yumm.. lekker dat soort spettertjes :pquote:Op zondag 11 september 2005 19:24 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
ben blij daar dan niet tegenover te zitten het zal best spetteren.
(en intel is inderdaad)
Omdat het een walgelijke graftrol is.quote:Op zondag 11 september 2005 19:21 schreef Flakkie01 het volgende:
waarom eet Chantal niet eerst haar mond leeg ze propt er steeds wat bij.
Oke ze heeft een grote smoel maar gatverrrr![]()
Ja, da's wel apart ja.quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Het blijft moeilijk om ons zonnetje zonder glimlach te cappen, maar het is me gelukt!
Is die pestlul van een Rob ook geen Amsterdammert of is dat accent van hem wat anders?quote:Op zondag 11 september 2005 19:31 schreef Jane het volgende:
Ik ga BB aanklagen omdat ze Amsterdam steeds in een kwaad daglicht proberen te stellen. Eerst met Mona en nu Chantal... Er komen ook leuke mensen uit A'dam hoor!
Dat wordt moeilijk, want Rob heeft vanmiddag bepaald dat men de rest van de week maar 1 of 2 biertjes mocht na het eten.quote:
Als ik het goed begrepen heb is hij wel in A'dam geboren, maar is hij daarna ergens anders opgegroeid. Ik ben ff vergeten waar.quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is die pestlul van een Rob ook geen Amsterdammert of is dat accent van hem wat anders?
is er nog wel bier?quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef Jane het volgende:
Dat wordt moeilijk, want Rob heeft vanmiddag bepaald dat men de rest van de week maar 1 of 2 biertjes mocht na het eten.
daarom moet hij zelf exit mischien word het dan wel leuker zonder papa in de buurtquote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk, want Rob heeft vanmiddag bepaald dat men de rest van de week maar 1 of 2 biertjes mocht na het eten.
Vandaar Robs rantsoen. Maar het overgebleven bier was méér dan genoeg voor de rest van de week, volgens Rob (die zelf niet drinkt en zich er dus helemaal niet mee moet bemoeien).quote:Op zondag 11 september 2005 19:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zoveel te drinken hebben ze ook niet meer
D'r staat wel een leeg bord voor haar. Ik weet niet of ze ook echt heeft gegeten.quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef cuall het volgende:
Heeft Tanja nou helemaal niet gegeten?
De eerste keer iig dat alle bewoners hun batterijen moesten wisselen, waarop ze schreeuwden dat ze dat al gedaan hadden en begonnen te zingen. "Zo'n goeie hebben wij nog niet gehad". De 2e keer verstond ik het niet goed, maar ging het volgens mij ook over batterijen wisselen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:40 schreef Jojogirl het volgende:
Wat zei BB nou?
Dan wel NiCad (NicotineCadmium)quote:Op zondag 11 september 2005 19:40 schreef Cyan het volgende:
"Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen"
Kan iemand in Tanja dan Duracel duwen? Want dat wijf wordt met de minuut slomer
Hij heeft in ieder geval wel dat dikke ranzige accent . Alle klinkers hard, alle medeklinkers lang-gerekt, alle woorden nadrukkelijk. Je hoort mokummers of wat daar voor door moet gaan altijd eerder dan dat je ze ziet.quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is die pestlul van een Rob ook geen Amsterdammert of is dat accent van hem wat anders?
Mijn dank is groot. Vriendje zat aan de foon, dus de streams stonden ff zacht.quote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef Jane het volgende:
[..]
De eerste keer iig dat alle bewoners hun batterijen moesten wisselen, waarop ze schreeuwden dat ze dat al gedaan hadden en begonnen te zingen. "Zo'n goeie hebben wij nog niet gehad". De 2e keer verstond ik het niet goed, maar ging het volgens mij ook over batterijen wisselen.
Ingrid is opgestookt door Nathaliequote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
Ingrid kan soms ook gemene opmerkingen plaatsen, nu weer over Ralph, die aangeeft dat hij meestal het langzaamste eet. Ingrid: je bent altijd de langzaamste
moet dat niet andersom zijnquote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wel dat dikke ranzige accent . Alle klinkers hard, alle medeklinkers lang-gerekt, alle woorden nadrukkelijk. Je hoort mokummers of wat daar voor door moet gaan altijd eerder dan dat je ze ziet.
Ik vond 'r leuker worden, maar dit is wel weer een minpuntje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Ingrid is opgestookt door Nathaliehoor der echt vaak gemene opmerkingen maken tegen ralph.
die gaat uit van 2 consumpties per dag. vindt ie zat.quote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Vandaar Robs rantsoen. Maar het overgebleven bier was méér dan genoeg voor de rest van de week, volgens Rob (die zelf niet drinkt en zich er dus helemaal niet mee moet bemoeien).
en ingrid heeft een dikke neusquote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
Ingrid kan soms ook gemene opmerkingen plaatsen, nu weer over Ralph, die aangeeft dat hij meestal het langzaamste eet. Ingrid: je bent altijd de langzaamste
kan die niet bellen als BB afgelopen is, zegquote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Vriendje zat aan de foon, dus de streams stonden ff zacht.
Gizmo?quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie vindt het niet leuk om voor Gizmo te zitten...nu begrijp waarom!
Mmm, misschien moet ik hem maar eens beter opvoeden ja, het duurt tenslotte nog maar een maand of 3 dus even wachten kan best.quote:Op zondag 11 september 2005 19:50 schreef milagro het volgende:
[..]
kan die niet bellen als BB afgelopen is, zeg
we hebben nu geen tijd voor vriendjes, hoor
en kan iemand Tanja effe halen, ik heb een leuk klusje voor d'r, kan ze zittend doen, zodat ik tenminste naar de streams kan kijken, waar ik dan Tanja zie die mijn klusje doet.......... omg ik zit in de twilight zone
![]()
Gelukkig moest ik vanmiddag iemand helpen verhuizen. Dat scheelt weer. Weer éven het gevoel terug te zijn in de echte wereld.quote:Op zondag 11 september 2005 19:45 schreef MissX het volgende:
Ik vind mezelf toch eik wel triestzit gewoon al de hele dag te kijken.
Provinciaaltje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef Gert het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel dat dikke ranzige accent . Alle klinkers hard, alle medeklinkers lang-gerekt, alle woorden nadrukkelijk. Je hoort mokummers of wat daar voor door moet gaan altijd eerder dan dat je ze ziet.
Ik geloof niet dat ze zo berekenend isquote:Op zondag 11 september 2005 19:56 schreef sannuh het volgende:
Ik heb het gevoel dat Lieske Roel wilt en dat doet ze door nu veel bij Menno te zitten. En het werkt wel want Roel komt gelijk naast haar zitten
Beetje domme actioe is het wel natuurlijk, photoshoppen is toch wel ietsje goedkoperquote:Op zondag 11 september 2005 19:03 schreef Jane het volgende:
Geweldig, dat Eiffeltoren-verhaal van Joost!Had het nog niet gehoord, al schijnt hij het al eerder vertelt te hebben.
die doet echt niks in dat huis snap niet dat het nog niet is opgevallen bij de restquote:Op zondag 11 september 2005 19:55 schreef Jane het volgende:
Is Dido wel ingedeeld bij de corfee-ploegen? Ik zie haar nooit wat doen en ik zie Ralph alweer afruimen.
hmm... ik vind het namelijk erg saai worden... wanneer gebeurt er nu eens iets?quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze zo berekenend is![]()
Hoest nou? Om een prof. voyeur te zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 19:45 schreef MissX het volgende:
Ik vind mezelf toch eik wel triestzit gewoon al de hele dag te kijken. Met 2x een pauze van een uur ofzo. Pff het is maar goed dat ik op me werk neit kan kijken.
Dido is solidair met Tanja doen beiden geen flikkerquote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Inca het volgende:
[..]
die doet echt niks in dat huis snap niet dat het nog niet is opgevallen bij de rest
Dat maakt niet uit want ze is natuurlijk zoooo mooiquote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Inca het volgende:
[..]
die doet echt niks in dat huis snap niet dat het nog niet is opgevallen bij de rest
Ja ik ook. Ik denk dat er eerder ruzie dan romantiek komt in het huis trouwens. (Muv Ingrid en Menno).quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef sannuh het volgende:
[..]
hmm... ik vind het namelijk erg saai worden... wanneer gebeurt er nu eens iets?
Maar lang zo romantisch niet!quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Sealord het volgende:
[..]
Beetje domme actioe is het wel natuurlijk, photoshoppen is toch wel ietsje goedkoper
Volgens mij heb jij gewonnen, nergens negers te bekennenquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Falco het volgende:
Ik had vanmiddag tijdens potje Risk de opdracht alle negers te vernietigen.
he man, waar is je gevoel voor romantiek?quote:Op zondag 11 september 2005 19:59 schreef Sealord het volgende:
[..]
Beetje domme actioe is het wel natuurlijk, photoshoppen is toch wel ietsje goedkoper
De zwarte of de rode negers?quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Falco het volgende:
Ik had vanmiddag tijdens potje Risk de opdracht alle negers te vernietigen.
De Zwarte l/negers. Maar het lukte van geen kanten!quote:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2005 20:01 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want ze is natuurlijk zoooo mooi![]()
Tanja doet nog meer in het huis dan Dodoquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dido is solidair met Tanja doen beiden geen flikker
ik ben echt de enige hier die zich niet systematisch aan die man ergertquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
Ik heb Rob weer even uitgezet hoor. Kan het niet meer aanhoren.
Dan liever geneuzel over Risk.
Nog nooit ECHTquote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef teun911 het volgende:
Lieke is nog nooit verliefd geweest..
quote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef teun911 het volgende:
Lieke is nog nooit verliefd geweest..
nee ik heb ook niet zo heel erg veel tegen hem, tenzij hij een van zijn onophoudelijke verhalen afsteektquote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef milagro het volgende:
ik ben echt de enige hier die zich niet systematisch aan die man ergert
ik loop zeker niet weg met hem, maar het is voor mij gewoon neutrale factor over het geheel, en dan soms leuk, soms irritant.
dat heb ik ook met Linda, neutraal![]()
Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij is het ineens omgeslagen een paar dagen geleden. Hij vertelde weer wat en zat er weer zo zelfgenoegzaam bij te kijken en ineens dacht ik.... Nee, dit trek ik niet meer. Sindsdien gaat het bij mij overal jeuken als ik Rob weer hoor, en dan niet op de Ralph-manier, zeg maar.quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben echt de enige hier die zich niet systematisch aan die man ergert
ik loop zeker niet weg met hem, maar het is voor mij gewoon neutrale factor over het geheel, en dan soms leuk, soms irritant.
dat heb ik ook met Linda, neutraal![]()
Woont nu toch wel in een studentenhuis.quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Inca het volgende:
[..]
nee het kind is nog nooit op zich zelf geweest altijd opgesloten gezeten
NEE!quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef teun911 het volgende:
Chantal haar beste vriend is homo.
Lieske de studenten exceem doos.quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit er een nieuwe in of is dit een typo?
Ja, dat hoort erbij, hè, de ideale accessoire voor een leuke Amsterdamse meid me thet hart op de tong, dat hebben homo's namelijk ook altijdquote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef teun911 het volgende:
Chantal haar beste vriend is homo.
Ik heb precies hetzelfde Jane.quote:Op zondag 11 september 2005 20:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij is het ineens omgeslagen een paar dagen geleden. Hij vertelde weer wat en zat er weer zo zelfgenoegzaam bij te kijken en ineens dacht ik.... Nee, dit trek ik niet meer. Sindsdien gaat het bij mij overal jeuken als ik Rob weer hoor, en dan niet op de Ralph-manier, zeg maar.
die heeft last van de chili con carne schijtkrampenquote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Miepje01 het volgende:
Slaapt Roel?
Zo vroeg al... jeetje. inderdaad. buiten.quote:Op zondag 11 september 2005 20:14 schreef Miepje01 het volgende:
Slaapt Roel?
quote:Op zondag 11 september 2005 20:16 schreef teun911 het volgende:
[..]
Zo vroeg al... jeetje. inderdaad. buiten.
Hij zal wel de THC van de laatste jaren aan 't uit zweten zijn..
Aan dat gemaakte lachje van haar erger ik me meer dan aan die schater van Chantal.quote:Op zondag 11 september 2005 20:16 schreef cuall het volgende:
Die stem van Naat [afbeelding] daar erger iik me daarentegen enorm aan
Die indruk heb ik niet bij haar, ze heeft zelf ook aan gegeven dat ze van sommige dingen geen verstand heeft en ik vind haar soms meer naiefquote:Op zondag 11 september 2005 20:16 schreef jessie het volgende:
Ik vind Linda weer meer een typje wat met allee winden mee waait. En bij iedereen in een goed blaadje wil komen. Een grote bek, maar dat lijkt me echt pure onzekerheid.
fotoosssssssssquote:Op zondag 11 september 2005 20:18 schreef Jane het volgende:
Oh verdorie, Dido moet afwassen. Da's kut he, meid!
Voor een import-Amsterdammer ben je goed te pruimen hoor.quote:
Vind ik ook hoorquote:Op zondag 11 september 2005 20:19 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Linda is gewoon lekker gemakkelijk en juist de enige die puur haarzelf is.
Ze wacht totdat de afwas zich vanzelf oplostquote:Op zondag 11 september 2005 20:22 schreef __dani het volgende:
ik zie dido nog niets doen. ze hangt alleen maar op de bank
Ut kon toch zijn dat er in die paar uur dat ik offline was een nieuwe bij was gekomen....quote:Op zondag 11 september 2005 20:12 schreef teun911 het volgende:
[..]
Lieske de studenten exceem doos.
Misschien is 't zo duidelijker![]()
Zekerz... Maar dan verwacht ik een grote neger genaamd Leroy, voor Linda..quote:Op zondag 11 september 2005 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ut kon toch zijn dat er in die paar uur dat ik offline was een nieuwe bij was gekomen....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |