Dido ziet dadelijk nog minder in Roel door wat hij verteld denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef BBscanner het volgende:
Dido zit te vissen bij Roel wat haar kansen zijn?
Oké. Ik was even nieuwsgierig.quote:Op zondag 11 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
over dat niet geloven dat er ook maar 1 iemand is die zijn 'onvoorwaardelijke' liefde echt op waarde weet te schatten.
Ze heeft er in ieder geval wel de juiste bimbolook voorquote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Is dit misschien een open sollicitatie????????![]()
precies, niets vissen, gewoon belangstelling, interessequote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft gewoon een normaal gesprek met Roel... niks meer, niks minder.
Doe niet zo naïef.quote:Op zondag 11 september 2005 18:54 schreef BB-King het volgende:
Dido heeft gewoon een normaal gesprek met Roel... niks meer, niks minder.
Ja, maar ook die werd verliefd toen ze net 1 keer teveel vree met die enequote:Op zondag 11 september 2005 18:55 schreef ruby het volgende:
Dido, ook vrouwen kunnen geil zijn. Kijk naar Linda.
Ben ik mee eens hij verteld wel lekkerquote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Jane het volgende:
Joost is best leuk als ie zo zit te vertellen.
Heel anders dan wanneer Rob bijvoorbeeld een verhaal over z'n leven vertelt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Jane het volgende:
Heel anders dan wanneer Rob bijvoorbeeld een verhaal over z'n leven vertelt.![]()
Doe ik ook niet...quote:
Dat heeft ze tegen iedereen al gedaan toch?quote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
Hahahaha nee hoor Dido is helemaaaaaaaal niet aan het vissen. Begint ze wéér over die ex.
Inderdaad. Iedereen luistert ook omdat hij leuk verteldquote:Op zondag 11 september 2005 18:58 schreef Jane het volgende:
Nice scans!quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem niet storend omdat ik het geluid altijd uitzet als hij aan het woord is.quote:Op zondag 11 september 2005 19:00 schreef FlowKey het volgende:
is er geen club van Joost-haters hier
![]()
Ja, dat doet het goed bij de dames, kan ik jullie vertellen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:02 schreef Pinball het volgende:geweldig verhaal van Joost weer
Wat een romanticus
Alleen naar Parijs gereden met een picknickmand om zich door een Japanner voor de Eiffeltoren te laten fotograferen en die foto met een brief aan zijn vriendinnetje te geven.![]()
Goeie tipquote:Op zondag 11 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind hem niet storend omdat ik het geluid altijd uitzet als hij aan het woord is.
probeert interessant over te komen bij Roel..quote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Wup het volgende:
wat kan Dido gapen zeg.......
Ik vind Rikkert vandaag wel erg onzichtbaar. Ralph lijkt wel steeds meer los te komen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef FlowKey het volgende:
lijkt het nou maar zo, of zitten Rikkert en Ralph allebei nu te denken: 'ik hoop dat ik er uit gestemd word' ...?
Je kan én een man heel erg leuk vinden, én belangstelling hebben voor het waarom van zijn versteende hart, Gertquote:Op zondag 11 september 2005 18:59 schreef Gert het volgende:
Hahahaha nee hoor Dido is helemaaaaaaaal niet aan het vissen. Begint ze wéér over die ex.
Dat was niet Natte Lie toch?quote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef MissX het volgende:
wat een kutopmerking van naat tegen ralph weer
Neeee!quote:Op zondag 11 september 2005 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is Jane de vriendin van Joost??
brabants schuurpapier nog welquote:Op zondag 11 september 2005 19:07 schreef Davidboaz het volgende:
God wat zal ik blij zijn als Linda er donderdag uit ligt. Die stem, met dat accent, is net alsof iemand een stuk schuurpapier in je oor propt.
Werkt perfectquote:Op zondag 11 september 2005 19:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Goeie tip![]()
Ga ik ook proberen bij Lieske![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |