Eenschquote:Op zondag 11 september 2005 18:32 schreef milagro het volgende:
Toch vind ik ze wel een mooi plaatje vormen, die 2, donkere types bij elkaar
Ton-sur-ton![]()
Mwoah, weet ik niet.quote:Op zondag 11 september 2005 18:30 schreef ruby het volgende:
Liegt Dido nou?
aleeee wat triest zegquote:
Ik denk eerder dat Dido zwaar gemindfuvkt wordtquote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef FlowKey het volgende:
Ik mag toch hopen dat Dildo's mindfuck-spelletjes niet slagen bij Roel ...
Roel moet ook zijn haar weer laten groeien.quote:
Verre van, volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Dr_Greene het volgende:
Roel verpest nu zijn kansen bij Dido...
nee, hoor, het is een uitdaging juist voor haar, die volkomen andere mindsetquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef Dr_Greene het volgende:
Roel verpest nu zijn kansen bij Dido...
oeps, excuses voor dubbelposting, nog niet gezienquote:Op zondag 11 september 2005 18:39 schreef BBscanner het volgende:
Roel en Dido voeren een prettig gesprek![]()
Ja, echt véél te leuk...quote:Op zondag 11 september 2005 18:44 schreef elskreeft het volgende:
dido: ik ben veel te leuk om zomaar weg te zijn. dat vind ik stom!
Nee, ik heb het geluid van de huiskamer aan staan, maar daar is het ook niet echt spannend. Lieske vertelde net dat haar vader wrs voor Linda gestemd heeft, omdat die gek is op vrouwen met rood haar.quote:Op zondag 11 september 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
Haha, iedereen zit gebiologeerd naar deze twee te kijken.
Nee, de echte Dido-haters kunnen dit natuurlijk niet aanzien, dat snap ik.quote:Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ik heb het geluid van de huiskamer aan staan, maar daar is het ook niet echt spannend. Lieske vertelde net dat haar vader wrs voor Linda gestemd heeft, omdat die gek is op vrouwen met rood haar.
nou, gebiologeerd is een groot woord, maar daar raakte Roel toch heel even mijn gevoelige snaar, hoorquote:Op zondag 11 september 2005 18:45 schreef Gert het volgende:
Haha, iedereen zit gebiologeerd naar deze twee te kijken.
Is dit misschien een open sollicitatie????????quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
Natte Lie heeft veel bewondering voor mensen die op tv belspelletjes presenteren.
Sorry Gert.quote:Op zondag 11 september 2005 18:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, de echte Dido-haters kunnen dit natuurlijk niet aanzien, dat snap ik.
Waarom dan?quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, gebiologeerd is een groot woord, maar daar raakte Roel toch heel even mijn gevoelige snaar, hoor
over dat niet geloven dat er ook maar 1 iemand is die zijn 'onvoorwaardelijke' liefde echt op waarde weet te schatten.quote:
haha, waarom?quote:Op zondag 11 september 2005 18:49 schreef Jane het volgende:
Natte Lie heeft veel bewondering voor mensen die op tv belspelletjes presenteren.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 11 september 2005 18:52 schreef BBscanner het volgende:
Dido zit te vissen bij Roel wat haar kansen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |