De zwarte of de rode negers?quote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Falco het volgende:
Ik had vanmiddag tijdens potje Risk de opdracht alle negers te vernietigen.
De Zwarte l/negers. Maar het lukte van geen kanten!quote:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2005 20:01 schreef sannuh het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want ze is natuurlijk zoooo mooi![]()
Tanja doet nog meer in het huis dan Dodoquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dido is solidair met Tanja doen beiden geen flikker
ik ben echt de enige hier die zich niet systematisch aan die man ergertquote:Op zondag 11 september 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
Ik heb Rob weer even uitgezet hoor. Kan het niet meer aanhoren.
Dan liever geneuzel over Risk.
Nog nooit ECHTquote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef teun911 het volgende:
Lieke is nog nooit verliefd geweest..
quote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef teun911 het volgende:
Lieke is nog nooit verliefd geweest..
nee ik heb ook niet zo heel erg veel tegen hem, tenzij hij een van zijn onophoudelijke verhalen afsteektquote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef milagro het volgende:
ik ben echt de enige hier die zich niet systematisch aan die man ergert
ik loop zeker niet weg met hem, maar het is voor mij gewoon neutrale factor over het geheel, en dan soms leuk, soms irritant.
dat heb ik ook met Linda, neutraal![]()
Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij is het ineens omgeslagen een paar dagen geleden. Hij vertelde weer wat en zat er weer zo zelfgenoegzaam bij te kijken en ineens dacht ik.... Nee, dit trek ik niet meer. Sindsdien gaat het bij mij overal jeuken als ik Rob weer hoor, en dan niet op de Ralph-manier, zeg maar.quote:Op zondag 11 september 2005 20:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben echt de enige hier die zich niet systematisch aan die man ergert
ik loop zeker niet weg met hem, maar het is voor mij gewoon neutrale factor over het geheel, en dan soms leuk, soms irritant.
dat heb ik ook met Linda, neutraal![]()
Woont nu toch wel in een studentenhuis.quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Inca het volgende:
[..]
nee het kind is nog nooit op zich zelf geweest altijd opgesloten gezeten
NEE!quote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef teun911 het volgende:
Chantal haar beste vriend is homo.
Lieske de studenten exceem doos.quote:Op zondag 11 september 2005 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit er een nieuwe in of is dit een typo?
Ja, dat hoort erbij, hè, de ideale accessoire voor een leuke Amsterdamse meid me thet hart op de tong, dat hebben homo's namelijk ook altijdquote:Op zondag 11 september 2005 20:09 schreef teun911 het volgende:
Chantal haar beste vriend is homo.
Ik heb precies hetzelfde Jane.quote:Op zondag 11 september 2005 20:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt, maar bij mij is het ineens omgeslagen een paar dagen geleden. Hij vertelde weer wat en zat er weer zo zelfgenoegzaam bij te kijken en ineens dacht ik.... Nee, dit trek ik niet meer. Sindsdien gaat het bij mij overal jeuken als ik Rob weer hoor, en dan niet op de Ralph-manier, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |