Slim van Rob....quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef MissX het volgende:
tijd van de Jacuzzi
Op de eerste van de maand toen de sirenes gingen, keek hij op de jacuzzi hoe laat het was.
Daar kan ie toch wat aan doen?quote:Op zondag 11 september 2005 18:05 schreef cuall het volgende:
Roel heeft het moeilijk door gebrek aan sex
Keukenquote:Op zondag 11 september 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
Waar is Lieske eigenlijk?
Roel is dan ook afgestudeerd psycholoog die professor gaat worden, dus wat dat betreft moet ie wel enige kennis hebben.quote:Op zondag 11 september 2005 18:04 schreef FlowKey het volgende:
Die Roel kan wel een dom stemmetje op zetten maar hij weet het allemaal wel: meteorologie, hormonen ...
quote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef ruby het volgende:
Er wordt heel hard gelachen om Roel z'n grap.
quote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Menno tegen Dido:
je bent er zo een die lacht maar helemaal niet weet waarover het gaat
Dat klopt dan ookquote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Menno tegen Dido:
ja mennootje kan er niet tegen dat Dildo sterker is dan hijquote:Op zondag 11 september 2005 18:14 schreef Wup het volgende:
Menno tegen Dido:
Ze heeft zo te zien nepnagels, het valt me nog mee dat ze die van der duim er nog niet heeft afgezogen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:16 schreef ruby het volgende:
"Wil Ingrid haar duim uit haar mond halen?"
"Wil Ingrid haar duim uit haar mond halen?"
Dat was de stem van BB.
Ja echt he? Die is een partij gefrusteerd, die denkt maar 1 ding: Ik geen sex, jullie geen sex. En eigenlijk heeft ze liever ook niet dat mensen liggen te knuffelen. Volgens mij is dat hetgene wat zij nog wel het liefste zou willen, kroelen.quote:Op zondag 11 september 2005 18:17 schreef ruby het volgende:
Chantal loopt weer te zeiken dat er ook ouders meekijken.
Donderop Chantal met je gemekker en loop de boel niet zo verzieken.
Hmm, zeker duimproof ofzo.quote:Op zondag 11 september 2005 18:18 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze heeft zo te zien nepnagels, het valt me nog mee dat ze die van der duim er nog niet heeft afgezogen.
Volgens mij zijn ze aan het risken..quote:Op zondag 11 september 2005 18:21 schreef jalla het volgende:
zijn rikkert ralph en joost nu nog steeds bezig met dat spelletje "wie kan het hoogste gooien" ???
quote:Eerder als een rottende zombie. Wat een afstotelijk geluid. Vooral als ze het met opzet een beetje extra vet aanzet, om de toffe Mokumse uit te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |