D'r staat wel een leeg bord voor haar. Ik weet niet of ze ook echt heeft gegeten.quote:Op zondag 11 september 2005 19:38 schreef cuall het volgende:
Heeft Tanja nou helemaal niet gegeten?
De eerste keer iig dat alle bewoners hun batterijen moesten wisselen, waarop ze schreeuwden dat ze dat al gedaan hadden en begonnen te zingen. "Zo'n goeie hebben wij nog niet gehad". De 2e keer verstond ik het niet goed, maar ging het volgens mij ook over batterijen wisselen.quote:Op zondag 11 september 2005 19:40 schreef Jojogirl het volgende:
Wat zei BB nou?
Dan wel NiCad (NicotineCadmium)quote:Op zondag 11 september 2005 19:40 schreef Cyan het volgende:
"Alle bewoners moeten hun batterijen wisselen"
Kan iemand in Tanja dan Duracel duwen? Want dat wijf wordt met de minuut slomer
Hij heeft in ieder geval wel dat dikke ranzige accent . Alle klinkers hard, alle medeklinkers lang-gerekt, alle woorden nadrukkelijk. Je hoort mokummers of wat daar voor door moet gaan altijd eerder dan dat je ze ziet.quote:Op zondag 11 september 2005 19:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is die pestlul van een Rob ook geen Amsterdammert of is dat accent van hem wat anders?
Mijn dank is groot. Vriendje zat aan de foon, dus de streams stonden ff zacht.quote:Op zondag 11 september 2005 19:41 schreef Jane het volgende:
[..]
De eerste keer iig dat alle bewoners hun batterijen moesten wisselen, waarop ze schreeuwden dat ze dat al gedaan hadden en begonnen te zingen. "Zo'n goeie hebben wij nog niet gehad". De 2e keer verstond ik het niet goed, maar ging het volgens mij ook over batterijen wisselen.
Ingrid is opgestookt door Nathaliequote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
Ingrid kan soms ook gemene opmerkingen plaatsen, nu weer over Ralph, die aangeeft dat hij meestal het langzaamste eet. Ingrid: je bent altijd de langzaamste
moet dat niet andersom zijnquote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wel dat dikke ranzige accent . Alle klinkers hard, alle medeklinkers lang-gerekt, alle woorden nadrukkelijk. Je hoort mokummers of wat daar voor door moet gaan altijd eerder dan dat je ze ziet.
Ik vond 'r leuker worden, maar dit is wel weer een minpuntje.quote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef MissX het volgende:
[..]
Ingrid is opgestookt door Nathaliehoor der echt vaak gemene opmerkingen maken tegen ralph.
die gaat uit van 2 consumpties per dag. vindt ie zat.quote:Op zondag 11 september 2005 19:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Vandaar Robs rantsoen. Maar het overgebleven bier was méér dan genoeg voor de rest van de week, volgens Rob (die zelf niet drinkt en zich er dus helemaal niet mee moet bemoeien).
en ingrid heeft een dikke neusquote:Op zondag 11 september 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
Ingrid kan soms ook gemene opmerkingen plaatsen, nu weer over Ralph, die aangeeft dat hij meestal het langzaamste eet. Ingrid: je bent altijd de langzaamste
kan die niet bellen als BB afgelopen is, zegquote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Vriendje zat aan de foon, dus de streams stonden ff zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |